God Torsdag 2 Desember

Veldig rart. Jeg ser ingenting. Sitter på Chrome på jobben nå og har opplevd det samme hjemme på Chrome der. Får prøve å problemløse litt senere.

Tipper det er en sikkerhetsinnstilling hos deg som er litt for sikker. Ses fint hos meg. Håper han kom seg med.

Last edited:
God ettermiddag fra L12 mot Mjøndalen. Litt tidlig å dra fra kontoret, men har ett møte kl 1700 som er meste praktisk å ta hjemmefra. Ellers så kan det nevnes at det er nesten 100 prosent munnbindbruk på L12 i dag. Svært få uten munnbind. Nå er jeg spent på om regjeringen ha fått panikk, men det svaret får man vel om ca 12 minutter. Ønsker alle en omikron ettermiddag!

Et screenshot av FR24 som viser SK1455 i lufta, og et screenshot fra cph.dk som viser at gate er closed på SK931. Synes fint hos meg, også på Chrome på PC, både i mitt innlegg, og i ditt sitat.

Veldig rart. Jeg ser ingenting. Sitter på Chrome på jobben nå og har opplevd det samme hjemme på Chrome der. Får prøve å problemløse litt senere.

Tipper det er en sikkerhetsinnstilling hos deg som er litt for sikker. Ses fint hos meg. Håper han kom seg med.

Ja. Det var nok arbeidsgivers brannmur eller noe sånn som sa stopp. Null problem her hjemme på eget nettverk.

Du fikk helt rett Martin!
Jeg sitter nå på SK943 CPH-ORD og skal så med AA416 ORD-LAX.

Detter ble helt annerledes en planlagt :)
Fikk ikke reist med A350 :(

Nå skjønner jeg hvorfor Fnate ble stille en stund på Live sendingen sin. Det skal så lite til at ting endrer seg eller noe skjer når men er ute å flyr :)

Du fikk helt rett Martin!
Jeg sitter nå på SK943 CPH-ORD og skal så med AA416 ORD-LAX.

Detter ble helt annerledes en planlagt :)
Fikk ikke reist med A350 :(

Nå skjønner jeg hvorfor Fnate ble stille en stund på Live sendingen sin. Det skal så lite til at ting endrer seg eller noe skjer når men er ute å flyr :)

Jeg ser nå at AA416 flyet er ca. 20 min forsinket, og det er 6 timer til flyet skal gå. Dette ser som det flyet også blir forsinket. Hvor skal dette ende.

Neste gang bestiller jeg flyreise hos Elefanten (Bongos Tryllereiser).

Jeg ser nå at AA416 flyet er ca. 20 min forsinket, og det er 6 timer til flyet skal gå. Dette ser som det flyet også blir forsinket. Hvor skal dette ende.

Da er du i så fall alltid garantert suksess. Bongos Tryllereiser opplever så og si aldri snag :)

Gleder oss til å høre om LA.

Du må ikke lese FR24 uten å forstå hva du leser. De estimerer takeofftid, ikke blokktid. Dermed er tiden godt samsvarende med rutetiden. 20 minutter blokk-til-takeoff er ikke mye på ORD. Hadde du klikket deg litt videre, ville du sett at N150UW er ventet halvtimen tidlig inn. Så du får nok avgang på rute, med mindre noe oppstår i siste liten.

Du må ikke lese FR24 uten å forstå hva du leser. De estimerer takeofftid, ikke blokktid. Dermed er tiden godt samsvarende med rutetiden. 20 minutter blokk-til-takeoff er ikke mye på ORD. Hadde du klikket deg litt videre, ville du sett at N150UW er ventet halvtimen tidlig inn. Så du får nok avgang på rute, med mindre noe oppstår i siste liten.

Tusen takk for info :) Da har jeg lært noe i dag også :)
Bra at noen er våkne når alle i Norge sover.

Da er du i så fall alltid garantert suksess. Bongos Tryllereiser opplever så og si aldri snag :)

Gleder oss til å høre om LA.

Jeg kom meg til LA :) :)
Klokken ble 23:50 (tror jeg) når jeg sjekket inn på hotellet :)

Back