God tirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Straks avfang fra sea her. Blir gått p komme hjem også. Amex lounge var kball med is og smoothie. Ønsker alle en god dag. Her skal det soves.

God tirsdag fra en Amex Lounge litt lengre syd, begge Shots variantene satt som et skudd ! Tror det blir seconds av Beet Ginger - ellers må jeg si at Seattle Centurion er flere hakk opp fra SFO … boblene er gode, men papp tallerkene hmmm.

Ellers er det en vellykket dag her, selv med ATC slot og en varslelampe i cockpit kom jeg frem til The Royal Norwegian Consulate 7 minutter før avtalt tid, fikk fornyet Pass og avlagt forhåndsstemme i Stortingsvalget. Nerdet litt i Apple Store og lunsj med min gode venn Pliny the Elder nede ved vannet.

Nå flyspotting med bobler (gode) før jeg for første gang skal lande på en fly jeg tidligere kun har tatt av fra

Hu og hei .. Kvelden ble tilbragt på bølgen den blå. Desverre ingen bevere eller 77X over hodet mitt, begge er svært sjeldne i nabolaget.

Nå er jeg sliten. Merker at 'noe' skjedde da jeg fikk slaget, og det å sikre båten og å få på dekslet er temmelig anstrengende ..

Velvel, en dose av fruens ferskenpai og litt is, får nok formen opp igjen. ;)

c76647c865e13fc9be568490c02a97e1.jpg

Ferskenpai kurerer allt - av en eller annen grunn er det sesong for ferskenpai og den er over !!!! Nå Embrummer E-175 hjem….

Ferskenpai kurerer allt - av en eller annen grunn er det sesong for ferskenpai og den er over !!!! Nå Embrummer E-175 hjem….

Fersken styrer det meste her i sørøst .. ;)

AI Overview

Yes, South Carolina is known for its peaches. It is the second-largest producer of fresh peaches in the United States, trailing only California. While Georgia is famously nicknamed "The Peach State," South Carolina produces more peaches than Georgia in a typical season according to the South Carolina Department of Agriculture. The peach was even designated as the official state fruit in 1984.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God tirsdag fra en Amex Lounge litt lengre syd, begge Shots variantene satt som et skudd ! Tror det blir seconds av Beet Ginger - ellers må jeg si at Seattle Centurion er flere hakk opp fra SFO … boblene er gode, men papp tallerkene hmmm.

Trodde han nye presidenten skulle gjøre America great again, men de papptallerknene brer jo om seg som pesten. Nothing great about papptallerken! Ellers var maten god og nettet virker faktisk på flyet så sas is soon great again.

Bra tirsdag fra Ris. Kaffe og NRK Stor-Oslo før jeg tar noen timer på toppen av Oslo. Litt jobb nå og litt fri senere senere i måneden. Siden vi sparka i går så prøver vi oss med en hvit dag igjen i dag… Men for all del - spis is!

Mornings fra Asker. Her går etterhvert turen til fjells, når vi får somlet oss avsted. Ellers ser turen neste uken til at jeg må ordne med ymse apper underveis. Ha en fin dag.

Trodde han nye presidenten skulle gjøre America great again, men de papptallerknene brer jo om seg som pesten. Nothing great about papptallerken! Ellers var maten god og nettet virker faktisk på flyet så sas is soon great again.

Du vet, i et land for store deler av befolkninger spiser på samme måte som små barn, er jo papptallerkener kanskje passe :stir

God morgen fra hovedstaden.

De siste sakene skal pakkes ned i kofferten før man etter hvert setter kursen mot OSL og dagens ferd mot Toronto [emoji1063]

Virgin Atlantic Upper Class skal testes, så da blir det besøk på Virgin Clubhouse på LHR også om alt går som det skal [emoji1635]

Ha en nydelig tirsdag!

God morgen fra Arendal. Her er det enkel standard på det meste da man våknet opp på en celle. Dog høyst frivillig da vi er innlosjert på Fengselshotellet. Gårsdagen ble fuktig, med noe heftige regnbyger underveis. YR er den viktigste reiseplanleggeren, og vi er nå over på plan B som betyr opp Setesdal i stedet for vestover. Ha en strålende tirsdag[emoji3]

Morn fra Tønsberg. For øyeblikket skinnet solen mens meteorologene har et farevarsel for styrtregn ute, så får se hva dagen bringer. Dukker snart opp en fireåring til her, så da blir det nok liv i heimen

God morgen fra gode gamle Fort Lauderdale. Dette må være uten tvil det beste low cost kjedehotellet jeg noen sinne har bodd på, Residence Inn (Marriott kjeden?). Helt fantastisk beliggenhet, urolig hyggelig personale, nydelig tilhørende dock-område med flott pool, gym med utsikt over kanalen, veldig store og nye velutstyrte rom for rett over 2000 kroner for fem..

Miami var nydelig med dårlig vær og masse god mat på Smith & W.

cc2f59d7fa0acaf2055cc151d3483de9.jpg

6dda4d61820a2d3bacb450bfb8ff8d5b.jpg

af5a6b506275ebff741970aad58d9ba0.jpg

1dded97694d4e2cf63cb574f4f0912aa.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Siden vi sparka i går så prøver vi oss med en hvit dag igjen i dag…

Riesling kan være godt på hvite dager.

God dag fra Lillestrøm. Litt kontorering og storstøvsuging av kåken. Nå skal det trenes litt her. Skulle egentlig golfet men det utgikk visst.

Ha en ekstra best tirsdag

Last edited:
God tirsdag fra Santiago. Trening unnagjort og nå hjem for å rigge mottakelse for utviklingsministeren som er på besøk. Straks ferie!

Back