God torsdag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Hjemmekontoret er fyrt opp, dog relativt få Teamsmøter i dag. En fordel med korona: Dagens foreldremøte i barnehagen foregår på Teams på dagtid....akkurat det er et møte jeg gladelig tar på Teams :stir
Kona er på jobbreise, vel første på 3 år, men må si jeg misunner henne litt å sitte å slappe av på et fly, mens jeg kjempet med å få på solkrem på en 2,5 åring. Ha en fin dag

God morgen fra Sandnessjøen, Her nordpå er det noe vekslende vær på morgenkvisten. Syv Søstre fjellkjeden gir noen fasinerende værfenomener.
Denne uken kom "feriegjestene" sørante. Etter å ha hatt Scandic hotellet nærmest for oss selv igjennom vinterhalvåret kom feriekaoset i frokostsalen som sist sommer. Folk oppfører seg som om de ikke har fått mat der de kommer fra. Det å holde avstand og bruk av munnbind ser ut til å være et tilbakelagt stadium for de fleste. Når kommer bølge #4 ?
Ellers nok av interessant arbeid i prosjektet vårt som bidrar til fedrelandets inntekter. Ha en fin dag.

I Bergen er det sommer, sol og torsdag - og ferie. Det er en god morgen fordi jeg kom raskt gjennom på SAS' kundetelefon og fikk gjort noen endringer som sas.no (eller mine pølsefingre) ikke fikk til. Og nå kan jeg se fram til seks innenrikske flyreiser i løpet av en knapp måned. Det blir bra.

God morgen fra Lillestrøm. Her skal jeg og Elefanten få første dose vaksine om en times tid. Så er vel strengt tatt bare å få i seg kaffen og slenge seg i dusjen.

Ha en fjong dag

Hei og hå fra TOS, straks klar for LN-WEC (samba jet’n) retning BGO. Lett regn og 12c ble litt i kaldeste laget uten jakke [emoji85] hadde tidenes mest episke tur opp hit i går via TRD i 0B, møtene i dag gikk bra, så alt i alt en kanon tur! Hjemmekontor i morgen før ny jobbreise søndagskveld :)

G'morgen .. dag 3/6 av arbeidsuka skal snart sparkes igang. Men først skal bøtteballetten få danse seg gjennom kontoret mitt.

Hei fra Forus. Ukas siste kveldsvakt er i gang. Ser frem til langhelg når jeg stempler ut i kveld. Ha en fin en!

God eftan fra BGO, er på tur hjem etter endt arbeidsøkt. Etter 17 timer (dobbel vakt) i går og en stri dag i dag, så skal det bli gysla godt med en uke fri nå.
Rakk middag hos opphavet før gammlingen kjørte meg hit til BGO.
Ser det øker jevnt med reisende nå, det er godt å se.
Ha en fin fin aften :)

Back