God torsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her løper vi rundt i holding og venter på SFO skal åpne, før det blir L1 til kontoret. Den line checken av tennene i dag, da det gjelder holde de i orden. Ha en fin dag.

God morgen fra Lillehammer. Her er en på andre uke på jobbreise og ser fram til helg.
Nå nytes en kaffe på hotellrommet før dagen for alvor starter. Hotellet er fullt med turister og ved frokosten delte jeg bord med en hyggelig amerikaner.
Ha en flott torsdag :)

God morgen fra Knaus. Nyter kaffe og morgennyhetene på NRK, mens familien er trygt sendt ut på markene. Fire eksterne møter i dag og middagsdate med fru Sud i kveld.

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig i heimen og enda stillere blir det fremover. Min datter flyttet forrige uke og sønnen flytter i morgen, så da blir det bare kjerringen og meg igjen. Dagen i dag skal brukes til litt jobbing samt et besøk hos elektrikeren for å avtale hva som skal ordnes neste uke når de kommer innom. I kveld blir det naturligvis å benke seg i godskolen for å se på Brann i Conference league på fjernsynet.

God torsdag fra Parkveien. Møtefri dag og god tid til oppgaver som trenger litt konsentrasjon. Et par glass med gamle kolleger etter jobb, og så blir det mer pakking og rydding...

Best formiddag fra Ris. Unnagjort et lite styremøte og nå venter gjengen på gjenbruksstasjonen på Smestad på en større leveranse. Her skal det også dates i kveld…med hjelp fra Sjømaten på Vinderen.

God morgen. Her løper vi rundt i holding og venter på SFO skal åpne, før det blir L1 til kontoret. Den line checken av tennene i dag, da det gjelder holde de i orden. Ha en fin dag.

Er ungene i bhg/skole/sfo fra 07:00 til 16:00? Og deretter hobbyer?

Gnarp fra Gaustad. Bortekontor i dag, men straks hjemover for å pleie Stormurfen som åpenbart virker å ha arvet suveniren fra Hong Kong.

Stor glede og entusiasme i heimen nå. Bare elefanten er happy for han er alltid paralellsyk og får voldsomt med oppmerksomhet og godis.

Ha en best torsdag

Er ungene i bhg/skole/sfo fra 07:00 til 16:00? Og deretter hobbyer?

Det er veldig individuelt egentlig, hvordan man legger opp hverdagen, men vi drar hjemmefra med minstemann 7:30. Etter han da har typisk mast siden 07:00 om vi ikke snart skal dra. Men han er nok i overkant sosial av seg, og insisterte på å komme først hver dag da han gikk i barnehagen. Han mente visstnok at han vant da :p
Men nå får han da vært en time på SFO hvor han får løpt fra seg, og et klar for første time. Spesielt på gutter i de lavere trinnene, merker skolen forskjell på konsentrasjonsnivået på hvem som har startet dagen med fysisk aktivitet og ikke. Så er han på SFO frem til kl 16. Og en førsteklassing har ikke veldig mange hobbyer i starten, men vi har nå sendt han på svømming, så han forhåpentligvis ikke drukner når han faller i vannet neste gang.
Han andre drar sist og kommer først hjem, og da er ettermiddag og kvelder fylt med venner, fotball og ishockey. Og sånn går nå dagene for de ekstroverte :p

Det er veldig individuelt egentlig, hvordan man legger opp hverdagen, men vi drar hjemmefra med minstemann 7:30. Etter han da har typisk mast siden 07:00 om vi ikke snart skal dra. Men han er nok i overkant sosial av seg, og insisterte på å komme først hver dag da han gikk i barnehagen. Han mente visstnok at han vant da :p

Om noen år har du ikke det problemet med at han står og tripper klokken 0700 og vil avgårde. Når ungene blir eldre så må de hales ut av sengen med makt for i det hele tatt og komme seg opp til skolen begynner. :p

G'morgen ... Klar for ny arbeidsdag etter en masete fridag som ble avsluttet på brygga nede ved båthavnen. Det ga oss tre pene catfish. Det er vrien fisk å filetere, så de endte opp som fiskestuing for bikkjene. Blir det flere slike, må jeg nok gå til anskaffelse av mer profesjonelt fileteringsutsyr. Men morsomme å fange, det skal de ha!

Snart helg!

Etter en natt med lite søvn har man gått i koma i hele dag! Synes egentlig jeg har vært ganske så effektiv på jobb, men hva vet jeg? Eldstemann skal nå på trening så da får bilen en tur til i dag. Satser på en knakende god natt når den tid kommer!

Back