God tisdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
Riktigt god tisdag på er alla.

Skall öppna "Baywatch" of 15 minuter. Blev extrainkallad då en av mina kollegor gick och bröt benet igår. Räknar med att vara ute härifrån runt 15:30.

Just nu visar termometern på 6 grader.

Ha en fin dag

Replying to Topic 'God tisdag morgon'

Om en time skal jeg til kiropraktor - for første gang i mitt 37 årige liv. Har en rygg som streiket i går formiddag og den er ikke mye bedre nå i dag... Passer ikke akkurat bra med slike problemer nå...:( :( :(

God mårn fra Tromsø

Her er temp. og lufttrykk....nei forresten ; sjekk selv her :

http://weather.cs.uit.no/

Ellers er dagen preget av spenning fram mot kvelden : Rosenborg - Real Madrid i Champions League.Det går fint an å være både fly-og fotballinteressert nemlig !!!!

:nor

god tirsdag morgen! Det er en fin dag, selv om det er mørkt og fælt ute. I går leverte jeg oppsigelsen min i SAS Braathens, og om et par måneder tiltrer jeg ny stilling som rutesjef for regionalrutene i WF - da vil jeg endelig få brukt for alle mine timer som "sofa-CEO" når nye ruter skal planlegges, tidtabeller finjusteres, og ombordproduktet fikses

God (kald) morgen fra ATL. Halloween var en stor suksess i vaart nye nabolag, og selv 'celebriteter' satte preg paa festlighetene! :musikk :musikk :musikk :musikk

Attachments

• 002b.jpg
    002b.jpg
    110.8 KB · Views: 6

...og jeg har fått en diagnose som høres ut som en hovedstad i Afriks: Akutt lumbago... Ikke godt...men i morgen skal jeg på scenen på Sentrum Scene!!!

Originally posted by EB

...og jeg har fått en diagnose som høres ut som en hovedstad i Afriks: Akutt lumbago... Ikke godt...men i morgen skal jeg på scenen på Sentrum Scene!!!

Lumbago? Kan det kureres med mye Lumumba kanskje? Vel verd et forsøk spør du meg!

Du på scenen i Oslo Spektrum? Fått jobb hos Great Garlic Girls, eller? :laola

BF

Tillykke CK :up:

Altid spændende med nyt job :nor

lumbago er en generell betegnelse på smerter i korsryggen. brukes gjerne som en "diagnose " før skikkelige undersøkelser finner ut hva som virkelig er galt. lumbagosmerter kan ha mange mulige årsaker: prolaps, betente muskler (er masse små muskler mellom hver eneste ryggvirvel, degenerativ slitasje på selve ryggvirvlene, låsninger i ryggraden (her kan kiropraktor hjelpe), osv osv.

Har selv stor erfaring med slike ting selv. begynte med "diagnose" lumbago, før en CT-undersøkese fant en prolaps som trykket på isisjasnerven. etter 2 år i kø, så ble det operasjon og man ble kurert. Så ting tar tid i helse-norge. regn med 3-6 mnd med tablettspising for å se om det går over (prolapser KAN gå tilbake av seg selv), deretter 3-6 mnd venting i kø på CT/MR undersøkelse. Finner dem noe der så regn med 6-24 mnd venting på operasjonsdagen. deretter 3-6 mnd opptrening (og seff sykemelding hele perioden). Det lønner seg hvis man får diagnosen prolaps, å provosere frem en akuttsituasjon. Da blir man lagt inn momentant og operert. Akutt situasjon blir det når man f.eks: ikke klarer gjøre fra seg, foten/føttene svikter osv. Da slipper man kø :) men de allerfleste pines lenge før det blir plass

er vel 4 årsiden jeg ble operert og har aldri hatt vondt i ryggen etterpå.
Jan Roar Rød

Originally posted by CK
og om et par måneder tiltrer jeg ny stilling som rutesjef for regionalrutene i WF - da vil jeg endelig få brukt for alle mine timer som "sofa-CEO" når nye ruter skal planlegges, tidtabeller finjusteres, og ombordproduktet fikses

Gratulerer med ny jobb CK! :up:

Originally posted by Trety

Originally posted by CK
og om et par måneder tiltrer jeg ny stilling som rutesjef for regionalrutene i WF - da vil jeg endelig få brukt for alle mine timer som "sofa-CEO" når nye ruter skal planlegges, tidtabeller finjusteres, og ombordproduktet fikses

Gratulerer med ny jobb CK! :up:

takker - det blir spennende. Regner med å være på plass innen 2006, og da blir det disse og de mindre brødrene jeg skal leke meg med!:nor

Back