• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Jupp, det er torsdag, og ONS er over! Så da kan man bruke noenlunde normal tid hjem fra jobb i dag!

Ser ikke ut til å bli en travel dag, og man har gode forhåpninger om å være noenlunde i vater!

Ha en fin en forumister! :)

God dag. Prærieekspressen fra the big O crossing i dag. Planen etterpå er egentlig en middag på Nesodden, hvilket i såfall betyr båten fra Lysaker for første gang. Plan B er og dra rett hjem og finne frem joggeskoene og komme meg ut. Ha en fin dag

Morgen fra OSL loungen. Fin tur ned til OSL tidligere i dag, nå bærer det videre til CDG med KLM via AMS. Endelig ut å fly igjen - alt for lenge siden sist (over 1 mnd).

God morgen fra Fossum, 3 timer fra Knapstad til jobb i dag, buss for tog er noe j**** skit.
Skulderne er senket og neste sommers ferie er i boks :) la inn bestilling til AGP med Air Berlin via TXL for 3 stykker til den nette sum av kr 7719 inkludert Warsteiner :)
Da kan man begynne og jobbe!
Ha en fin torsdag forumister!

God Morgen fra Gullkysten, ONS er "over" folk er på vei hjem og køene var fraværende imorges!

Sitter å planlegger høstens jobbreise program. Gullkortet er i sikte. Sola skinner. Kan nesten ikke bli bedre

God morgen fra Trondheim
Sliter med månedsavslutning, men vi står da på og satser på at det blir bra. Har en god helg i sikte med litt ridetur,zip-line og "adventurepark" :D :D

Ha en flotters dag :) :) :)

God morgen fra kaia!

Akkurat vært på infomøte om turen til Nürburgring vi skal på om 2 uker, og gleder meg noe sykt!

Ha en fin dag folkens :)

God dag fra Akersgata. Over halve arbeidsdagen over, men etter snart 17 år med tidlige vakter er det siste 06-vakt i morgen. Fra mandag skal jeg jobbe vanlige arbeidsdager. Det blir bra! Men først: Dagens dont!

14 dager til Whiskytour!

God torsdag ønskes.

God morgen fra Fredrikke kantine på UiO. Her har man allerede hatt dagens første og siste forelesing, men er fremdeles nok å henge fingrene i ellers i dag.

G'moorgen ... her er allerede air-condition'en på for fullt, og bikkjene ligger fornøyd under vifta. Snart igang med ukens andre og siste arbeidsdag og i morgen tidlig går turen til Myrtle Beach for noen dagers besøk hos eldstesønnen.

God ettermiddag fra Forus,

En travel uke så langt og den slutter ikke før søndag.
ONS og planlegging/gjennomføring av Flydag 2014 på Sola på lørdag gir ikke mange timer til overs i døgnet nå.
Det blir litt av hvert å se på Sola fra 10.00 til 16.00.
Møt opp med familien og nytt årets flyhappening her i sørvest.

God ettermiddag fra Forus,

En travel uke så langt og den slutter ikke før søndag.
ONS og planlegging/gjennomføring av Flydag 2014 på Sola på lørdag gir ikke mange timer til overs i døgnet nå.
Det blir litt av hvert å se på Sola fra 10.00 til 16.00.
Møt opp med familien og nytt årets flyhappening her i sørvest.

Dumt at jeg jobber. Ellers hadde jeg kommet.

God ettermiddag fra Stavanger. Egentlig litt sløv etter reisedag i går. Men har fått unna en del i dag også. Blodbanken fikk blant annet et besøk i morges. Nå har jeg fått litt mat i magen og drar i gang med litt indretjeneste før jeg får besøk av en kompis senere. Ha en fortsatt fin dag forumister!

Da er ONS ferdig å det har vert en tøff uke så nå blir det å få litt søvn og blir nok en helg uten alkohol. Messelivet med tilhørende middager og fester er hardt. Bare få dager igjen til DXB tur og.

God dag fra OSL. Ikke sett så lange køer her siden vekterstreiken for noen år siden, helt på trynet dette!!

w

image.jpg

Last edited:
God kveld fra Sola. At ONS er over merkes godt, i dag har det blitt skrevet mange "standby"-tags. Og det til og med på Pandion... Jepp, ONS-deltakerne ville gjerne komme seg tidlig avgårde.

I det minste slapp jeg fra kaoset med vettet i behold. Tror jeg...:spin

Back