• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. Kontoret kaller, og det inkluderer både en løpetur og kakespising. Ha en fin dag

Morn fra en kald T-banestasjon. Rakk akkurat ikke T-banen etter en liten delay i barnehagen så da fikk man lov til å vente 14 min ute i frisk luft.
Begynner å bli smått klar for mildere vær og bar asfalt.

God morgen fra det iiskalde "Romerikske Toscana" som jeg kaller utsikten her...Med sine -16, så holder jeg meg inne med morgenkaffen og våkner i ro og mak, før jeg skal i gang med å vaske kåken før min fru ankommer kveld fra SVG dr hun bor, og som skal være med meg å feire min søsters 50 årsdag i helgen...

Ha en flott dag alle

God formiddag fra Ris. Har rukket en MR på Diakonhjemmet og en kort, effektiv og hyggelig prat med Lufthansa sin kundeservice. E-post i morges med beskjed om at hjemreisen vår fra Roma til sommeren ble kansellert og på tredje ring tok Lufthansa telefonen og vi ble gratis booket om til Swiss/Helvetic hjem - et alternativ som allerede i oktober kostet veldig mye mer enn det vi betalte med Lufthansa og som i dag hadde økt enda litt - men plass fikk vi og med det en ekstra lunsj i Roma før avreise. Nå jobbe litt igjen.

Hei fra bortekontoret. Litt sliten etter uflukt, men fattet. Blir godt å mønstre på hjemme i kveld.

Torsdag allerede? Tuller du?

God dag fra BCN. Det stod kø ut av loungen, så jeg droppet den og kjøpte litt skinke og ost en plass. Jeg gikk for den uten kø... ikke sant... Men helt fint.

Har vært sjukt travle dager her siden jeg kom i går. Så det blir til og med ok å sette seg på en stappfull AF balje etterpå. Sild i tønne etc, men bare lukke øynene og hvile.

Ha en fin en

G’moorgen! Fortsatt vått ute, men tørr vei til kontoret.

Bøtteballett idag, så da får jeg vel rydde litt.

Ser ut som det dukker opp en Mosjøtur i månedsskiftet, så da må vel bookingfingeren spisses ..

God eftan fra en solfylt Tigerstad!

Kjenner på gikta at det er kaldt utenfor, så dagen har gått med til jobbing her fra hotellrommet på Rosenkrantz. Straks går turen til Bjørvika for årsmøte og påfølgende middag, bare å gjøre klar hanskene og vinterskoene.

London neste uke forhåpentligvis litt mildere. :)

I morgen er det fredda... Fredda kone, fredda!

Kim

God ettermiddag fra sør. Så frem til å komme hjem etter nærmere 4 uker borte, parkere kofferten og snu i døra for å handle - men der satte et flatt 12V batteri kjepper i hjulene, så da får man heller vente på bilberger og tvinne litt tomler.

Ellers er det ikke ofte man ser at det mest trackede flyet på FR24 er en liten Cessna ut fra lokalflyplassen KRS grunnet squawk 7700, landet heldigvis pent og pyntelig så det ut til:
Capture5.png

God ettermiddag fra Værnes. Straks forlate nysnø her og sette nesa sydover og fortsette vinteren i Oslo.

Vår lokale jordrotte, General Beuregard Lee spådde i dag tidlig vår, mens 'hovedrotta' lenger nord spådde motsatt. Jeg holder med General Lee. Dessuten fikk jeg årets første myggstikk i går. Det burde gi 2-1 til tidlig vår!
Kom Mars du skjønne milde ...

Woohoo, A318 på siste flight i kveld. Det blir jo muligens en av de siste sjansene.

God torsdag fra verdens beste lille øy, varmt nok til en uteIPA på bryggeriet sammen med en god kollega. Stor omorganisering på jobb som vi begge kom meget godt ut av - så her det bare å brette opp ermene i OJB stil.

Back