God torsdag fra Lisboa

Hypern

ScanFlyer Rusty
Tidlig pån i dag men har morgenfly hjem. Om ca 20 minutter bestilles det en Bolt opp til Lis og man sjekker ut av hotellet. Lufthansa via Fra venter. Kan rett og slett si jeg liker denne byen. Mye å se, lett å komme seg rundt med metroen og herlige restauranter. Var innom en god restaurant i går hvor maten var veldig bra men vi fikk ikke brødet før maten vi hadde bestilt. Men det fjernet de fra regningen uten protester og beklaget det. Litt rotete service tror jeg er litt gjennomfangstonen på restaurantfronten her. Ja brød før maten er sjeldent gratis her i Portugal. Bare sånn det er.

Jaja ha en fin dag.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:
Glad torsdag fra Ris. Litt kontorering før vi forflytter til oss til Verdens Ende i formiddag - jobb i juli er egentlig veldig bra. Ha en bra torsdag der du er.

Tja. Ute i verden finnes ikke dusteregler om når de har lov å skjenke alkohol. Klokken er før 6 her i Lisboa så da blir det sånn. Fin lounge denne Tap loungen med en betjent bar og greier. Bomma på fasttrack i security men køen var ikke lang likevel så da fikk det bare gå.20230713_055307.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Forus. Kort arbeidsuke i gang med to vakter på rad. At vi er et stykke inn i fellesferien påvirker nok aktivitetsnivået noe her på bruket så det blir kanskje tid til å se en episode eller to av favorittserien. Ha en fin en!

God morgen fra Tjøme. Plutselig var jeg oppe før begge barna. Ut å henge med noen venner, så får vel eldstemann rast litt fra seg i Zodiacen med den lille 4 hestern bak. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Det ble en ganske urolig natt. Jeg ble flyttebil sovesalen i går kveld. Naturligvis kom det inn en dårlig pasient mitt på natten og da blir det støy og uro. Forhåpentligvis siste dagen her i dag. Planen er løslatelse i løpet av dagen. Formen kjennes heldigvis bra ut.

Kjedelig med Brann som røk ut av cupen mot VIF i går. Brann må lære seg seg at en fotballkamp varer i 90 minutter og ikke bare 10 minutter.

God morgen fra hjemmekontoret på Knaus Deux. Siste dagene har det blitt i overkant mye jobbing til å være ferie med godt over 100 kontaktpunkter på mail/telefon/sms - men heldigvis er det morsomt og sjappa går i pluss.

Ser ut som jeg har brukt hotell-avdelingen til Bongos reiser og fikk melding fra hotellet i Nice (som vi skulle/skal kose oss på siste helgen) om vi var fornøyd med det avluttede forhåndsbetalte oppholdet.. Håper de er litt kule og lar oss ta en Groundhog Day.

Nå er det snart mimosa og bading på programmet.

hjemmekontor.jpg

God formiddag fra RB Scandinavia i Køben. Helaften på Vesterbro i går. Nydelig tapas på El Tapeo de Cervantes. Et lite stykke Spania i Danmark, da dette er en filial av restauranten med samme navn i Malaga. Deretter pub til pub runde på ymse brune sjapper i det samme området. Vi stod faktisk over hotellfrokosten i dag, satser heller på skikkelig dansk frokost med tilbehør på Restaurant 1773 kl 12.
Ellers var det en hyggelig dag for oss Enga-fans i går, men litt dårlig planlegging fra min side førte til at kampen måtte følges på mobil. Hjemover sent i kveld med SK Go. Ha en strålende torsdag!

God morgen fra Nationaltheatret, der jeg venter på Linje 1 for å levere og servere lunch til bortekontoret. Kantina er stengt og noe må sørge for mette programmerere. :)

Stort sett er de mer tørste enn mette, men øl er til overtidsarbeid.

Litt uggen i formen i dag. Sånn hvor man vasker seg tre ganger i dusjen fordi man ikke klarer å huske om man nettopp gjorde det. En Fnate spesial. Det går mye såpe...

Ha en fin en.

Hallo fra Tønsberg. I dag er planen å tråkke på et par pedaler ut til Verdens Ende for lunch, og for å slippe å sykle i Tønsberg sentrum tror jeg at det blir overfart med Ole III ut til øyene.
Først må kona bli ferdig på shopping og bølla jages til sengs

Stort sett er de mer tørste enn mette, men øl er til overtidsarbeid.
Bare om man jobber i feil firma det [emoji14]

Skikkelig sikringskost på Restaurant 1733. Godt grunnlag for en lang dag i Kongens by[emoji41]
f0a2fa85b0392d90008a48e16159d606.jpg

Da ble det løslatelse fra Kongsberg sykehus i dag *hurra*. Omtrent akkurat når jeg var kommet hjem tikket det inn en innkallelse (eller innbydelse som min datter kalte det for tidligere) fra Riksen. Det blir MR 24. juli og ERCP dagen etterpå. Greit at timen kommer da. Da er det ikke lenge å vente samtidig som det passer fint med at vi får besøk fra Kirkenes fra 19. til 24. juli. Alt ordner seg raskt og greit med Helse-Norge sitt Pandion kort.

Skikkelig sikringskost på Restaurant 1733. Godt grunnlag for en lang dag i Kongens by[emoji41]
f0a2fa85b0392d90008a48e16159d606.jpg

Ooo nice. Tartar ser man sjelden på mine trakter. Kanskje man skal be noen om å kverne opp en ferdigstekt burger eller biff? :p

Varmt og klamt i dag, så kortet litt ned på valpeturen. Men en halv sløyfe får man tåle, det er ca 3km. Og vannbolla står klar når vi kommer tilbake til bilen.

Fruen er lei av å fly allerede, etter en kort tur til Raleigh. Neste gang kjører hun, sier hun. Skal ned å hente henne etter jobb, håper på litt materiale til en Freddasbildepost.

Back