God torsdag fra Forus

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei fra Forus. Ukas siste vakt er i gang og etterpå bærer det rett til fjells. Kalenderen er helt tom frem til mandag kveld så det skal utnyttes. Så får vi se om telefonen får ligge i fred og man klarer å koble litt fra nyhetsbildet. Ligger an til å bli en rolig dag virker det som (med mindre jeg jinxer det nå) så må muligens vurdere å se en film eller noe.

I natt drømte jeg forresten at jeg var passasjer i noe jeg mener måtte være en Airbus H145. Merkelig nok var det utstyrt med toalett ombord og jeg satt på skåla og kikket ut vinduet i det maskina løftet fra bakken. Smått interessant drøm. Lurer på hvor vi skulle hen.

Re: God torsdag fra Forus.

God morgen fra Kongsberg Sykehus. I natt har jeg sovet godt og formen kjennes også bra ut. Vi får se hva dagens prøver viser etterhvert.

Selv om sport og idrettsarrangement blir helt uvesentlig i den situasjonen vi har i Europa nå så blir det til at jeg kikker litt på langrenn og hopp senere I dag. Det er ikke så mye å finne på her og det er greit tidsfordriv å se på sport

God morgen fra kontoret. Litt holder før ledig gate på barnehageleveringen i dag også. Men nå skal det drikkes litt espresso og prates litt med kolleger. Ha en fin dag

God morgen fra Aberdeen. Dagen bærer bud om flere møter på flyplassen. Skal i møter med både folk som jobber med flyene våre på flyside, innsjekk og frakt, blir en spennende og interessant dag tror jeg. Ellers så får man se om man kommer seg hjem i kveld. Det er ganske åpent om det blir BA, SK eller KLM hjem. Siste mulighet er BA i dag, men med en billett trikset og mikset av BA slik at vi unngikk minimum connection time på LHR, så kan det bli spennende om man når flyet til OSL.

Litt spenning i hverdagen må man ha!

God morgen fra Kongsberg Sykehus. I natt har jeg sovet godt og formen kjennes også bra ut. Vi får se hva dagens prøver viser etterhvert.

Selv om sport og idrettsarrangement blir helt uvesentlig i den situasjonen vi har i Europa nå så blir det til at jeg kikker litt på langrenn og hopp senere I dag. Det er ikke så mye å finne på her og det er greit tidsfordriv å se på sport

God bedring, og husk også at skøyte-VM starter i dag :D Sendes på TV3 fra 17.00.

Ellers en solfyllt morgen fra Sørlandskysten. Blir litt skriving og lesing her i dag, før jeg dropper å se på skøyter i ettermiddag, og heller snører skøytene på selv og tar meg noen runder på den lokale banen.

God bedring, og husk også at skøyte-VM starter i dag :D Sendes på TV3 fra 17.00.

Takk for det Cecilie. Ja det må jeg få med meg. Jeg er en av dem som fremdeles ser på skøyter på TV. Tror vi er en utdøende rase. Jeg hadde faktisk tidligere en plan om å dra til Hamar og se på VM live, men slik helsesituasjonen er så blir det å se det på TV.

Formiddag fra det Sørlandske!

Her gjemmekontoreres det med skirenn fra Drammen i bakgrunnen. Deilig avveksling fra krigsnyhetene....

Godt det er fredag i morgen. Om helgene går fort, synes jeg sannelig ukene fyker unna også.

Hei fra kontoret.. Trodde jeg la inn en hei før i dag men trykket vel ikke submit. Ble fin svømming i Bærum i dag selv om en krampe slo inn allerede på 1500 meter. Klarte å halte meg til 2000 meter - ett hvitt døgn-konseptet fungerte ikke.

I dag er det artige møter og planlegging av neste uke, hvor det kommer en del spennende mennesker langveisfra og man skal selv en liten tur til idylliske Hamburg.

Lurer på om jeg skal lure i ei flaske rødt i Dragen i kveld.

Glad formiddag fra Røros. Allerede rukket 6 timer på jobb…så da kan vi ta en bra lunsj. Skal være med å smake noen bryllupsmenyer i kveld….så blir vel gode og mette da:-)

God formiddag fra Forus,
Snart halvgått arbeidsdag her , tiden går fort når man har det kjekt.
Flott vintervær ute og temp'en var hele 8 grader så det går forhåpentligvis mot vår.
I kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen. Det gjelder å holde "skrotten" i form.
Ha en fin dag.

Tralla-la ….. da varre torsdag igjen. Kun fire dager til (min) helg. Så ingen grunn til å prise helgen riktig ennå.

Elefantkoppen er full, vpn-linja er smurt og sola skinner.

Makan fra Lillestrøm. Våknet og var litt rar i halsen så det ble hjemmekontor i dag, og det har vært bra travelt.

Hente litt mer kaffe nå og så er det bare å kjøre på igjen.

Ha en stilig dag

Au ... så gikk strømmen .. ti minutter før kona skulle på nettmøte om byggingen for Atlantas femte høyeste bygg .. Naturlig nok full panikk, appen meldte 'repair time 90 minutes' og jeg for opp i skuret og hentet generatoren. Fikk start på den, koblet til alt det nødvendige og svosj - så kom strømmen tilbake.
Vel, beredskapen er iallefall god ....

Sånn går no dagan .. og da kan man fylle elefantkoppen igjen med god samvittighet. Og ta et par girl scout cookies også ... :)

34aa36749843a9f0f5c367dfd2e9b87b.jpg

Last edited:
God kveld fra Oslo - fikk to streker på kasetten i går og da er det fortsatt hjemme som gjelder. Snek meg en tur ut i dag for å ta PCR test da, ja også har jeg vært på videolink med fastlegen for å få en sykemelding. Ellers gjør jeg ingenting fornuftig. Ikke har jeg en jobb hvor hjemmekontor er aktuelt heller.

Formen er iallefall bedre enn i går - feberen er helt borte, nå bare er jeg litt tett i nesa og hodet og snufser litt. Så da overlever jeg vel dette myteomspennende viruset. Har 3 doser vaksine fra før da så PCR testen er vel ikke nødvendig, men greit å ha det dokumentert svart på hvitt på Helsenorge. Har ikke tatt en smertestillende siden i dag morres heller så det er enda et tegn på at det går bedre.

Last edited:
Back