God Torsdag 2 Desember

Futura

ScanFlyer Gold
Gratulerer med 50 årsdagen til Forenede Arabiske Emirater. Det er i dag 50 år siden Lederne for 6 små landområder på den Arabiske halvøy, gikk sammen og dannet UAE. Kuwait, Bahrain og Qatar ville ikke være med og Ras Al Khaimah sluttet seg til 10 Februar i 1972. Hadde vi vært i Dubai ville vi i dag kommet gratis inn på Expo 2020, men Jeg er i ett forblåst, kaldt Lommedalen der det er minus 8 og vinden uler. Øyeblikelig avgårde på en 55 min biltur til jobben nær Kløfta, for nok en 10 timers dag. Ender opp med ca 55 arbeidstimer denne uken, noe som gjør det mulig å ta fri både mandag og onsdag neste uke.
Ha en fin dag alle sammen.

G'morgen, ja ... sitter i bilen og venter på at guttungen skal komme seg fra gate D3 der Chester akkurat parkerte. Er ved den internasjonale terminalen, og her er det helt dødt og stille.

Fri i dag (har passert midnatt), i morgen og faktisk helt til tirsdag.
735828a08faf6d7327039b80ec7f40b4.jpg

Ha en fin dag, hva nå enn dere finner på.

God morgen fra Kongsberg.

Kaldt her i dag med -12 grader. Ovnen er fyrt opp så da blir det vel litt varme i huset etterthvert. Nå skal jeg straks ta fatt på min ubetealte bijobb som er taxisjåfør for ungene. Først skal sønnen kjøres og etterhvert må datter hentes fra skolen og kjøres til vaksinesenteret før hun må hentes og kjøres tilbake til skolen.

Mornings fra kontoret. På tide å fyre opp både espressomaskinen og excel. Ha en fin dag

God morgen fra Gullstua på OSL. Skal reise med SK1455 OSL-CPH og den er 30 minutter forsinket :(

SAS fast track er stengt. Ikke bra.
bb0c3140b44bb593c196acc1d2bd847e.jpg

Og så har de stengt trimrommet på innland.
a5508d7b518d43a6e73422f35ef3c005.jpg

Ha en fin dag :)

Nå har flyet blitt enda mer forsinket til 11:00.
Og jeg skal med SK931 CPH - LAX. Kanskje det blir en natt i København. Ikke bra.

God onsdag!
ikke mye nytt å fortelle herfra idag, annet enn at en middag med avdelingen jeg jobber sammen med blir uten mitt nærvær.

hostesaft, flybilder og musikk, tror jeg velger med Anne Grethe Preuss idag

Da er jeg på flyet :)
746dc8609eb152ed2877001897227be4.jpg

God tur!!! Hils Laxen og si at Elefanten kommer om en ukes tid hvis han får lov av Omikron.

God morgen (fortsatt) fra Gaustad. Her har man kontorert en stund, samt handlet fryktelig mye Kong Haakon sjokolade som skal sendes rundt til kunder. Elefanten har også fått en, hvorpå han umiddelbart ble syk og trengte 3-dager hos Bestemor... med konfektesken.

Etterpå blir det ut og handle med Storsmurfen.

Ha en ytterst ekstrabest dag

God morgen fra kontoret, og lykke med turen 747-8 - fortsett å oppdatere.

Litt halvtrøtt etter 8 millioner kalorier og mye prating i Det Tredje Riket og kom trygt hjem rett over midnatt i går. Litt trist å reise om dagen hvor det stort sett er gråe, litt triste mennesker med munnbind på "nødvendig" reise.. Savner 2019 veldig på det området.

Kona valgte å dra på hytta med søstrene sine, så jeg har full rulle med tennis i dag, tennis-turnering i morgen (til 2100??), tennis-turnering lørdag (til 20.30??) og nok en danseoppvisning nede i byen på søndag.. Herlig. TIl dere yngre der ute... Ikke vent for lenge med formeringren. Tre små og yngre kone når man pusher femti ser stilig ut men er ganske slitsomt.

Stakkars Sudcaravelle....

Her bikker man ikke 50 før neste år, men barna alt ute av redet! Nå kjører de selv, og far kan nyte dagene som man selv vil. Så rådet anbefales virkelig, kjør hardt tidlig! :)

Ellers skal man her i Skaun straks fyre opp det nye leketøyet, en 450cc ATV med brøyteskjær for å fjerne snø. Når ung kone ikke liker snømåking må far kjøpe seg nytt leketøy. :)

Selv kjeledress har man i skapet nå, og egen hjelm. Tenk det! Og for bare 4 dager siden var man i Las Vegas....

Ha en fin dag, reisefri frem til mandag her!

Kim

Ser ut som de skal fly veldig fort:

675de2fbfa5f394ae459f54f0c146e71.jpg

Skulle det egentlig vært et bilde her? Jeg ser ingen ting. Er det opplastinger fra tapatalk som ikke fungerer? Sjekket bildeforumet. Der ser jeg bilder som vanlig.

Hei fra Sandnes. Endelig godt over halvveis i arbeidsuken. Ser fram til nok en rolig kveld på sofaen...

Men først skal det være pressekonferanse (hvor finansministeren også deltar, jeg aner ugler i mosen) og besøk hos fysioterapeuten. SAS er i gang igjen med munnbind ombord fra mandag av ser jeg. Ha en fin dag!

Skulle det egentlig vært et bilde her? Jeg ser ingen ting. Er det opplastinger fra tapatalk som ikke fungerer? Sjekket bildeforumet. Der ser jeg bilder som vanlig.

Et screenshot av FR24 som viser SK1455 i lufta, og et screenshot fra cph.dk som viser at gate er closed på SK931. Synes fint hos meg, også på Chrome på PC, både i mitt innlegg, og i ditt sitat.

God ettermiddag. Da er det klokket 8 timer uten lunsj så kan snart vende snuten mot trippeltrumfshopping.

Tipper 747-8 kom seg avgårde, de holder jo gjerne igjen longhaul tjue minutter for å få alle med. Og internettet funket ingen av veien for meg da vi var på samme turen. Så ingen oppdatering er et godt tegn.

Et screenshot av FR24 som viser SK1455 i lufta, og et screenshot fra cph.dk som viser at gate er closed på SK931. Synes fint hos meg, også på Chrome på PC, både i mitt innlegg, og i ditt sitat.

Veldig rart. Jeg ser ingenting. Sitter på Chrome på jobben nå og har opplevd det samme hjemme på Chrome der. Får prøve å problemløse litt senere.

Back