God tirsdag

learjet

oversheriffmester
Medlem
God morgen fra Nittedal

Inne i siste ferieuken, og i dag settes kursen mot Trondheim, frøkna starter studier der, så da må det leveres et lite lass.
Far og datter kjører i dag, mens Mor flyr i morgen.

Det store spørsmålet blir om det blir plass til alle klærne hennes i hybelen....
Men bilen er nesten ferdig pakket og straks frokost.

En god dag ønskes

S

God tirsdag fra Pireus. Fin tur med SK nedover i går ettermiddag/kveld med et veldig hyggelig crew. Straks en løpetur før frokost og så blir det ombordstigning på Silver Muse for en uke på Egeerhavet.

God morgen fra kontoret. Ble en tøff økt i gymmet i dag og fremdeles ganske gåen etter å ha blitt banket skikkelig a FruS på tennisen i går. (Lite tips - ikke spis fem grillede koteletter før du skal spille)

Hentet den sinte, tyske føneren fra Stuttgart etter dag-spa i går. Da gikk det opp for meg at den har hatt stusslige ett spa siden den var ny for 20 måneder siden - blir liksom ikke det samme med elbil.

Goo'morgon fra Malmö. Vejret er blå himmel, men med lidt skyer. I dag skal kommer til at stå på huslige pligter, også bare nyde tilværelsen. Klokken er 7.47, og i dette minut nydes morgenkaffen også på altanen, imens morgensolens stråler titter frem, fra skydækket. I må have en rigtig dejlig Tirsdag <3

Back2work:-) Etter tidenes sommerferie - 4 uker med 30 grader kan man ikke klage over. Nå skal det jobbes i en drøy måned før vi tar turen over atlanterhavet i midet av september. Bruk dagen best!

God morgen fra Tourrettes sur Loup. Morgenkaffe, bad og løpetur er gjennomført. Nå er vel eneste på programmet i dag en tur til Tom’s Isbar i gamlebyen her. Ha en fin dag.

dbfa2dc75269304e3477b878f0361be0.jpg

Last edited:
God morgen fra hjemmekontoret. Litt ferie igjen fra i ettermiddag. Da settes kursen mot Hamburg med LH. Tar snarveien via FRA :) Værmeldingen er ikke den beste for de neste dagene, men skal vel finne på noe uansett. Ha en finfin tirsdag!

God morgen fra Drammen. Deilig å være tilbake i jobb etter "ferien" De neste 3 dagene blir det jobbing på kvelden og det gleder jeg meg egentlig litt til, etter å ha stått opp tidlig hver dag i nesten 3 uker.
Bookinfingeren varmes opp og trenes, første del av vinterens reise begynner å ta form på papiret, men ingen ting er booket enda. Ser ut til at første 2 flighter blir Emirates med A350 fra OSL og A380 til SIN, før det blir en B767 flight. Sliter også litt med å finne direkteflighter mellom landene vi har tenkt å besøke, noen har bare forbindelse 3-4 dager i uken i tillegg til dyre middelmådige hoteller. Ser også ut til at sist vinters personlige rekord, med 17 flighter på en ferie kan ryke, noe som egentlig ikke er noe mål, i "verste fall" passerer vi 20 flighter.
Ha en god dag, enten du planlegger en reise eler ikke.

God morgen fra Lillestrøm. Her var det Back2Work allerede i går og overgangen er stor. Har vært helt fantastisk sommer her også. 5 fantastiske uker. Nå er det en uke med å forberede litt av høstens aktiviteter samt å sjekke inn med og debriefe satelittkontorene til Bongogruppen. Er jo hyggelig det også, men kunne gjerne fortsatt hatt ferie.

Ferien minnet egentlig litt om Covid tiden. Var innmari hyggelig den også når man bare kom seg litt i gang.

Ha en best tirsdag

God morgen fra München.

Mørkt og en smule kaldt ved ankomst i går kveld, men det ble nå likefullt en tur i Augustiner-Keller.

Får vel ta en liten runde for å mimre om tidligere besøk og for å finne seg noe frokost, før turen går videre til Salzburg med de Østerrikske statsbanene.

Jammen meg ikke den eneste som er "back to work" i dag. Hadde booket ferien litt rart, men ukesstart på Tirsdag er ikke dumt.

Fikk luftet min nye brukte telefon i ferien; min gamle ble knust, jeg ville bort fra apple og ville bort fra å bestandig kjøpe nytt. Xiaomi Ultra 15 for fotografientusiaster anbefales virkelig! :up:

Kaffe, forum, teams og e-poster - DEILIG å bare ha 7, ja SJU, uleste eposter etter 3 uker ferie. Dette firmaet er upåklagelig når det gjelder å minimere unødvendig epost.

God ettermiddag fra Tananger,
Siste ferieuken her over. Det blåser for mye til å dra ut på sjøen så dagen brukes til vedlikehold av huset. Fruen har fått det for seg at vinduer skal males.
En helvetes dritt jobb uten sammenligning forøvrig!
Vel , det er bare å krummenakken og få det gjennomført!

Fortsatt god dag.

Fruen har fått det for seg at vinduer skal males.
En helvetes dritt jobb uten sammenligning forøvrig!
.

Her bruker vi meksikanere, så lenge vi fortstatt kan finne noen ... ;)

God morgen .. ellerno .. Her er det travel dag med advokavtatale og muligens et verkestedbesøk. Hadde jeg visst at det å være pensjonist er så masete, hadde jeg blitt i jobb.

Litt kjøligere i dag .. kun 35 grader meldt .. så ikke klar for hettegenser ennå.

God ettermiddag fra 23 bussen som virker å ha blitt gjort om til et nachspiel midt i rushen av en gjeng fotballjenter på Norway Cup. Ja nachmusikk rett ut av medbrakt høyttaler Selvfølgelig er denne bussen også ekstremt forsinket. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Selv fredags kvelder har jeg opplevd 23 bussen sterkt forsinket

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God kveld fra Tønsberg. Tapatalk lever (for nå?) så da kan man sjekke inn. Delvis barnefri da eldstemann ble igjen på sørlandet, den anledningen benytter man selvfølgelig til møbelrens...
Fortsatt snaue to uker før man skal tilbake til arbeidet, ikke drevet med slik siden februar.
Nå sover vel snart minstemann også så da har man vel fortjent en kald Schous etter det harde arbeidet

God kveld fra Kongsberg.

Ikke så mye å berette om her i dag. Har fått utført litt tjenester av hjemmesykepleien, dvs min kone som jobber nettopp der. Så ble det en kjapp prat med assistent-livlegen min og vi ble enig om å ta prøver i morgen. (Ikke mistanke om noe galt, men det er noen verdier vi må følge med på og sjekke jevnlig).

God morgen fra Nittedal

Inne i siste ferieuken, og i dag settes kursen mot Trondheim, frøkna starter studier der, så da må det leveres et lite lass.
Far og datter kjører i dag, mens Mor flyr i morgen.

Det store spørsmålet blir om det blir plass til alle klærne hennes i hybelen....
Men bilen er nesten ferdig pakket og straks frokost.

En god dag ønskes

S

Dette høres kjent ut, bare at min datter har flyttet til Bergen. Det var ikke nok med bil for å få hennes flyttelass over. Tilhengeren måtte også taes i bruk. Flyttelasset inneholt forøvrig nesten bare klær. Hun bok i et kollektiv der det er meget god skapplass på hennes rom, så det ble plass til alle 14 sekkene med klær.

Back