God tirsdags morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

På plass, kaffekoppen er fylt opp og vi er klar for en ny dag! Ikke noe spennende på tapetet i dag, bortsett fra Exchange.

Ha en fin dag forumister! :)

God ettermiddag fra Bangkok, og fra emirates-loungen på bkk :-) snart klar for jomfruturen min i 380'n, første klasse og greier ;-) godt og varmt ute i dag og, værmeldern sier rundt 20 i hkg. Blir nok en bra dag! Ha en god dag dere alle sammen :-)

Mornings fra Oslo. Jobben kaller som vanlig. Er en reell risk for at jeg må hive meg på et fly til KRS i kveld, men håper å få utsatt det til imorgen tidlig. Ha en fin dagl

God morgen fra Boryspil international airport Kiev.
Sitter på T.G.I Friday`s , i den nye terminal "F" og slapper av med en frokostpils, mens jeg venter på min første tur i Fokker 70.
Dagens reiserute er KBP-VIE-FRA-SVG.

God formiddag fra Trondheim

Dagens dont er igang, her er det gråvær og nedbør. Kjører en treningsrunde etter jobb idag,som et lite ledd i CoreFHU :)

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

God morgen fra Bodø! Gjør den siste pakkinga før SK4111 skal ta meg til Oslo.
Litt spesiell flytur i dag, da jeg faktisk tar flyet til hovedstaden for å bli der permanent. Starter i ny jobb på torsdag! :-)

God morgen fra InterContinental-hotellet i Warszawa..
Da er man ferdig med frokosten, og legge en plan for resten av dagen. Ellers er det nydelig vaer og ganske vaarlig her, nesten som sommern :) ha en fin dag alle sammen..

G'moorgen! I gamle dager kom Tempo paa denne dagen.

Da er det snart tid for frokost. Deretter, som vanlig, skolebuss tett fulgt av en runde CoreMOW. Det eneste positive med disse to ukene med 'skjev sommertid', er at jeg faar en time ekstra paa morran. Men til helgen kommer jo dere etter ...

Velvel - da bleffet bikkja som tegn paa at guttungen roerer paa seg. Fortsatt god tirsdag!

God kvell fra Radøy utafor Bergen.

Dagen startet på Voss og endte her ute på vestlandskysten, stadig flere kyr i kongeriket Norge får mat grunnet undertegnede programmerings kunnskaper.. :-)

Lykke til i ny jobb Scanflyer og en god kvell til dere alle!

God kveld fra Smestad. Rolig dag i dag, med avslutning på et to-dagers kurs. Blir nok langt fra rolig de neste tre dagene, med hektisk innspurt til to milepæler på det ene prosjektet i Asker, og oppstartsfasen for det andre prosjektet i Askim. Dermed blir det en del oppfølging påkrevd. Jaja, det er jo tross alt slikt som er morro! Blir kjedelig når det ikke skjer noe.

Back