God tirsdags morgen

mcduck

ScanFlyer Gold
God tirsdag morgen

Bakterieinfeksjonen i halsen har kommet tilbake, til tross for 3 uker med antibitotika, så da blir det 2 uker til med sterkere saker. Huff, og jeg som hadde gledet meg til MR både her og der. Heldigvis var formen slik at jeg kom meg på Tall Ships Race. For et fantastisk arrangement! Anbefaler alle til å ta turen til enten Odderøya eller Møvik Fort når skipene drar kl 11-12.

Ha en super dag folkens!

God morgen fra Tjøme. I kveld blir det en dram i timen i Drammen. Heldigvis har jeg fått overtalt kona til og kjøre meg inn til Tønsberg da kollektivtrafikken her ute overhode ikke korresponderer med togene. Ha en fin dag

Ellers kan jeg også observere det ble veldig stille blant Lillestrømfansen etter i går. De pleier jo være kjepphøye når de klarer uavgjort

Last edited:
God morgen folkens fra Oslo nordkant - våknet til regnvær - trodde plenen hadde sagt nok for neste mnd :) Dette er og blir en møkkasommer på Østlandet.

Ingen vits å sette ettermiddagskursen til sanddynene på OSL i slik vær heller - nei nå er det nok for i år :)

Ha en fortsatt god tirsdag folkens.

Jan

Morn fra Oslo.
Fortsatt traumatisert etter å ha fått EBS i posten igår, og det før EBG hadde utgått.
Ikke mye slike planer egentlig og greit det :)

God dag fra Akersgata. Her var man på plass før de fleste andre, på denne grå sommerdagen. Bare drøye 10 timer arbeidstid før tre ukers ferie - ser fram til 30 grader og sol i noen uker nå. Ha en fin-fin sensommerdag videre !

God morgen fra BGO. På tur til Ski og dagens kamp. Fikk nok en bekreftelse på at soft block ikke fungerer helt i dag. Sjekket nå 45 minutter før avgang og hadde da en i midtsetet, selv om halve flyet var ledig.

... og der fant jeg ut hvorfor det ikke var blokkert. Kortet var ikke registrert I bookingen, så da forklarer det alt. Merkelig, siden det er snakk om en bonusbillett. Jaja, enden på visen var at jeg ble oppgradert. :)

God formiddag fra en Air France lounge på 2F CDG!
Overbevisende servering for oss som stort sett forbinder cdg med 2G. Fire røde valg til lunsj, er mer enn godkjent.
Sandefjord er målet for dagens reise. Dermed er det duket for en liten pils og en stor whisky på ams.
Ha en lun tirsdag :)

God dag igjen fra Tromsø! Liten stopp før maskinen fortsetter til LYR. Artig detalj er at maskin og sete, 1F, er det samme som MRen til Barcelona i fjor! 😉

Hei og jopp fra Trondheim
Her skinner faktisk sola idag , noe som er SVÆRT uvanlig.Blir en tur til HiFi-sjappa i ettermiddag da jeg ikke får lyd i BlueSound'en min...
Utover det skal jeg holde meg borte fra kjærring og unger som er hjemkommet fra hytta til svogers,med farang... *BLÆHHH* :cry:

Sier som Biz....: Er det rart jeg MÅ drikke :drink

Ha en flotters dag

Jæjæ .. ikke mye nytt å melde. Her går dagene uten særlig variasjon. Venter utålmodig på et par LP-plater innspilt i Nidaros - det er vel det mest spennende nå.

Mer kaffe.

Ikke så mye nytt å melde fra Jessheim heller, bortsett fra at arvingen på drøyt en uke tar mye tid og krefter :)

Back