God torsdag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da var det torsdag gitt. Må medgi at ukene går litt for kjapt. Nuvel, det er vel positivt, da det bare betyr en ting, at det er nok å henge fingrene i og dagene er ikke kjedelige.

På tide med en ny kaffekopp gitt....

Ha en fin en forumister! :)

Bagen er pakket, passaporte checked. Man får fyre opp Audien å kjøre en pickuprunde før vi alle ender på United 39 til EWR. Håper været er som lovet der borte.

Adios! :)

Hey hey CK!

God morgen fra Stavanger. Straks på vei ut til Forus for noen timer på kurs. Resten av dagen blir det å slappe av å lade opp til jobbehelg.

Mornings fra Oslo. Grått ute og Oslofjorden ligger der ute et eller annet sted i tåken. Ny dag på jobb venter, før det skal pakkes for Birken til helgen. Skiene ble glidet i går og både de og jeg fikk åndet inn en god dose flourforbindelser. Ha en fin dag

Mornings fra Østre Aker vei, kaffen helles ned halsen i høy tempo mens man kan. Dovrebanen holdes stengt i minst to - tre uker til så da blir det busstur et stykke i morgen når man skal nordover..

Ha en fin dag!

God morgen fra Gaustad. Elefanten er akkurat overlevert for en arbeidsutplassering i showbiz, og her blir det nok travel dag på kontoret. I kveld er det "kontormiddag" på Nighthawk.

Ha en strålende dag alle sammen.

God formiddag fra Kløfta.

Når vekkerklokka ikke ringer fordi jeg ikke har slått den på defineres vel det som brukerfeil..
Nuvel på plass på jobb og kontoret mitt flyter over av ting jeg må få gjort i løpet av dagen. I motsetning til Someone skal ikke jeg gå over noe fjell med ski på beina i helga, jeg skal derimot gjøre Dublin et par hakk mer utrygg, mest for meg selv egentlig. St. Patricks day er nødt til å bli bra!

Trivelig å se CK innom, den tattisen din er og blir, *settinnetpassendeord*, men du skal få for å ofre deg for den gode sak!

En god dag til dere alle.

God torsdag.

Elefanten er allerede godt i gang med å drive kvalitetssikring i show biz ^_^

Ha en fjong dag alle sammen!

Attachments

• bilde.jpg
    bilde.jpg
    74.5 KB · Views: 138
God formiddag - om ikke lenge går turen til kjøpesenteret på Romerike og videre med et flyselskap jeg ikke har testet tidligere. Ha en heidundranes dag.

God... oj dæven der blei're formiddag gitt! Vel, ferdig med revyperioden og tilbake til skolebenken - akkurat passe j*vlig, med heldagsprøve i går, og 2-timersprøve idag. Nynorsk altså, gøyale saker... Sender bilder av min vrengte førerdør fra en haltende Citroën Xantia, dakkar. Rart å måtte bruke andres biler.. og... det værte av alt... kollektivt. Neida, men merkelig hvor avhengig man blir iløpet av et år altså...
Ha en bedre dag enn meg!

God morgen fra tåka på OSL

Her har man fått levert barna i barnehagen og kommet godt i gang på jobb.
Siden vi ikke har noe fly ut i dag så er dagen litt roligere, så da får man gjort viktige ting som å "låne" litt kontor utstyr rundt om kring ;) Så da har man fått oppgradert kontorplassen og fått vasket litt også. Deilig.

Nå blir det å fyre opp våre interne kurssystemer og fått gjort unna litt WEB training.

I kveld blir det å pakke til helgens utflukt til København.

Ha en trivelig dag.

S

God torsdag fra OSL. Nest siste arbeidsdag ved aerodromen, før man er i gang på ny lokasjon på mandag. Bør kanskje begynne å putte ting i esker etterhvert, så flyttefolka får flyttet det.

Ellers har jeg funnet et eksemplar av en utdøende rase. Den lå i veikanten ved Rv. 120 gjennom Maura, en såkalt bensinstasjon som gjorde mer enn å servere pølser. Dekket som var flatt på mandag, ble levert inn der i går, og i dag var det helt og fint, og ble tom. skrudd på bilen igjen av han som jobbet der.

God torsdag ønskes :)

God formiddag fra en grå og kjølig Tigerstad. Her er det en tidlig lunsj på programmet, egg og bacon for å sikre helsa. Ellers er det lite som antyder at dette skal bli noe mer en en ordinær A4 dag.

Ha en fortsatt fin dag forumister!

God ettermiddag fra Stjørdal ;)
Tatt turen til opphavet for å besøke dem etter deres 6 ukers "ferie" i pensjonisttilværelsen......stor stas for dem å treffe barnebarnet igjen :D :D

Strålende vårvær idag,noe disig men deilig vårfølelse :) :) :)
Ha en fortreffelig torsdag :D :D

Giddy up fra Chicago

Her er det full sommer, fuglene kvitrer og ølet er koldt.

Tur til legen for mer ryggundersøkelse i dag før man har full dag på kontoret.

Ellers lite å melde

Full sommer her litt lenger sør også. Plutselig, fra i går. :)

Back in the arbeidsliv etter gårsdagens utskeielse. De interesserte har kanskje sett bildene allerede. Skal bli rimelig gildt når det åpnes om et par måneder. Regner med at Fnate snart peiser forbi og tester de nye Hudson News-sjappene. Alle veier til shåvbiss går nemlig via Atlanta. Både Cartoon Network og Animal Planet har hq her i byen.

Back