God torsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God dag fra Asker. Dagen ble startet reiserelatert da barna måtte ha nytt pass. Ble tilslutt et slags godkjent bilde av minstemann [emoji849] Om litt kommer svigers å henter barna, så blir det litt trening og hjemmekontorering. Så ryktes det middagsgjester i kveld. Ha en fin dag

Morn fra havet.

Dagens Helibus har vært her.
I morgen kommer neste Helibus.

Sånn går nå dagen(e)

FQTV

God formiddag fra Kolsås. Junior er storfornøyd med overskyet og kjøligere vær og snorker i vei i vogna på verandaen mens jeg har mekket pizzadeig før en kamerat kommer innom for litt pizza, øl og brettspill i ettermiddag.

Hepp hepp fra det dype sør. Her prøver vi etter beste evne å unngå andre mennesker og bruker igjen maske der det føles nødvendig.

Men her på terassen er det ikke ….

Og på radioen traller et positivt band om soloppgangens hjerte ….

God eftan fra Stavanger. Her er en klar for tur til Bergen hvor det skal jobbes noe overtid i morgen formiddag etterfulgt av 3 nattevakter frem til mandags morgen.
Så da settes snart kursen mot SVG.
Ha en fin en :)

Du forvokste skrunkador fra Gaustad. Her blir det straks hjemover i bilen. Har vært hektisk miniuke etter vi kom oss tilbake. Frem og tilbake mellom bortekontor og lager.

Nå er jeg imidlertid ferdig for dagen og venter på at trafikken skal forsvinne fra Sinsenkrysset, noe den virker å gjøre ca nå. Så da er vel alt bra tror jeg.

Ha en dødsfjong kveld!

Back