God tirsdags morgen

joamykle

ScanFlyer Blue
God morgen fra SAS' businesslounge på OSL. Konstaterer at flytoget 0545 fra Oslo S fremdeles er tidlig...

Veldig glad for fasttrack i dag med den køen som var i sikkerhetskontrollen! Nå inntas frokost, før nesen vendes tilbake til MCO via ARN og EWR i SK/CO business etter to ukers juleferie hjemme i Norge.

Ønsker alle en strålende dag! :)

God morgen fra Forus!

Da var man på plass til første arbeidsdag i det nye året. Ser ut til at dagen bør starte med å gå igjennom innboksen og finne seg en ny kaffekopp.

Blir vel en ekstern lunsj i dag og se om jeg kan få tak i diverse til rett pris. Hvis ikke blir det ebay på meg i dag. Ellers er det en viss fare for at det blir litt kaker og feiring på eldste mann som blir 10 i dag.

Ha en fin en foumister!

God morgen fra Narvik. Her er det en ny uke i ventingens navn. Mye det samme som 2011 med andre ord. Det har vært mye vind her oppe de siste dagene, og innflyging til NVK har vært rimelig spesiell (og tildels helt stengt). På søndag ble det EVE i stedet på meg, og taxi inn derfra.

Her på Solveien er man klar for Beagle avlevering på Kolbotn før en setter kursen mot Helsfyret og fordyper seg i Disaster Recovery planer for BizTalk. Alltid tungt å argumentere for hva som virkelig behøves av ressurser før de involverte har opplevd en "Disaster" - etterpå er det lett men forsent. Trives ikke uten den lille italienerinnen her i Norge.

God morgen fra Oslo. Ble som vanlig på Hos Thea et fornøyelig måltid igår. Nå er det bare å kaste seg over innboksen og få bort mest mulig skit før det er tid for et alt for langt møte. Hodelykten er ladet, så i kveld er planen å komme meg ut på ski. Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden, i full gang med dagens oppgaver og det ser ut til at kroppen får kjørt seg litt ekstra i dag i form av tunge løft. Blir vel selvmedisinering med NFS etter jobb.

Har også blitt lurt til å spille Wordfreud, og nå syntes jeg plutselig at alle er så treige til å legge på ord! :D

Det har vært mye vind her oppe de siste dagene, og innflyging til NVK har vært rimelig spesiell (og tildels helt stengt). På søndag ble det EVE i stedet på meg, og taxi inn derfra.

Håper det ikke skjer når jeg og fattern flyr BOO-NVK i mars, har et tog å rekke da..!

Ha en fin dag :)

God morgen fra KRS. Her kommer det fortsatt ned ferdig måket til stor glede for undertegnede.

Dagen fortsetter med årsoppgjør med tidenes kortest frist for å blidgjøre våre Kinesiske eiere.

Vi håper det blir tid til booking av vårens tur "over there" nå som SAS har startet salget.

Ha en fortreffelig dag!

Morn morn! Tilbake til skolebenkhverdagen for siste gang... Nesten vemodig. Skal bli godt å bli ferdig med videregående, men vil nok fort savne systemet når studiene tar start etterhvert. Middag hos en hjemkommende kjæreste er alltids godt, så er store pros and cons i denne tirsdagen for min del. Men først bærer det opp til Teknisk Museum i historietimen!

God morgen fra Strömsholm i Sveariket. Her nytes en stor kopp kaffe i bobilen, mens den eldste datteren( som går på skole her) har en omvisningsrunde for sin lillesøster. I løpet av formiddagen fyres alle 10 sylindre i gang, og kursen settes mot Norge igjen;-)

God morgen eller god dag nå. Ønsker søle en fin Tirsdag, idag skal jeg sette meg forann pc og se på SAS Museumet, og det er noe jeg skal kjøpe. Jeg vil også ha ikke bare se hva andre kjøpet, eller går det bra kanskje ut til
SVG og lese om litt nyheter der ute.

