God torsdag fra Osl Ekspressen

Hypern

ScanFlyer Rusty
Nesten et kvarter forsinka 0430 på morgenen er imponerende men så er det faktisk passasjerer også. 99 prosent av gangene har bussen vært nesten tom . Ikke denne gangen gitt. Uansett 0715 bussen til München venter før det blir videre til Lis. Gullstua og Senator blir vel avlagt et besøk tenker jeg. Ha en fin dag.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Glad torsdag fra Ris. På tide å starte opp arbeidsdagen men først kaffe, forum og litt lokale og regionale nyheter. Grilling på hytta til en samarbeidspartner i kveld. Nyt torsdagen!

Hehe må innrømme det ikke er ofte jeg er her før 6, men interessant å se at ølkrana er forseglet i god norsk puritanistisk stil. Er vel nåde den som rører den før da.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Morn fra hjemme. Blir en tur på kontoret i dag, og siden kona skal på IKEA kan man da ta bil for buss for tog innover. Ryktes om at det blir god lunch i dag, da de fleste starter ferien om 2 dager

Bedre nesten torsdag fra nesten Kanada, solnedgang over South Pender Island med Salt Spring i bakgrunn
53026545295_9ff64457c4_b.jpg
[/url]IMG_1204 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Lett å trives her på Orcas, i motsetning til Hypern’s øl problemer har den lokale Mega et godt tilbud til oss
53026545350_d79d35ce22_b.jpg
[/url]IMG_1199 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

God morgen fra Hvalstad. 13 grader og regn, så det er helt greit å ikke ha ferie ennå. I rute for å komme først i barnehagen i dag også. Hjemme med eldstemann så blir litt fleksibel hjemmekontorering så vi skal nok både få til en tur til biblioteket og en runde bowling. Ha en fin dag

God morgen. Litt it-trøbbel på morgenkvisten, men det har løst seg. Arbeidsdagen blir nok delt i to siden ett stk arving skal hentes hos de gamle.

God morgen fra bortekontoret.. Stille på veiene i sentrum i dag, og med våt sfalt og manuelt gear så kommer harrytassen frem 100%.

Her er det et par internmøter før man skrur på feriemodusen og finner frem kofferten i morgen. Dragen har bestil fersk torsk med bacon paret med Champagne i kveld så da fpår hun det.

Sabla hyggelig med Norwegian.. Tenk de lå nede.. Er ikke en milliard ganske billig for et flyselskap?

God morgen fra Rivieraen,
Frokost pågår i langsom kino mens vi hører på dagens nyheter i norsk luftfart.
Så et morgen bad i havet før kursen settes for Fayence og dagens seilflyging langs med Alpene.
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Grått og kjølig og en bitteliten hangover etter gårsdagens festival. Greide nesten å komme meg i hus i rimelig tid, men ble hanket inn på et utendørs nachspiel i nabolaget her[emoji2957]
Hyggelig å treffe mange gamle kjente, og det ble også en kanonbra konsert med Amund Maarud. Nå blir det kaffe, frokost og bok mens man venter på solen. Ha en finfin torsdag!
755372145dd6e3225e94b62cb793a593.jpg

God morgen fra Linköping. Idag går turen mot Jönkøping.

Desverre så ser det ut til at Fnate har solgt Bongos tryllereiser inn til Stordalen. Er på andre døgnet med telefon, web-booking og e-poster med det planlagte hotellet for Fredag kveld. Bookinger som forsvinner osv. Får håpe det lander før jeg står der i morgen kveld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heisann fra Forus. I gang med "fire på rad" i hula her på bruket. Merker at det er sommermodus i industrien selv om hjulene fortsatt skal rulle å gå sommeren igjennom.

Gleder meg til helgen kommer slik at man kan slenge beina på bordet. Foreløpig går det i en del snakking i telefoner og slikt.

Ser ut til at jeg må ordne meg middag selv i dag da fruen skal på vift. Blir vel fort en pizza eller noe da.

Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Sandnes, nærmere bestemt Hommersåk. Turen hit fra WAW via FRA gikk veldig greit i går, selv med fulle fly, så fikk man plass til en farende fant på stand-by billetter. Det er gull!

Jobbing herfra i dag og i morgen, før man tar noen ukers ferie. Blir spennende å se hva man ender opp å gjøre i denne ferien.

God formiddag fra Arendal! I gang med 6 ukers kombinert ferie og «fri mellom to jobber» - ser frem til en god og lang sørlandssommer. Målet er å klare å kjede meg innen oppstart i ny jobb i august :)

God formiddag fra Kongsberg.

Stille og rolig her i dag. Tenkte å prøve å få unna litt jobb i dag. Ikke så mye annet vettugt å ta seg til i griseværet. Bryllupsdag har vi også i dag gitt. Det er 22 år siden vi gav hverandre vårt ja på Jersey. Noe stor feiring blir det ikke akkurat siden kona skal avgårde på konsert i kveld med en venninne.

God morgen fra Kongsberg. Grått og kjølig og en bitteliten hangover etter gårsdagens festival. Greide nesten å komme meg i hus i rimelig tid, men ble hanket inn på et utendørs nachspiel i nabolaget her[emoji2957]
Hyggelig å treffe mange gamle kjente, og det ble også en kanonbra konsert med Amund Maarud. Nå blir det kaffe, frokost og bok mens man venter på solen.

Musikk er ikke min greie, så jeg står lett over hele jazzfestivalen. Det ser ut som du må vente lenge før solen dukker opp Tristar. :)

Desverre så ser det ut til at Fnate har solgt Bongos tryllereiser inn til Stordalen. Er på andre døgnet med telefon, web-booking og e-poster med det planlagte hotellet for Fredag kveld. Bookinger som forsvinner osv. Får håpe det lander før jeg står der i morgen kveld.

Hvis de svarer på klagetelefonen så er det ikke en del av Bongo-gruppen.

God langt på dag fra det Sørlandske!
Feriemodus begynner å nærme seg. Som alltid mye jobb i innspurten. Vurderer derfor å ta en 12-perm i morgen siden det er denne helgen sommeren skal være her i henhold til meteorolygene. Color Line har restsalg til DK så man kommer t/r for en tusenlapp for 2 pax og bil. Så da blir det roadtrip i neste uke.

Ha ein strålande torsdag!

G’morgen … Her i Augusta ble det sjokkåpning av dagen, og det til og med før jeg hadde fått første kaffekopp…. Interressante dager.

Valpen er med meg og oppfører seg som den prinsessen hun er. Suverent snill og lett å ha med å gjøre. Glemte selvfølgelig å ta med leker, så det nødvendiggjør en kjapp tur til Petsmart når de åpner. Ellers får jeg vel neppe arbeidsro ..

Hævv a gudd wån ..

Flere nettreiseselskaper har også kjøpt konseptet. Spesielt Kiwi. De betalte TO kroner. Stordalen bare en.

Tjåka fullt både OSL-MUC og MUC-LIS ja. Men Gjertrud og Günter leverte de selv om turen var i vanlig economy. Var uansett bussing langtpokkerivold ved landing LIS. Og en Bolt som aldri dukket opp selv om vi stod ved pickuppunktet for sånt i LIS. Måtte bare bruke Ûber da. Uansatt kostet kun 10 euro til hotellet, så det er ikke så ille. Men ja jeg klarte å overtale kompisen min til å booke med flyselskapet direkte og ikke noe Bongos,Bravofly, Kiwi tullball.

God kveld fra Sainte Maxime. Nok en gang skal grillen fyres opp etter en dag med bading, soling og Carrefour.

Det som skal grilles i dag er en typisk "div-ymse". En boks med masse rart i, som vi skal frese på 5,000 grader i noen sekunder. Kullgrill er for viderekomne.

Ha en fin kveld og lykke til alle WF'ere. :)

Back