• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Tirsdags morgen

Replying to Topic 'God Tirsdags morgen'

God morgen... Nok å gjøre i dag også. Starter dagen med et større anbud...så blir det hyggelig juleavslutning på Grand Hotel med et eventselskap... Ha en bedre tirsdag... :)

God morgen...
For et par personer er det garantert ingen bra morgen etter en viss incident i går. Her er et par bilder av resultatet:

Attachments

• DSC04994 copy.jpg
    DSC04994 copy.jpg
    65.9 KB · Views: 5

Senecan har rimelig bra dihedral, men likevel har man klart å få vingetippen nedi uten å få propstrike. Vingen må byttes, siden den var bøyd.

Og nei, det var definitivt ikke jeg som fløy!

Attachments

• DSC04995 copy.jpg
    DSC04995 copy.jpg
    66 KB · Views: 5

God morn fra Tromsø

Her snør det også, og WFU var her i går så jeg.......Ingen bilder dessverre. Dagen i dag bringer sikkert mere snø, forhåpentligvis unngår vi forsinkelser.

Ha en flott dag alle sammen :nor

glad tirsdag! Nest siste dag i "Diamanten" startet med korsang (SAS Braathens singAIRs), gløgg og pepperkaker! Hyggelig! Hjemme venter ettåringen med dobbeltsidig ørebetennelse, men ellers i fin form, sammen med mor. Julegavene begynner å bli ferdig innkjøpt, og i år som sist er budsjettet sprengt allerede - men man pleier da å legge inn budsjettoverskridelser. Jeg får trøste meg med at månedslønnen øker pent fra og med i overimorgen....:up:

Og for de oppe i nord som skal jakte på WFU kan det lønne seg å være i nærheten av EVE, TRD eller TOS i dag:

DH3 WFDH3 LNWFU

FLTNO LEG STD STA
WF0621 TOS EVE 0915 0953
WF0621 EVE TRD 1008 1146
WF0624 TRD EVE 1215 1355
WF0624 EVE TOS 1410 1448

(alle tider i UTC) Happy hunting!

God kveld fra Sydney. Her sitter/ligger jeg med en usedvanlig ubehagelig matforgiftning som gjorde at jeg for første gang på mange mange år har måttet kansellere møte. Ekstra ergerlig å bli utsatt for slikt her, med tett program, men slikt bestemmer man jo ikke så mye over.. Får håpe at dette går over slik at jeg får utført det jeg skal her, selv om det ser ut til at hjemreisen blir utsatt ihvertfall et døgn.
Været er det forøvrig ikke noe utsette på, med nesten 30 grader og sol.. Ser fint ut det fra hotellvinduet :(

God morgen fra Alta.

Her er det 44 grader kaldere enn hos Farmer i Sydney. Gradestokken viste -14 nå i morges. Har blitt bil på meg til jobb de siste dagen grunnet en kraftig forkjølelse. Men den er forhåpentligvis snart over slik at sykkelen kan tas frem igjen.

God morgon ifrån Sigtuna!

Solen skiner och om 3 timmar skall jag köra runt 5 galna tonårsflickor för luciasjungande.

I morgon sätter jag mig på AY655 och kommer västerut i full fart.

Njut av dagen.

Og her i Atlanta skinner solen fra skyfri himmel. Unge Mow skal om et oeyeblikk kaste seg i trucken, og kjempe meg gjennom Atlantas rushtrafikk for aa kunne 'leke' med en 753 paa Warner Robins AFB ved Macon.

Men matpakke, et par cola'er og NRK's nyhetsmorgen paa podcast skal nok gi meg en fin tur i solskinnet! Desverre mister jeg Herreavdelingen, men spiller de Octupus' garden i time 2, blir det t-skjorte til Atlanta!

God kveld!!

Back