God torsdag fra L1

Ja, jeg har billetter med både Steve Hackett og Allan Parsons Project som nå per i forgårs begge er avlyst/reskedulert tre ganger. Parsons skulle startet sin turne denne uka, men måtte avlyse i siste øyeblikk.

Alan Parson Project? Jeeez jeg lånte en sort CD hjem fra "han" når jeg var ca 14 tror jeg. Det var dødsfett!!! Men som 14is husker jeg at jeg ikke turte kjøpe den og spille for kompiser. :)

Sjekker nå på Tidal og det er ingen sorte album. Makan. Men jeg hadde uansett Onkyo CD-spiller, AKG 201 Headphones og en ny stabel med CD plater hver lørdag.

Last edited:
Alan Parson Project? Jeeez jeg lånte en sort CD hjem fra "han" når jeg var ca 14 tror jeg. Det var dødsfett!!! Men som 14is husker jeg at jeg ikke turte kjøpe den og spille for kompiser. :)

Sjekker nå på Tidal og det er ingen sorte album. Makan.

Tipper denne . Men han har vel ikke vært moderne siden sent søttitall ... ;)

378791e47e6e40f1e492884e72944174.jpg

Alan Parsons? Lever han/de enda? Digga de og «I robot» da jeg gikkpå videregående. Men etter damene med vortene (Eve?) gikk det nedover...

Sent from my iPad using Tapatalk

Alan Parsons? Lever han/de enda? Digga de og «I robot» da jeg gikkpå videregående. Men etter damene med vortene (Eve?) gikk det nedover...

Sent from my iPad using Tapatalk

Turnerer og lager plater fortsatt. Skulle sett ham den 12.

Back