• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag folkens.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Oslo nord med 4 plussgrader og lett overskyet - det blir varmerekord i dag opptil pluss 15 garder - hurra.

Så håper jeg at noen forteller meg når sommer-/charter rutene kommer for fult på OSL - så det kommer noe mere flytyper :)

Jan

God morgen fra Sandaker. Her er dagen begynt for lengst og junior allerede lagt ut for formiddagsluren. Så da blir det forumtid for far. Etterpå blir det og ta turen ut til det Bærumsske bondelandet for og treffe en annen kamerat i pappaperm. Ha en fin dag

God morgen fra Sandaker. Her er dagen begynt for lengst og junior allerede lagt ut for formiddagsluren. Så da blir det forumtid for far. Etterpå blir det og ta turen ut til det Bærumsske bondelandet for og treffe en annen kamerat i pappaperm. Ha en fin dag

Det der høyrest veldig kjent ut. Kjendest tidvis litt lite fornuftig ut å ha ungen klar for soving igjen klokka åtte...

Morn frå Trondheim. Her prøver far å ikkje sovne. Litt forsinka oppstart og avgang til jobb idag, litt forskrudd nattesøvn fortida. Jaja, det er berre å henge i.

Dei fleste av jobb-turane som låg i pipen for våren er avlyst, så sålangt går det mot veldig rolig reiseår, gitt...

God dag fra Oslo. Her prøver man å følge med på en forelesning. Ikke alltid like lett. Iranske ambassaden i går ekspederte kunder også utover åpningstiden i går såfremt han hadde kølapp. Egentlig et ganske fint venterom der med tepper og godteri man kunne ta. Får visumet om en uke så da kan man vel ikke klage. Inntil da så er man ID-løs pga et slitt bankkort som jeg også har bestilt nytt av før helligdagene i påska.

Må vel nesten si god formiddag fra Snillfjord! :)

Her REGNER det for alt det er verdt med et innslag av hvite dotter innimellom. Flott inne-vær i alle fall. Formen er bedre og støvsugeren har fått en økt allerede, synes det er greit å få unna ukas økt med hjemmesyssler på torsdager så en kan nyte alle de 3 helgedagene fullt ut. ;) Har sånn smått kikket på en Oslo-tur med SK i sommer. Frister veldig å gjøre noe nytt fremfor å gro fast her oppe..i så fall må en vel droppe innom OSL for å spotte noen fugler tenker jeg. :)

Nåvel, får se hva som hender når det hender, ha en topp dag forumister!! :D :D

Last edited:
God formiddag folkens,
Noe grått vær her over i sørvest i dag.
Treg på jobb idag etter lang og travel dag i ABZ i går.
Vel en kaffe kopp eller to skulle bedre på energien nå vil jeg tro!
Ha en fin dag Forumister.

Nam nam nam... Tikka Masalasuppe i domestic kantina på OSL!!!

Nuff said

Ha en spesielt deilig dag

Nuff said

Wææææ herlig, spar litt til meg, jeg dumper bortom i 21-tiden i kveld :p

Eller kanskje de har komper da?????

Hepp hepp ... her i vestsørøst står både pollencount og temperatur i taket i dag. Regner med at det vil smelle godt til natten ..

Skal ut og kjøre litt bil i dag, ellers ikke så mye annet som skjer. Regner med at det blir tid til å lese ut Kongens Nei - greit lesestoff på en dag som dette.

G'ettermiddag. Litt småplukk på planen i dag, og i morgen håper jeg å få gjort unna en del kontorting som har hopet seg opp. Ha en gild aften!

Nuff said

Faen asså... Missa pølsetorsdag. Nå er'e masalasuppe igjen. Ingen komper heller :(

Men hey, hadde sweetness crew fra TRD til OSL. Jeg klarte å finne ut hva pokker jeg hadde gjort feil i en avgjørende beregning på eksamen. Drakk kaffe. Koste meg. Tok bilder som jeg postet på snapchat da jeg landet. Alt i alt en herlig tur.

Back