God torsdag fra Las Vegas

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Tjohei alle sammen!

Nettopp landet her etter en deilig oppgradering fra GO til Business på 907 i går, og ledig midtsete med Champions League på Directv hos United siste strekket.

Messe i dag, så noen fridager før turen skal gå hjem mandag. Men nå melder man tiårets største storm i NJ og NY mandag, så spent på den turen.. Har ny reise til Amsterdam allerede onsdag morgen, så dette høres hektisk ut..

Ellers da... Jo.... 32 grader, kaaaald pils og et mekka for en spilleglad mann på tur!

Nyt dagen, her er kvelden ennå ung..

Kim

God morn fra vind, storm og mørke her på "Schødarn". Ble tidlig start på dagen da hr. Blund ikke ville ta morgenturen sin hos meg. Jaja. En god dag til alle!

God morgen fra Sandaker. Min tur i dag, så har alt vært oppe en time. Greit med en aldri så liten Nespresso da for og fyre opp systemet da, før avreise ut på Prærien. Ha en fin dag

Hepp fra flytoget! Sto opp 0605 og tenkte; om 12 timer er jeg hjemme-hjemme etter OSL-BOO-OSL-SVG og 5 timer møter i BOO. Dette blir en bra dag i SK "C"! [emoji2][emoji2][emoji2]

God morgen fra Trondheim. Blest og regn her,ordentlig ruskevær så tydelig at høsten er her :)
Siste dag på jobb før langhelg med innlagt oslo-tur i morra. Ha en trivelig torsdag :) :) :)

God morgen fra nord I Oslo - ser ut som vi får skikkelig høstvær I dag også- 9 Grader - noe skyer. Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Nydalen.

På tide å finne en t-banevogn å komme seg på jobb her å. Mye på blokka i dag som gjør jobbdagen blir ett par timer ekstra enn normalt.

Ellers må en se Liverpool mot Sion i Europa League i kveld. Håper det ikke er "bedriftslaget" til ett av halleluja-husene hjemme på bygda de møter. Som å har navn Sion..

Ha en bedre torsdag. Amen.

Hoy morgen fra Sola. Var tidlig på an her i dag og første økt er snart slutt, da blir det kaffeslabbaras før en tar fatt på andre økt.

Ha en fin dag :)

Fytti katta etc fra toget mot Oslo. Grusomt mye ild i jernet om dagen og mas på alle fronter. Så akkurat nå er det litt stusselig med nattesøvnen.

Men snart er det en hel hælj hjemme. Våkne både lørdag og søndag i egen køye... uten noe styr.

Bare to kontordager og en fredags ettermiddag med inside flyers først.

Ha en vesentlig bedre dag.

.

Ellers må en se Liverpool mot Sion i Europa League i kveld.
Ha en bedre torsdag. Amen.

Er du norsk....? Synes du at det er kult at norske lag gjør det bra i Europa ? Ønsker du at norske lag skal få en lettere vei til spill i Europa....? Da ser du ikke liverpool og holder på dem... Da holder du med de NORSKE lagene som spiller i Europa idag, og av dem er det jo klinkende klart at det er ROSENBORG du skal støtte !!! :colgate::colgate::nor:drink

Er du norsk....? Synes du at det er kult at norske lag gjør det bra i Europa ? Ønsker du at norske lag skal få en lettere vei til spill i Europa....? Da ser du ikke liverpool og holder på dem... Da holder du med de NORSKE lagene som spiller i Europa idag, og av dem er det jo klinkende klart at det er ROSENBORG du skal støtte !!! :colgate::colgate::nor:drink
Mora mi har fortalt meg at jeg er norsk hvertfall, noe som stemmer bra overens med passet. Men gudene vet hva de drev med før jeg var påtenkt.. Men det er nå en annen story.. [emoji15]

Norsk fotball er jo like kjedelig som å se maling tørke [emoji1] [emoji1]

Men får heie litt på skinnvestgjengen fra Trondheim å, etter Liverpool.. [emoji85] [emoji86] [emoji1]

God dag fra Akersgata. Her sitter man - "kontorerer og kontorerer", som Fleksnes selv sier det. En litt trå dag. Og min Sony Experia har for om lag femte gang på et halvt år avgått ved døden. Så nå krysse jeg fingre for at økonomiansvarlig er snill og lar meg velge meg noe helt nytt.

Ha en finfin torsdag rundt omkring!

G'moorgen! Her skal det også kontoreres. I tillegg kommer en gammel SAS-kollega forbi i løpet av dagen, og han skal lunches på en lokal BBQ-joint.

http://mybigdsbbq.com/

Været er sånn 'meh', men det er ihvertfall t-skjortetemperatur med god margin.

bggunsmoker.png

Ja, det blir Noko Anna enn såkalt "Pulled pork" fra Tulip... Synd ikke menyen var ute, så jeg kunne sikle litt ekstra på pulten før jeg tar kvelden..

Basket of hush puppies? ??:

Er det fritterede skosåler eller hunde :colgate:

Velbekomme!
Viv :fly

Back