God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Oslo S hvor jeg venter på Flytoget. Fri fra jobben idag så stikker til Køben for å drikke julen inn. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Bikkjekaldt i dag, men man kom seg jo på jobb!

Stille og rolig på jobb, foreløpig, så får man se hva dagen bringer etterhvert....

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon från Uppsala där mörkret fortfarande ligger!

Klar för att bege mig in mot en jobbintervju om en liten stund för ett arbete som på papper ser ganska så spännande ut. Nu blir det frukost och en stilla bön att tågen går på tid. Ha en flott dag forumister!

God morgen fra byen. Tidlig opp for å sende sønnen min av gårde til skolen. Ordentlig frokost med varm drikke må til for en god start på dagen. Kveldsjobb med "bli kjent på flyplassen" står på agenda med nyansatt. Er det noen på OSL som vil ha besøk så kommer vi på kaffebesøk :lol:.

Slenger med et sommerbilde i disse kuldeperiodene

4799843639_a5448decf8_b.jpg

Last edited:
God morgen fra Sandvika,
En frisk og kald morgen her inne idag , minus 18 grader minner om vinter.
Kaldt var det også hjemme i sørvest med minus 5 kalde grader. Fin tur i vinternatten med SK4002 og LN-RPZ østover fjellet idag.
Klart fint vær over det hele , kun "Tåkemoen" lå innhyllet i "ullteppe".
Men Hurum , der var det klart idag morges utrolig nok igjen!
Hva var det med disse værundersøkelsene som ikke stemte en gang i tiden?
Eller er det global oppvarming som har skylden?
Vel , vel , verden vil la seg lure og den går videre..........
Ha en god dag Forumister

God morgon frå Trondheim!

Då var eg heime att i kulda, etter 3 vekers ferie i GIG og FOR :colgate: Brått å gå frå solkrem og 30 grader til stillongs og minusgrader :cry:

Vel, her er det bare å sortere mailer, og komme seg i gong att....

Ha ein fin dag alle saman!

Morn fra Rygge. På veg til Roma. Her er det noe muffens, da flyene til Kaunas og London er forsinket mange timer. Ingen info på Roma dog.

Mornings fra Tønsberg. Her var det hele -20 grader her til morgen idag. Denne dagen byr på intet annet enn det vanlige og kjedelige :(

Morn fra Rygge. På veg til Roma. Her er det noe muffens, da flyene til Kaunas og London er forsinket mange timer. Ingen info på Roma dog.

Merkelige greier, det ser ut som omtrent alle avgangene fra RYG etter kl 07:00 sliter med å komme avgårde, både Norwegians og Ryanairs. De fleste er utsatt til ettermiddagen.

Last edited:
Det har stått et nedisa fly på gaten, så regner med det er dette som skal til Roma. Og nå landet et annet. Mye folk rundt om, og mange som sover på benker, i kafeen og på gulvet. Tror jeg må ringe Dagbladet. Da var man om bord. Neppe mer enn 50 til sammen. Ser fram til 35 graders temperaturøkning..

Last edited:
God morgen fra Sandefjord. Hadde planer om en skitur i formiddag siden jeg er tidlig ferdig, men et kjapt blikk på termometeret så droppa jeg det glatt. Forøvrig er hele fjorden innhyllet i dis, men ikke så rart, da det er vel en 20 grader varmere i vannet enn lufta.
Også fått tilbakemelding på essayen min i Theory of Bullshitting, som var veldig bra, så nå kan jeg vel kalle meg profesjonell bullshitter, støttet opp av god karakter på norsk muntlig, som også er en ganske stor andel BS.

Så er man oppe og går etter gårsdagens rakfisklag. Nå venter en kopp kaffe og egg og bacon. Finskjorten skal strykes, bag'ene pakkes og så blir det avreise til "Tåkemoen" og forhåpentlig avreise med SK316 til HAU.
Som OJB så korrekt har rapportert, så ligger Hurumlandet, og Nærsnes, badet i solskinn. Det er kaldt.
Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret i Oslo.

Her blir det en solid innsats før jeg planlegger å gi meg og rusle hjemover i seks - syv tiden.

Ønsker alle en fin dag!

Attachments

• 2010-12-07 09.43.23.jpg
    2010-12-07 09.43.23.jpg
    61.7 KB · Views: 193
G'g'g'g'g'g'g morgen fra 'semitropiske strok' .... -4°C Feels Like: -10° staar det .... jadda, skikkelig global oppvarming ..

Tidlig morgen da guttungen skal ha nullte time .. deretter blir det CoreMOW. Ellers stort sett de vanlige gjoeremaal. Haaper paa aa faa familieforoekelsen i hus i dag eller i morgen. Faar ringe ned etterpaa aa hoere.

God ettermiddag fra Krsand!

Minus 17 her i morgentimene! Herrregudd! Det er kaldt det. Nå er det nede i minus 7, dog helt uten at jeg finner noen vårfornemmelser av den grunn! Vurderte å la bilen stå på tomgang her på jobben i dag for å hjelpe litt til med å få igang mer global warming, for det er tydeligvis ikke nok!! Bare tirsdag enda! Hadde passet fint med helg nå egentlig!

Ser forøvrig av bildet i en post over her, at det er god plass på Lekter'n på Aker Brygge i dag! Ikke noe fare for at pilsen blir varm av å stå ute heller! Løp&:drink

BF:cool2

God morgen fra Stavanger. Har ingen gradestokk å vise til. Men tipper temperaturen ligger på en plass mellom 3 og 5 minusgrader....

Etter litt indretjeneste sitter man nå og slapper av før man skal ut på jobb om en drøy times tid. Og sånn går nå dagene.

God ettermiddag fra Paris hvor det snør, saalangt ser det ut til at CDG og AF ligger bedre an enn LGW og DY og at Embrummern gaar paa rute til Oslo.

Da fikk vi beskjed om at vovsen er klar til avhenting, så da blir det lang lunsjpause i dag ... ;)

Og da var vovsen hjemme! Litt kriging med gamlehunden, men mindre enn vi fryktet. Detta går bra! :)

162872_466102456035_554781035_6083509_2752654_n.jpg

Back