• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tordag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Kaffen er på pulten, en kjapp skumlesing på av forumet står på tapetet før det er på tide å sette i gang med dagens oppgaver som er vil bestå av Excel, AD, Exchange og Agresso.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo, selv om hvor god den er vites ikke. Syk nok til at det irriterer, men frisk nok til å gå på jobb. Men det virker i hvertfall som regnet gir seg og det skimtes noe blå himmel. Ha en fin dag

Hoooiii fra Trondheim

Snakkes om hektisk start på dagen...PUH !! Nå er vi tilbake i normalt gjenge,og tid til en kaffekopp.....det tok bare en time å få til DET...:)

Dagen bringer middagsbesøk til svigers - deilig å komme til ferdig dekket bord.....UTEN oppvask :D :D :D

Hæv a vonderfull dei ;)

God morgen/formiddag fra Forus,
Nok en utfordrende dag på feltet med etterdønninger av dårlig vær.
Det gir oss nok å gjøre på land også.
Dagens tur østover fjellet til OSL må utsettes til i morgen.
SK4008 er starten på morgen dagen for mitt vedkommende.
Ha en fin dag alle forumister

Hrmpf! Noe må ha gått feil i trekningen på Hamar i går kveld. Jeg er fortsatt en fattiglus kan jeg konstatere!

Lettskyet pent vær her i det Sørlandske i dag og 9 grader da jeg kjørte til jobb. Godt å noe fornuftig temperatur etter 2 frostmorgener.

Her er det kontortjeneste i dag og jeg tror ikke jeg har noen planer for kvelden. Kanskje lurt å sjekke kalenderen først?

Jaja! Torsdag iallefall, og strax helg!

God dag videre y'all!

BF:cool2

Morn frå Trondheim. Kvitt og grått. Prosjekt pappa-perm nærmar seg brått slutten; siste torsdagen med fri, dette :(. På den lyse sida; kanskje eg får gjort noko på jobb, framover. Vi har så smått begynt å tenke på dagen tingen vi lagar skal få sitt livs flytur... Jaja, ser eg må kjøpe nye julelys ute, då slike ting tydelegvis ikkje lever særleg lenger enn ein sesong. Ha ein bra dag! (Og lykke til, SAS! Eg er spent på å sjå korleis det går med dykk alle.)

God morgen fra Gaustad. Her laver det ned store flak fra himmelen, og det er egentlig ganske vakkert.

Det vakre brytes imidlertid opp av at jeg skal ut og fly kl 06.10 imorgen. Det er umenneskelig tidlig og hører ingen steder hjemme. Elefanten nekter, og rømmer til Bestemor.

Planen idag er altså å grue meg. Ha en fin en flygærninger

God 'Dreamliner' morgen!
Det snør som rakkern og jeg skal på siste vakt denne uken før man tar helgen, og helgen skal brukes til å booke sommerferie med DY7001 retning JFK i Premium :)

God dag!

G.morgen, ja! Her i vestsørøst er kvikksølvet såvidt på nordsiden av null, men solen skinner fra strålende blå himmel. Den store vamen holder seg likevel unna.

Fire dager igjen til helg ...

Guud evening fra LIS

Her har man det tydeligvis varmere enn i Georgia :8: Har vel vært oppe i 17-18 grader idag. Sol har det også vært.
Dagen idag har blitt brukt på Museu do Ar ute på/i Sintra, og i motsetning til sist jeg var inne der, så stod nå Tante Ju i utstillingen.

I morgen skal man hjem igjen, og da har man vært "uheldig" og kommet borti oppgraderingsknappen under online check-in :p :p
Ja ja, overlever det :p

Hæv a nais one folks ;)

God torsdags kveld fra Maura. Passe sliten etter en hektisk dag på jobb. Det hele toppet seg da jeg skullle roe meg litt ned med en cola utpå kvelden, og det bare var Zero igjen...

Nuvel, ny dag og nye colamuligheter i morgen. Snart helg, og da ryktes det at jeg må håpe på at dressen passer. Fikk hvertfall på meg buksa her om dagen, noe jeg ikke gjorde til jul i fjor (litt selvskryt der, altså ^_^)

Nuvel, god kveld og natt ønskes herfra :)

Back