• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra ikkeRøros (Sunnyvale)

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God torsdag fra ikkeRøros (Sunnyvale)

.... middag utendørs langs Murphy Avenue - Onsdags konsert (som har såpass bra lyd at det sikkert er en Fnat i anlegget). I morgen er første leveranse klar og hjem til Seattle fredag - hvor luftkvaliteten er betydelig værre enn Beijing. Sikten er bedre i min Hazy IPA enn rundt Everett, LN-MOW hadde neppe sett rullebanen i disse dager, vurderer sterkt en utflukt til Cannon Beach...

Re: God torsdag fra ikkeRøros (Sunnyvale)

. ....og hjem til Seattle fredag - hvor luftkvaliteten er betydelig værre enn Beijing. Sikten er bedre i min Hazy IPA enn rundt Everett, LN-MOW hadde neppe sett rullebanen i disse dager..

Nei, ille der nå. Så dette bildet i Seattle-gruppa i går ... :8:

39887130_10160533885535212_5865207472561586176_n.jpg

Her sørøstpå er det vått og ingen fare for slike tilstander. Snart leggetid her nå og i morgen tidlig må jeg huske å gratulere madammen med dagen, ellers blir det nok knoke og det som verre er.

God morgen fra Lillestrøm. Torsdag alt og flyturer i helga nærmer seg. Tannlegen ble ferdig i går også, kaffe er inntatt så da er alt på stell her.
Ha en fin en! :)

God morgen fra Ris. Klar for noen timer på hjemmekontoret før det blir Fly&Vin i ettermiddag. Men nå startes dagen med en del kopper kaffe. Ha en tipp topp torsdag du også.

God morgen fra Oslo, hvor luften er frisk. Noen møter her og der før fly&vin i ettermiddag. Ha en fin dag

I kveld blir en stor drøm virkelig, nemlig det at man skal overnatte i deltabyen/Fnatvill/Lillestrøm - ja, kjært barn har mange navn sies det [emoji23][emoji23][emoji23] Unngår dermed 0610-flyet fredagsmorgen [emoji119]

Spøk til alvor, alltid kjekt å prøve noe nytt [emoji4] Straks helg og det blir bra etter en uke med mye cognitiv arbeid. Fin torsdag ønskes!

.... middag utendørs langs Murphy Avenue - Onsdags konsert (som har såpass bra lyd at det sikkert er en Fnat i anlegget). I morgen er første leveranse klar og hjem til Seattle fredag - hvor luftkvaliteten er betydelig værre enn Beijing. Sikten er bedre i min Hazy IPA enn rundt Everett, LN-MOW hadde neppe sett rullebanen i disse dager, vurderer sterkt en utflukt til Cannon Beach...

Er det på grunn av skogsbrann? Så et kart over hvor det brenner i BC, og det er MANGE plasser. Regner da med at noe lignende er på gang i WA?

God morgen fra Trondheim! Sovetiden ble maksimert med 3 slumringer, og till slutt litt dårlig tid til å rekke toget, men jeg rakk det likevel. :)

Gleder meg til helgen, skal brygge øl igjen, har ikke gjort det siden juni.

Morn fra foran peisen i loungen på Kef!
5db6d73bd3c42cf5339a642a69d84392.jpg

Alltid fint med en 24 timers i Norge når det inkluderer både fly og vin!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra foran peisen i loungen på Kef!

Alltid fint med en 24 timers i Norge når det inkluderer både fly og vin!

Hvordan har du tilgang til Lounge på KEF??

Bare å fly riktig selskap det ;-) (Branntrappa funker også)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fly riktig selskap med beste Business-class til USA ja ;)

Ok, bra! Da bruker jeg branntrappa til 2 etg. neste gang :D :colgate: :wow:

God morgen fra White Plains. Frokost er spist og nå skal det rigges for kveldens event.

Ha en fin en

Back