God torsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

En smule trøtt i trynet på kvisten, så det er godt det snart er fredag og påskeferie. Får bare satse på at vi blir kvitt de blå og bytter de ut med noen røde heller....

Ha en fin en forumister! :)

God morgen, en lang arbeidsdag står på programmet inklusive pizza. Etter jobb blir det å bidra litt i kassa på Kiwi siden jeg får tilbake såpass mye idag.

Enda godt det er fredag i morgen!

Ha en fin dag! :)

Gooood morgen og helg fra Midtøsten. Overskyet I dag tidlig??? Og behagelige 28 grader. Ble en meget bra Heffner i går på Villa Beach og nå er svigersøstrene klare for hjemturen litt senere i dag.

I kveld er det Julio Iglesias konsert med kone og et vennepar… Gleder meg som en unge. Må bare finne en hvit dress og rød nellik :D. Blir en matbit på Ivys først pa Jumeirah Towers som er et deilig sted.

God helg.

Attachments

• Iglesias1412934532453_378786523_n.jpg
    Iglesias1412934532453_378786523_n.jpg
    53.9 KB · Views: 200
Mornings. Pent, men surt og kaldt her i hovedstaden. Ny konferanse på agendaen. Quality stilte med softis og popcorn, så får se hva Radisson disker opp med. Bunkring under trippeltrumfen i kveld. Ha en fin dag

Blurgh... I dag skal hele sjappa gjøre tjeneste på lageret.

Det er ikke noe kult, men det er min idé og jeg som har forårsaket det hele så da får man gå foran med et godt eksempel. Men kult - det er det ikke.

Sitter og funderer på om man skal gjøre en dagstur et sted i påsken, men vet ikke hvor. Fly en plass eller kjøre Nordlandsbanen. Hm... Har de AVOD ombord mon tro?

Ha en strøken dag, gutter og jenter.

Sitter og funderer på om man skal gjøre en dagstur et sted i påsken, men vet ikke hvor. Fly en plass eller kjøre Nordlandsbanen. Hm... Har de AVOD ombord mon tro?

Reiseforslag: Fly OSL-BOO-NVK, spis middag på Rallar`n før du finner din komfortable førsteklassesovekupè på direktetoget Narvik - Stockholm. En fantasisk tur oppover Ofotbanen og bortover Malmbanan til Kiruna er noe alle må få med seg før du har hele kvelden i Bistrovogna hvor øl finnes i rikelige mengder.

Alternativt kan du alltids få et-par gavekort med Stena Saga :p

Gudd formiddag fra det Sørlandske!
Her har det snødd i går kveld og i natt og har sikkert kommet 10-15 cm. Som om vi trengte det lissom! Dagen startet med å kjøre Reisekamerat Alfred til Kjevik. Han skulle med SK210 til Oslo og videre foran i Thaibussen til BKK derfra. Heldiggrisen! Grrrrrrr. Ikke misunnelig jeg, neida! ER DET RART JEG DRIKKER, FOR SVARTE!!!!!!! :drunk:

Neida, jeg får "kose" meg på kontoret i dag. Suppe til lunsj og greier! Hurramegrundt.
Må gå tidlig for å ta minsten til legen. Han sliter med neseblod litt for ofte stakkar.
Kvelden skal gå med til å lage quizz til i morgen. 45 spørsmål inn i en stor presentasjon. Så da går hele den kvelden iallefall.
Og i morgen: Dagstur til Oslo. Dobbelt hurra. Og som om ikke det var nok er det hjem igjen for å være quizzmaster på kvelden.
Nevner dette i dag ettersom jeg neppe har tid til å sove i morgen.

Men etter jobb skal det svis av noen kroner på Kiwi. Storhandel på gang, med 3% trumf som gir feite fine eurobonuspoeng. Jadda!

BF:spin:

Last edited:
I kveld er det Julio Iglesias konsert med kone og et vennepar… .

Yikes! :wow: Ingen fuzzgitar, ingen MOW.

G'moorgen! Kaldt og jævlig igjen, og katta sto utenfor og bæljet da jeg slo på lyset. Angret tydeligvis at han ville tilbringe natten ute. Blir nok imidlertid 15-20 grader etterhvert....

Påske? Hvem er det? God streikefri dag.

God torsdag fra Trondheim
Strålende solskinn,dessverre ødelegges det med sur vind. Straks blir det lunsj med svigerfar,deretter hjem å lage middag. Som hjemmepappa er det min oppgave å stelle hjemme :)

Påskeferie i morra med familien, da blir det hyttetur med tjukke slekta (",)

Ønsker alle sammen en strålende dag :)

Sitter og funderer på om man skal gjøre en dagstur et sted i påsken, men vet ikke hvor. Fly en plass eller kjøre Nordlandsbanen.

Nordlsndsbanen kan en jo se minutt for minutt på nrk.no et sted - mye billigere, og også on demand :lol:

Spøk til revolver: Booker straks samme turen selv, så fort NSB legger ut billetter til den dagen jeg skal reise.

Ellers god torsdag. Dokumenter signert i banken på at jeg får lov å skylde dem nesten en halv mill. de 25 neste årene, forutsatt at ingen benytter seg av forkjøpsretten. Så fort det er klarert, tilbringes påsken med pakking, for overtagelse og flytting etter påske ;)

God torsdag ønskes :)

God ettermiddag, nå er planen å vente...og vente...og vente.

Grei utsikt hvertfall

IMG_20130321_160848.jpg

Ha en fin dag, med eller uten laks!

Spøk til revolver: Booker straks samme turen selv, så fort NSB legger ut billetter til den dagen jeg skal reise.

Ellers god torsdag. Dokumenter signert i banken på at jeg får lov å skylde dem nesten en halv mill. de 25 neste årene, forutsatt at ingen benytter seg av forkjøpsretten. Så fort det er klarert, tilbringes påsken med pakking, for overtagelse og flytting etter påske ;)

Da blei det jaggu NSB tur, og elefanten er i himmelen. Han skal kjøre "suite" den første delen opp til Trondbein. Reine Stein Erik Fnaten.

God ettermiddag, nå er planen å vente...og vente...og vente.

Grei utsikt hvertfall

Ha en fin dag, med eller uten laks!

Helsinki?

Quality stilte med softis og popcorn, så får se hva Radisson disker opp med.

Dæven, det var ikke mye. Og ref diskusjonen om slitne Radissonhoteller. Det er mulig Portman var top notch på 90-tallet, men Radisson Park Fornebu så sin storhetstid på 80-tallet.....og det var som å gå rett inn i 1983

Back