God torsdag 4. juledag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Tjøme. Såvidt kommet litt snø på bakken i løpet av natten, men tviler den blir liggende veldig lenge. Ut å fikse litt ingredienser til nyttårsmiddagen senere i dag. Ellers få planer. Ha en fin dag

God torsdag morgen fra Arlanda! :)

God morgen fra Clarion hotel Arlanda airport. Her har man akkurat spist en god frokost nede. Etterhvert skal SAS ta meg hjem til et snøvær antagelig. Ser litt vått ut utenfor her også.
Ha en flott dag alle sammen! :)

Glad torsdag frà Ris. Ble veldig sent i natt før vi var hjemme...men hjemmekontoret er nå åpnet. I dag kan jeg feire at det er 18 år siden jeg tok med mannen min hjem på en one-night stand....den varer fortsatt og forholdet vårt er med andre ord myndig i dag. Ha en topp torsdag du også.

God tirs.. eh, torsdag fra Alfaset (Egentlig trodde jeg nesten det var fredag i dag, men dessverre...).

Ingen telefon fra Hamar i går, så en får jobbe litt i dag også. Ser ut som det er enda mindre å gjøre enn i går, så en jobber seg nok ikke i hjel i dag heller. Under to arbeidsdager til ferie er det også :)

Ha en god en :)

Morn fra sas sin lounge på OSL. Deilig med adgang som EBS og er ikke akkurat overfylt her. Ender opp på landet nord i Tyskland etterhvert i dag

God formiddag fra kontoret. To rolige arbeidsdager hvor man kan få unna litt «rusk og rask». I følge resepsjonen er ca 95% av huset på juleferie, så det blir nok god plass i kantinen til lunsj. Ha en finfin dag i ruskeværet[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Hilton Paddington. Snart vanker det tog ut til Heathrow og en liten "snarvei" til Oslo med 767, så Nøffju får seg enda en ny flytype.

Selv hadde jeg en first i går også. Har frem til siste flight i går aldri hatt et annet sete enn 1F på Airbus 318. Så i går klinte jeg til med 1D. Det var veldig spennende.

Ha en fjong dag!

God torsdag fra bassengkanten på La Palma. I tøyfri sone er det kun et ikke oppvarmet basseng på kun 18 grader så jeg vil neppe prøve det. Har med en bunke med uleste aviser og masse podcaster. Har plassert meg taktisk slik at ingen palmer vil skygge for solen før etter 6 i kveld, men det spørs hvor mange minuttet jeg klaret ligge i ro her.

Ha en god en alle som vil unngå å få solskille idag.

Pochcher for en dårlig start på dagen......
Det var tomt for Perrier i huset, så jeg måtte ta til takke med slikt kortreist Voss vann i stedet.

Har tatt en blanding av ferie og sånn semi-gjemmekontor. Helt greit det. Sitter og vurderer om dagen skal startes med Champagne eller om jeg skal nøye meg med bare hvitvin. Hmmmmmmm.......

Fortsatt god jul ønskes.

God torsdag fra SAS sin Café Lounge på TRD, hvor jeg og andre medlemmer av bermen slipper til nå i julen. Flyplassen er temmelig død, og det var knapt en passasjer i sikkerhetskontrollen, så det ble mørkegrønt smilefjes til Securitas i dag. ;)

Last edited:
God morgen fra Hilton Paddington. Snart vanker det tog ut til Heathrow og en liten "snarvei" til Oslo med 767, så Nøffju får seg enda en ny flytype.

Selv hadde jeg en first i går også. Har frem til siste flight i går aldri hatt et annet sete enn 1F på Airbus 318. Så i går klinte jeg til med 1D. Det var veldig spennende.

Ha en fjong dag!

BA til ARN? Har egentlig aldri skjønt dette med første rad. Mye bedre å ha en rad foran seg hvor man kan legge føttene på armlenet enn å plante dem oppover veggen. :stir

G’mooorgen. Etter å ha hatt en rekordvarm høst, ser det ut som at vi får den kaldeste desember i manns minne (kortminneversjonen). Solid blått på termometeret i dag også. Fått nok sol til å drive porten igjen, men batterier liker ikke kulde, så vi bruker den med måte.

Var en tur ute med guttungen i går. Stort å bli 21 her borte.

26001263_10154890410946036_4302555062562492927_n.jpg

BA til ARN? Har egentlig aldri skjønt dette med første rad. Mye bedre å ha en rad foran seg hvor man kan legge føttene på armlenet enn å plante dem oppover veggen. :stir

G’mooorgen. Etter å ha hatt en rekordvarm høst, ser det ut som at vi får den kaldeste desember i manns minne (kortminneversjonen). Solid blått på termometeret i dag også. Fått nok sol til å drive porten igjen, men batterier liker ikke kulde, så vi bruker den med måte.

Var en tur ute med guttungen i går. Stort å bli 21 her borte.

26001263_10154890410946036_4302555062562492927_n.jpg
BA til ARN, ja.

Gratulerer med 21 åring!!

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Med god fantasi og litt champagne. Det er jo jul :)
Den største forskjellen er at det er 18-årsgrense så vi slipper unger som hyler, springer, plasker og kaster mat og leker. Vi slipper også charter-svein, bingo og aqua-zumba.

Back