Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold
Sitter på flybussen på vei til Wangen. Gleder meg stort til å heie på de norske gutta
Mener du Wengen? Jeg gikk på en skikkelig smell der for nøyaktig 3 år siden. Skulle ta toget opp til Jungfraujoch sammen med en liten gruppe asiatere. På veien opp var det bytte av tog og vi kom over horder av høylytte folk med flagg og maling i ansiktet. Det så ut om om Dissimilies Europe hadde en kaotisk samling og alle hadde fått smake alkohol for første gang. Skjønte først ikke helt hva som foregikk, men fant ut at det var et sted ved navn Wengen på vei opp dit og noen skulle ha en konkurranse på ski der som det visst var endel interesse for. Det betød uansett flere timers forsinkelse før vi kom oss opp.Sitter på flybussen på vei til Wangen. Gleder meg stort til å heie på de norske gutta
Mener du Wengen? Jeg gikk på en skikkelig smell der for nøyaktig 3 år siden. Skulle ta toget opp til Jungfraujoch sammen med en liten gruppe asiatere. På veien opp var det bytte av tog og vi kom over horder av høylytte folk med flagg og maling i ansiktet. Det så ut om om Dissimilies Europe hadde en kaotisk samling og alle hadde fått smake alkohol for første gang. Skjønte først ikke helt hva som foregikk, men fant ut at det var et sted ved navn Wengen på vei opp dit og noen skulle ha en konkurranse på ski der som det visst var endel interesse for. Det betød uansett flere timers forsinkelse før vi kom oss opp.
Ha en god en alle som vet å identifisere arrangementer med sport og annen idioti slik at man kan styre unna i tide.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.