God torsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. Uvant ikke stå for levering og frokosten hjemme for en sjelden gangs skyld. Men når jeg selv kaller inn til møte 07:30 så er det bare å komme seg opp. Ha en fin dag

Morn fra havet.

I dag er det hjemreise. Så dette blir en god dag.
Innsjekken er gjort og handover finpusses på.

Så en liten fest i Stavanger og Paracet i morgen.

God helg.

FQTV

God morgen fra SAS loungen OSL, på vei nordover på en ukes ferie omsider i Lofoten. Fin flight over fra SVG med 4004 og - RUB , nå videre med 4082 til Evenes. Derfra videre med bil til Svolvær.
Ha en fin dag.

God morgen. Da er to krapyler ute av huset så arbeidsdagen kan fortsette. Det fotballkamp på landet i kveld så sitter og funderer på når en må reise pga rush. Tog hadde nok vært enklest, men tror ikke det vil falle i god jord.

God morgen fra Lillestrøm. Er så sterk sol på kontoret at jeg sitter i senga og kontorerer. Skal straks levere Storsmurf på vaksine #2 og så blir det helt TEXAS i kveld.

Trallabom også videre.

Var forresten gøy å se fotball igjen i går. Har sett mye landslag de siste årene men det har vært nitristegreier. I går var stas!

Ikke nok med det. 2 år siden dette i dag... reiselyst etc

8eee8357ad673971eb102a32bed0dca8.jpg

Ha en strålende dag

Last edited:
Men når jeg selv kaller inn til møte 07:30 så er det bare å komme seg opp.

Kunne du ikke arrangert møtet senere?

God dag fra gjemmekontoret. Litt småhektisk med å catche opp med litt backlog, men tror jeg er i ferd med å komme i mål. Merker at det ikke er direkte feil at helgen nærmer seg.

Ha en god en :)

God dag fra Oslo en kveldsvakt venter før det blir langhelg. Da de lagde ny turnus for meg så ble det nok lagt inn i en fridag for mye. Det har jeg ikke tenkt å fortelle noen.

Ikke klag på møte 730, i helsevesenet er ofte vaktstart 730 ferdig skifta. Heldigvis kan jeg ta det litt cool med det nå da jeg ikke er så mye på selve klinikken. I går satte vi i gang med å ringe 16/17 åringer for vaksine, kom til noen hvor nummeret faktisk ikke var i bruk... :spin - det blir rapportert inn mot folkeregisteret. Men der hvor de tok telefonen så var de bare oi ja det vil jeg gjerne. En legger merke til klar forskjell mellom de og 18+ da - de på 16-17 selv om de kan ta vaksine uten samtykke fra mor/far så er det noen vi når som gjerne vil ta den ekstra praten med mamma før de sier ja og ringer oss tilbake om 5 min.

Min egen empirisk forskning viser at de klart mest sure er født rundt 1985-1995 - generasjonen etter det er de klart mest blide hva gjelder dette med vaksinetime.
Ha en fin dag hvor man kan ringe numre som er i bruk.

Last edited:
Hei fra solveggen på Ullevålseter. Begynner å nærme seg to mil daglig siden skolestart som er deilig, men man blir så himla sulten.

I kveld er det middag på den Glade Gris med besøk fra Dubai og legen som tok i mot junior i Dubai. Grynt, grynt.

Tralla-bom .. Tidlig i gang her og. Fant endelig en reparatør som kunne ta gressklipperen innen de neste to-tre ukene. Bakdelen er at jeg må levere den tidlig tidlig, så da måtte jeg på Home Depot i går kveld og leie henger.

Bøtteballetten kommer også i dag, så syyykt travle dager.

0a9443510adb463ffe54e1d775624c5a.jpg

Last edited:
Bakdelen er at jeg må levere den tidlig tidlig, så da måtte jeg på Home Depot i går kveld og leie henger.

Ikke plass til traktor'n oppå lasteplanet?

God kveld fra Stavanger. Godt og vel halvveis i siste kveldsvakta før langhelg. Kalenderen for de neste dagene er passe tom. Planen er at den skal forbli slik. Men kjenner jeg meg selv og fruen i huset rett blir det nok litt indretjeneste hvertfall. Ha en god kveld forumister!

God aften fra Riga. Air Baltic leverte i de fremre gemakker. Første gang med A220 ble en bra opplevelse.

Fiffig at man for å komme inn på restaurant og pub i Riga flasher sitt norske covid pass, og alt er bra! EU og regjeringa leverer!

Fiffig at man for å komme inn på restaurant og pub i Riga flasher sitt norske covid pass, og alt er bra! EU og regjeringa leverer!

Meanwhile on hjemlige trakter:

d60067d6a118f14c26a41d68f61d3f30.jpg

Om ikke annet, så har Vazelina Bilopphøggers levd snart to år på «overtid» takket være Covid.

Meanwhile on hjemlige trakter:

Om ikke annet, så har Vazelina Bilopphøggers levd snart to år på «overtid» takket være Covid.

Ja, jeg har billetter med både Steve Hackett og Allan Parsons Project som nå per i forgårs begge er avlyst/reskedulert tre ganger. Parsons skulle startet sin turne denne uka, men måtte avlyse i siste øyeblikk.

Back