• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tisdag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Mornings från Shanghai!

Fin tur med SK crew hit.
Intressant ställe även om Kina aldrig blir en favorit i min bok. 33 grader och strålande sol gör att svetten rinner :)

Får se om det blir SK eller LH till GOT i morgon. Have a good one folks! :)

God morgen fra Lillestrøm. Elefanter & Co har hoppet oppi sekken og nå skal man straks på hyttetur.

Ha en strålende dag, med små forsinkelser og korte køer i security.

God morgen. Ferdig trent og jobbet en time nå, slappe sommerdager på jobb mao.

Dersom noen forresten overveier å kjøpe Ipad anbefaler jeg Ipad2 fremfor den nye. Latterlig batterikapasitet og lang ladetid. Skjermen er ikke verdt det.

(god, men kunne vært bedre) morgen fra kontoret, forhåpentligsvis blir jeg ferdig med en god del gjøreoppgaver i dag så man kan se mot en lysere ende av uka :)

Kom på i går at jeg ikke hadde booket hotell i USA enda, får satse på å få gjort det ikveld!

Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm. Skal luke i dag. Ønsker alle elefanter og pappa god tur... Sørg for at elefantene i ramler i vannet på pålehytta..^_^

Mornings fra Tjøme. Venter fortsatt på sommerværet, selv om det virket å klarne og metrologen hevder de neste par døgnene skal blir bra. Blir å ordne endel saker til bryllupet idag. Selv om vi enda har nesten tre måneder på oss. I ettermiddag går turen til Sandefjord for diverse familiebesøk

God formiddag fra det Sørlandske!

Kan dessverre ikke melde om sommer herfra heller. Det er grått og trist, men temperaturen er over 20 grader, så det lover godt iallefall, for de påstår at sommeren kommer i morgen og varer 2 dager før drittværet kommer igjen. Jaja! Er det rart jeg drikker?

Ingen planer for ettermiddagen utover å kjøre bandittene i barneselskap.

BF:cool2

God morgen fra Forus. Sitter i ørska etter halvannet døgn på reise. Dro fra hotellet 09:00 lokaltid i LA 22/7, fløy 17:00 til 11:00 i LHR 23/7. Finfin flytur med Air New Zealand. Rakk ikke første flighten videre til SVG med SAS så jeg måtte finne meg i å ta 19:50 flyet videre til SVG. Trasket et par timer rundt i oxford street i stedet for å sitte på en stappfull flyplass.

Har trasket frem og tilbake til kaffemaskinen 5 ganger allerede i dag, og mange flere skal det bli :p

Air New Zealand var mange hakk bedre enn Iceland air i mine øyne.

Morgen!
Formen er oppe i 86/100 så kveldsvakten går ut med høyekneløft også idag, ser derimot endelig lyset i tunnellen og det skal bli greit nok å komme seg på jobb igjen på Fredag.
Er litt hus og dyrepasser om dagen da moder og fader er på familietur til Stockholm og med et skylag som ligger nedpå hustaket blir det bare å flate helt ut i stolen med Macbooken på fanget å glo' på siste sesong av Ice Pilots.

Ha en fortryllende dag til de som har sjansen.

God morgen fra Stavanger!

Da har skrotten fått i seg noen kopper kaffe, så da er det å komme seg i gang med å fortsette å rive ned gammel glava og hive i containeren før den blir plukket opp i morgen. :drunk:

Ha en fin en forumister! :)

God formiddag - her er det ikke rolig. Mange på ferie betyr mer jobb på oss som er igjen.

Skal en tur til kjøpesenteret på Romerike i ettermiddag, bommer vel på Elefnaten&Co, men kanskje andre som er i området da?

Hoiiiii. En ting skal de ha i Super-Duper-Kantina. De mikser en dugelig GT.

Fra Kantine til Kontor . ... her i Nord-Georgia fyrer man med kruttsterk kaffe og håper noen kan sende oss litt billig strøm. Fortsatt full guffe på airconditionanlegget, og ingen tegn til bedring ...

Begynner å returnere til arbeidsmodus og gleder meg til Onkel Brun kommer på besøk i morgen med pakke fra Florida. ;)
logo.php

God dag fra Romsdalen. Det klør i bookingfingeren og i dag er siste dag av Lufthansas A380 salg for denne gang så får se om jeg greier å koste sammen en tur i enten den ene eller den andre retninga. Forøvrig nydlig vær i dag - og har hatt en fin fjelltur. Retur til tigerstaden senest lørdag.

Tjohei fra bushen i SA. Garantert ingen sommer her, men spiller ingen rolle med dagstemperatur godt oppe på tjue-tallet. So far også overlevd venstrekjøring, selv om man av og til leter etter girspaken i dørkarmen.

Om noen andre skal nedover kan stedet i signaturen glatt anbefales... :D

Dersom noen forresten overveier å kjøpe Ipad anbefaler jeg Ipad2 fremfor den nye. Latterlig batterikapasitet og lang ladetid. Skjermen er ikke verdt det.

Kjenner meg ikke igjen i denne beskrivelsen. Tror du har noe feil med din 3. Har baade 2 og 3 og de er ganske saa identiske paa forbruk og ladetid. Den nye har derimot 4G og er 10-15 ganger raskere via mobilnettet, noe som selvsagt ikke vil gjelde i Norge.

Hoiiiii. En ting skal de ha i Super-Duper-Kantina. De mikser en dugelig GT.

Super Duper Kantina? Saa du er i Frankfurt ;)

Mornings fra Chicago. Endelig litt regn i lufta, her er man inne i en heftig toerkeperiode. Moete ute i bushen paa morran i dag, det betydde ett lite pitstop paa Ikea for en kjapp lunch og litt mathandling.

Back