God Tirsdags morgen - USA neste...

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Så er dagen plutselig her - tilbake på jobb igjen etter nesten fem veker fri

Idag går tur med KLM Cityhopper fra Ålesund til Amsterdam, deretter Delta til Atlanta og så videre til Mobile, AL med ExpressJet Airlines kor båten ligger...

Ser det er Internet på A330 til Delta, men bare når man flyr over land i USA?

Glad tirsdag fra Ris. Klar for nok en dag på bryggekontoret. Håper vinteren som kom til Sørlandet i går forsvinner i løpet av en dag eller to - for OIIIIIIIO'n har fått på seg sommerskoene. Ha en bra tirsdag!

God morgen fra toget på Lillestrøm. 05.00 er fortsatt altfor tidlig å stå opp...

Gate A21 betyr at det blir en kaffe i loungen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoppsann fra OSL.
Nattevakten går mot slutten, lite action etter midnatt - alle oppfører seg og de fleste har stort sett papirene i orden. Loppekassa kaller om en drøy time.

Schweet mama.

God morgen fra 5F på SN2287. Straks avgang mot Brussel og to dager med messe. Første gang med Avro. Og ser ut som lykken smiler og mr nobody i nabosetet.

Ønsker alle en trivelig dag :)

S

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra nord i Oslo - en ny flott dag på kontoret venter og det blir noe foto arbeide til en ny katalog osv - spennende dag i vente.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgon från Göteborg!

Kylig prommenad till kontoret gjorde att man vaknade till liv. Kundmöten och andra möten står på agendan idag och med lite tur får jag gjort en del jobb också.

Ha en strålande tisdag!

Mornings fra Prærien. Solen skinner og innboksen er definitivt under kontroll. Noe personlighetstestgreier hos headhunter i dag, så hvem vet, kanskje dukker det opp en gjeng i hvite frakker. Ha en findag

Mornings fra Prærien. Solen skinner og innboksen er definitivt under kontroll. Noe personlighetstestgreier hos headhunter i dag, så hvem vet, kanskje dukker det opp en gjeng i hvite frakker. Ha en findag

Åj åj... sånn er moro. Jeg har vært med på det, og syntes det var kjempestas. Lærte faktisk noen ting om meg selv i evalueringen som jeg har hatt god nytte av senere.

God morgen fra Lillestrøm. Har sagt diverse "grrrrrr" over at NSB "stenger" uke 31, som er min første sløveuke etter ferie. Og... ja... diverse små-grrrr, egentlig. Men ikke noe super-duper-mega-grrrrr...

Men det kommer nok utover dagen.

Ha en fin en

Åj åj... sånn er moro. Jeg har vært med på det, og syntes det var kjempestas. Lærte faktisk noen ting om meg selv i evalueringen som jeg har hatt god nytte av senere.

Ja, men er vel fjerde sånn omtrent samme testen jeg nå tar på 4 måneder. Så da blir det mest repeat

God dag fra Akersgata. Her er man på plass på pulten, utstyrt med kaffe og vann på Eira-flaske. Virker som om det kan bli en litt roligere uke enn den siste tiden, og det er bra og fortjent. Ser nå fram til lunsj - ser ut til at ukesopplegget for varmmat er vegetar-fisk-kjøtt-fisk-kjøtt. Dette til orientering. Ha en fin-fin dag, med eller uten fisk!

God tirsdag. Klar for en arbeidsdag som forhåpentligvis blir roligere enn i går. Da ble det til og med 15 minutter overtid!

Ha en god en alle som vet når de skal hjem fra jobb i dag (og alle andre også, forresten).

God formiddag fra hovedstaden.

Her driver man og gleder til å disponere bil igjen etter å ha vært uten eget transportmiddel siden 1. mars. Nybilen går i produksjon neste uke, så da kan man håpe på at tysk effektivitet og "ordnung muß sein" gjør at man innehar bil i løpet av noen uker fra nå. Inntil videre får man leie bil ved behov :)

Ha en forventningsfull dag!

Hei og hå fra Escape lounge, Manchester Airport!

Fint her inne altså. Egen bartender og utsikt rett ut mot stripa.
Siste dag med GT før lunch før jobben tar helt av til over helgen.
Ser KLM har gode priser til Nice utover, så det må vel bookes til det årlige pinnekjøttlaget :D

Kanon dag ønskes alle!

Fæntæstik. Hadde en slik test for noen år siden. Da var det headhunter'n som ble hentet. Hørte aldri no mer og se hvor jeg er nå. Burde sende takkekort. ;)

G'morgen! Strålende morgen her på terassen mens jeg leser om folk som reiser med fakirflighter og får huset dekket av sne. Kan få tårer i øynene av mindre ... :cool:

God ettermiddag fra Forus,
Noen få uker siden siste besøk på Flyprat. Det har vært intense uker i prosjektet med ferdigstillelse av dokumenter i forbindelse med neste "gateway" og neste fase.
Vel, det har gått bra og vi går videre i optimaliserings fasen med godkjennelse fra konsernledelsen.
Ukas tur over sjøen til øya i vest går med 4611 som vanlig i morgen.
Der snødde det godt i går.
Ha en fin dag alle.

Back