• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godfolk!

Da var man på plass.
Kaffekoppen står på pulten, forum skal skumleses. Så får man se hva denne dagen bringer, men dagen kommer til å gå fort unna.

Ha en fin dag forumister! :)

Go morn fra et grått Trondheim og 16 grader

Gårsdagens fisketur bragte ingen fisk til undertegnede, jeg var forfremmet til kaptein :D De andre fikk torsk,torsk,torsk,torsk og sei.

Idag blir det indretjeneste etter jobb.Ha en strålende dag forumister :D :D :D

CAVOK og 23 grader klokken 08:35 har lenge latt vente på seg, men jaggu!
Egentlig fri idag, vel - det har man jo også, men det blir overtid i kveld/natt før det er på'n igjen allerede 10:30 i morgen og hele helgen - her blir det "penger til tur" ;)

God torsdag fra Tønsberg.

Her skinner solen og temperaturen begynner å bli bra. Når jeg kom på kontoret for en time siden så tenkte jeg at dette kom til å bli en varm opplevelse, men nå ser det ut til at det blir en tur utpå vannet i stedet for å sitte inne. Kjekt med en sjef som heller ikke liker å sitte inne i varmen ;-)

Ettermiddagen byr på en tur til Sandefjord for å kikke på Edvald og Thor i Sandefjord GP

26 timer til ferie. Sweet mother of delicious det skal bli - yes, exactly - herlig :)

Nesten ferdig med rapporten min, som summerer opp 6 ukers arbeid. I ettermiddag / morgen blir det kun lett pusling med videre tolkning.

Måtte alle andre ha en like motiverende dag på jobb! ha ha

Gooooooooooooooooood morning!!!!

Solen skinner, det er Farris i glasset og kaffe i koppen. Første skikkelige sommerdag på lange tider her nede. Blir en laaaaaaaaang fottur i lunchen idag kjenner jeg. Juhuuuu!

Ha en fin dag alle sammen.

Ettermiddagen byr på en tur til Sandefjord for å kikke på Edvald og Thor i Sandefjord GP

Hils dem fra Fnate!

God morgen fra Tjøme. Da er frokosten inntatt og dagen kan starte. Planen var vel egentlig en seiltur, men da trenger vi i såfall noe mer vind enn det er nå. Ha en fin dag

Morning ifra et endelig solfylt Bodø! Den ordentlige temperaturen uteble i går, men det ble da en verdig markering.
Hadde i utgangspunktet fri idag, men siden det braker og smeller på Bestemorenga (Landsskytterstevne) måtte jeg trå til med å kjøre noen deltagere oppover dit. Det positive er jo at jeg slipper hele rutetidopplegget, samt at jeg får være der oppe mens deltagerne skal i ilden (hø hø hø) og være tilskuer. :)
Men først er det en kaffe og lunsj på jobbkantina.

Ha en riktig god dag i Noregs land! :)

Mårnings fra Krsand!

Her skinner solen og jeg har fri. Bare innom en tur fra hytta for å få fatt i litt hvitvin på polet! Greit å ha en slik kartong stående i kjøleskapet. Dessuten måtte fars barskap der ute bunkres litt opp også.
Satser på noen fine dager ute i skjærgården nå!

I kveld blir det grillings!!

BF:cool2

prosjekt Nytt Hus går videre .. i går klarte elektrikeren å føkke opp hovedbryter og el-system til de grader a vi var uten aircon i nesten 12 timer. Kom endelig på ved halv ellvetiden i går kveld, og da var det rimelig varmt i huset ... Og det skulle han ha $1200 for ... Screw you and have a nice day, sa jeg, så Store Sjef skal innfinne seg senere i dag for fredsforhandlinger.

Nå skal jeg på Home Depot for innkjøp av andre ting som står på reperasjonslisten og slik går no dagan ... pent vær og diverse-og-tredve grader i dag også ...

God formiddag fra Chicago. Her tar man god tid paa morran i dag, straks paa vei til kontoret. Pakkingen av leiligheten er saa og si komplett, litt gjenstaar i kveld.

Flyttebilen kommer kl 1000 i morgen, skal bli godt aa faa det unnagjort

God ettermiddag. Siste nattvakt, så er det pinadø skikkelig langfri. Her begynte ettermiddagen med at den bortskjemte hadde tømt lommeboken min, Innenriksministeren maste om $$$ til flere kjoler og Skatteetaten sendte sine gule blanketter. I skrivende stund begynner det faktisk å tordne også. Ha en fin ettermiddag.

Endelig er det blitt sommer hjemme!
Bare synd at jeg ikke er der...
Endelig fått til godkjent vask, skap og sengestrekk, tok bare et par forsøk. Morgendagen blir bra, da får vi utlevert AG-3. :D

God ettermiddag fra Spania. Siste kvelden her nede før vi flyr hjem via London i morgen. Så man slapper av innendørs i noen timer nå før man skal på restaurant i Marbella.

Back