God torsdag fra Burj Khalifa - Dubai

Da ble det omsider litt sikringskost på Warpigs[emoji3577]
a1e250c527ccbdf9372e735560944845.jpg

Nam - skulle ønske vi hadde noe lignende i Norge. I Sverige har de Brisket & Friends med lokasjon i blant annet Gøteborg. Men ikke sett noe lignende her?
Selv på food courts som Torggata Bad, Vippa og den nye i Bjørvika har jeg ikke sett noe lignende. Brisket & Friends i Gøteborg hadde uansett noe av det mest forvirrende bestillingsystemet jeg har vært borti. De som jobba i baren måtte forklare hvordan man bestilte... Men maten var god da.

Du finner vel bbq-restauranter både i Asker og på Stabekk, gjør du ikke? Eller røyk de (pun intended) under covid?

Du finner vel bbq-restauranter både i Asker og på Stabekk, gjør du ikke? Eller røyk de (pun intended) under covid?

Og Røyk i Bergen (uten at jeg er helt solgt over kvaliteten der, men Brisket'en er nå bra, da).

Trist… Var på noen coronautflukter med tog til Texas BBQ når Oslo var stengt ned.
Texas BBQ flyttet fra Stabek til Asker og en av de ansatte overtok lokalene på Stabek og startet Ralphs BBQ, den eksisterer enda. Så bare å ta en ny togtur, bare litt kortere. Kortere å gå fra stasjonen er det også.

Back