God tirsdag

Discus

Galley Slave
Medlem
Selv om det er kvelden her, så åpner jeg ballet og ønsker en god tirsdag morgen til dere hjemme i gamlelandet. Har vært turist store deler av dagen, og jommen fant jeg noen fly ved vannkanten i dag, og noen gamle fly litt i innlandet også (der T-banen stopper). Kommer en del bilder etter hvert når jeg får tid (men jobben krever sitt også).

Ellers fant jeg et forbud klistret i taket på hotellrommet. Ikke det at det har noen stor praktisk betydning for meg, men det er vel en grunn til at de har hengt det opp, basert på enkelte kreative gjester (for det er ikke mulig å henge opp kleshengerne noe annet sted enn inne i skapet her......)

Attachments

• Dsc_4500.jpg
    Dsc_4500.jpg
    34.1 KB · Views: 209
Last edited:
Og her i USA har baade jeg og Dag stoerre stormer og tornadoer aa styre med i kveld. En tornado foek forbi et par tusen meter soer for oss. Flytrafikken stoppet opp i et par timer og er endelig i gang igjen

Dag har forankra huset, mer alvorlig der nede i Texas.

Haaper alt gaar greit der nede, kamerat!

God morgen fra Nord også.. her så starter første flyet opp as we speak :) Ellers så har dagen starta med å ringe noen som sku på jobb, men som hadde forsovet seg. Noe som er like artig hver gang, med mindre det er en selv som blir ringt da ;)

Og her borte i vest er det bare nydelig sommer...30 grader...grillvaer...kun avbrutt av litt nostalgi...Cheech & Chong comeback...man!!!!!!! Have A nice day MAN !!!!!!

God morgon frå Bergen :) Her er vante forhold. Skyer, regn i lufta, og sval temperatur. Sommaren er på hell, ferien begynner så smått å bli ferdig for dei fleste. Det flokker seg på jobben igjen. Snart er det min tur til å ha ferie -då blir det tur til varmare strok :)

Ha ein flott dag alle saman! :)

God morgen fra Forus. Var tidlig på an i dag, så jeg har vært på jobb en god stund og fått unnagjort en del. Ganske deilig i grunn å få jobbet uten å bli forstyrret av en telefon o.l. :)

Vel, dagen i dag blir vel å ordnet med et lite møte, fikse noen porter i brannveggen etc og lage en ny (psykisk/virtuell) server!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo! Her skinner solen :)

Forloveden har bursdag i dag, så hurra for henne! :nor

Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Hamar. Alto- & Cirro-ett og annet type skyer her nå. En uke til avreise.

G'formiddag fra barteland

Sola skinner og jeg er så gla'...... Blir noen pils ikveld på terrassen tenker jeg. Meldt varmere i været også...:cool:

Strålende dag til alle sammen :nor :nor :nor

God formiddag fra Mosjøen!

Solen skinner fortsatt over byen og jeg må si jeg kan bli vant til dette. :cool:
Skal få unne noen ærender i byen før jobb!
Hadde forøvrig vært helt greit med en uke i Spania nå. Iskald drikke og en strandstol, drømme drømme...

E!

Litt mer lettskyet i KRS i dag i forhold til i går. Men allikevel ikke så mye å skryte av. I dag er det hjemmedag med de håpefulle før jeg går på jobben når madammen er ferdig på sin.

BF:cool2

Heisann!

God morgen fra Texas og her er det stille foer stormen...:)

Edouard ble "kun" en tropisk storm og har vind paa 63 mph med gust opp til 74 mph, men kan sikkert gjoere litt skade der den kommer paa land. Den er beregnet a komme i land like soer-oest for Houston og vi faar vel merke effekten her snart.

Jeg faar komme meg paa jobben aa se til at alle flyene kan komme seg dit de skal ogsaa...:up:

Dag

God dag, folkens!
Ikke noe spesielt å melde fra Nærsnes i øyeblikket. Sitter her og sliter med en nyinstallert Flashplayer som ikke "flasher" som den skal, og da får jeg ikke gjort unna studiemodulene heller. J.... data!:angry:

god tirsdag fra STO. Her er det samme drittværet som jeg hadde i Asker i går! Rakk å bli klissvåt fra Flygbuss-holdeplassen og til HQ på morgenen i dag. Ser ut til at jeg skal rekke å bli våt på vei til bussen til hybelen også. Noen løpetur i Hagaparken blir det iallefall IKKE i dag. Fremdeles sommerstille her i "Apburen", men det begynner å dukke opp et og annet sommerbrunt fjes her etterhvert, og det kommer jo en og annen e-mail også. I dag morges var det LN-RRM som tok meg over grensen, og med den passerte jeg 20.000 fløyne km i år

God dag, folkens!
Ikke noe spesielt å melde fra Nærsnes i øyeblikket. Sitter her og sliter med en nyinstallert Flashplayer som ikke "flasher" som den skal, og da får jeg ikke gjort unna studiemodulene heller. J.... data!:angry:

Det er da peanuts å få til! Og du er superbruker på datamaskinene på A330/340? :wow:

BF:cool2

Nå bruker da ikke datamaskinene ombord i Airbusen Windows som OS

Ikke?

Så en windows-logo på en defekt AVOD-skjerm ombord i en LH A330..

(Nå snakker vi sikkert ikke om samme datamaskin, men allikevel..)

Ellers en normal tirsdag på FedEx, og fortsatt litt sommerstille..

Ønsker alle en god dag videre :)

Last edited:
Det er da peanuts å få til! Og du er superbruker på datamaskinene på A330/340? :wow:BF:cool2

Nå viser det seg at det høstens PGT, Periodical Ground Training, modulene som har en defekt. Jeg kan åpne og lese vårens moduler

Nå bruker da ikke datamaskinene ombord i Airbusen Windows som OS og Adobe programvare......HELDIGVIS :D

Jeg er sjeleglad Microsoft ikke bygger fly. Da hadde vi snakket om crash, da!:cry:

Så en windows-logo på en defekt AVOD-skjerm ombord i en LH A330..(Nå snakker vi sikkert ikke om samme datamaskin, men allikevel..)[/QUOTE]

Korser meg og håper dette bare er en hallusinasjon fra din side!:drunk:

Korser meg og håper dette bare er en hallusinasjon fra din side!:drunk:

Vet ikke hvordan det er i de flyene du flyr, men hos LH så jeg windows-logo, ja..

Men jeg regner med at AVOD-systemet ikke har noe med de datamaskinene du sitter og styrer flyet med?

Back