God formiddag fra Asker. Første del av dagen har jeg viet til skolearbeid, og senere i dag blir det forhåpentligvis tid til å besøke noen venner.

God tirsdag! :)

God dag fra tigerstaden. Grått og trist ute. Selv om det var -5C hjemme i dag tidlig så ser det vått ut nå.

Kikket på noen bilder jeg knipset på Blue1 - av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Fnate og en loung-hendelse i Stockholm :D

Attachments

• finish.jpg
    finish.jpg
    18.9 KB · Views: 205
Kikket på noen bilder jeg knipset på Blue1 - av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Fnate og en loung-hendelse i Stockholm :D

Jauda... Gni det inn. He he he.

God formiddag fra Gaustad der noen i nabokontoret har bestemt seg for å frityrsteke selvdød dyphavsmakrell under kontorpulten. Ihvertfall lukter det slik.

En rolig dag og uke forøvrig. Her lades det opp til og forberedes til neste ukes Las Vegas tur. Det blir faktisk 10-års jubileum for meg på denne messen.

Ha en fortryllende dag.

God morgen fra et blåfrossent Cumming. Minus 6 med omtrent det dobbelte i windchill er ikke vanlig kost .. men heldigvis er det pent og klart vær.

Vanlig arbeidsdag i dag så fort jeg kommer tilbake etter å ha tatt guttungen til skolen. GI MEG KAFFE ! MYE KAFFE !!!

God ettermiddag fra Mosjøen! Da er man tilbake på arbeid etter en fin ferie. Bare blide fjes og se, så folk har tydeligvis fått koblet av i jula. Tilogmed kaffeautomatkaffen smaker greit i dag så da kan man slettes ikke klage :)

Her lades det opp til og forberedes til neste ukes Las Vegas tur.

Lykkke til. Håper været på LHR roer seg innen den tid. Var nettopp på terminalen, og så at folk satt i kø (på utplasserte stoler) for ombookinger. En stakkkars A320 som antageligvis skulle gått som BA763 stod ganske ensom på fjernpark.

God tirsdag herfra. Her går ting unna i et behagelig tempo. Sommerferien 2012 er også i boks, så nå er det bare å glede seg. 1A på en 747, og 81A på en 380 er blandt høydepunktene.

Last edited:
God ettermiddag fra Kerteminde i DK.

I dag har jeg fått min første flytur med Widerøe. Det var i en Q400 som jeg er sikker på har hatt en fortid i SAS. Grei nok flytur i et halvfullt fly.

Det var en forblåst tur i bil over Storebæltsbroen i dag, og verre skal det bli her nede. De snakker om verste storm på 7 år. Så dette kan bli moro. Det meldes om 10-12 meter bølger i Skagerak i natt, så de som er ute med båt får seg nok litt av en husketur.

Selv har jeg tilbragt dagen på Lindøverftet som ligger nede i gata her, og det var enormt stort, gitt.

Nå venter et hyggelig måltid i dansk kro-stil. Med godt drikke til selvfølgelig. For jeg har jo ikke drukket noe i hele år, stakkars meg!!

Fortsatt god tirsdag, y'all!

BF:cool2

Happy tirsdag fra Chicago. Smaakaldt, men klart her paa morran med en knippe minusgrader, herlig med oppvarmet garasje baade hjemme og paa jobb.

Skal visst ble varmere i morgen igjen, elendig med snoe i aar.

Her er det kontordag, kan ikke si at reisefoten dirrer akkurat, men tur ut i provinsen blir det i morra uansett.

God kveld fra Bergen! Tungt å begynne med pendling igjen, men heldigvis har SAS droppet første avgangen denne uken så da hadde jeg en god unnskyldning for å droppe mitt første møte.

Begynte hardt med tettpakket dag, og har fortsatt et par timer med mailing foran meg. Satser fortsatt hardt på å kutte litt domestic-pendling i år, men de neste par ukene ser i alle fall mørke ut...

Back