God tirsdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
Over 8 på en tirsdag og ingen av the usual suspects har posta god morgen tråden enda? Her må Jonas Gahr Støre trekke seg og gå av for det! Det får man gjøre noe med. Jaja på planen i dag står et jobbintervju et gratis seminar, pluss et møte. Så har vel denne dagen gått. Ha en fin tirsdag!

Mornings fra kontoret. "Flyttefest" her i dag, så var boller til morgen espressoen og en samlig jeg tror innebærer kake senere i dag. En viss podcast skal også spilles inn. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Her er solen faktisk i ferd med å titte frem for første gang på lenge. Planen i dag er å få jobbet litt og så er det time hos endokriniologen i 14 tiden. Deretter må jeg få fyllt opp mitt lokale apotek. Jeg begynner å gå tom for medisiner. Blå resept og H-resept er en fin ting. Da slipper en i allefall å bekymre seg for regningen.

God morgen fra hjemmekontoret. Det ble sånn siden kona plutselig hadde et tidlig møte. Får se hva dagen ellers bringer. Ellers så registerer jeg at det går mot Flying Blue all over så da er det vel om og gjøre å sitte inne med minst mulig poeng ved overgangen. Ser at Diamond ble innført i 2024 så en kan jo drømme om at 10 år Diamond vil gi lifetime platinum, men det er vel lite trolig.

God formiddag fra Ris. Her har man allerede jobbet mange timer slik at man kan ta seg litt fri på formiddagen for å hjelpe opphavet. Tilbake på jobb i ettermiddag. Middag på VV med mannen i kveld - før jeg sjekker inn på flyplasshotellet på Jernbanetorget for å rekke nattflyet til Røros. Best tirsdag ønskes.

PS! Ikke uenig at Støre bør gå

God morgen/formiddag fra Jåttå,

Morgenmøter og business as usual her i prosjektet.
Det nærmer seg julebord sesong og kalenderen begynner å fylles opp.
Første event er i kveld.
Ha en fin dag.

God morgen fra bortekontoret. Rakfisk og pinnekjøtt falt virkelig i smak hos italieneren og det samme gjorde dessverre nedfryst akevitt og champagne. Det ble Bolt til jobben i dag for å si det slik..

De ble io går handlet en nydelig, speller ny Jet Black hårføner-bil som var på lager og kan muligens leveres allerede torsdag morgen. 21" på sommer og 20" med pigg på vinter kan bli morsomt når det er noe så ukurant som bakhjulsdreven Sport Turismo.:wow:

I kveld er det skikkelig steak-dinner med et massivt rederi - det kaller jeg perefekt reparering.

Mornings fra Oslo, dukket opp et aldri så lite toukers prosjekt så da havnet man her, godt man kan rydde schedulen iblant.

Kom over denne i gangen her, mon tro om Petter har samarbeidsavtale?:lol:
124291xfc5c4.jpg

Morn frå Værnes på veg til Oslo. Var triggerhappy på innskjekk og hadde gløymt å bestille sete då eg booka om fligthen. Vart dermed plass på den einaste rada langt bak i flyet med tre på rad... Fekk ikkje endra i DY-app fordi bestilt hos BH, og BH kunne ikkje endre fordi sjekka inn... Men på flyplassen ordna det seg.

Flyvertinnene dirigerte også folk dei tenkte hadde nytte av litt meir beinplass til nøutgang. 1200-flya er vel aldri fulle, ei heller dette, så åleine på ein tre-setar er betre enn på ein fulle ein...

Ikkje 100% sikker på om eg har lyst på denne turen, men det blir vel bra. Workshop om ting eg likar er vel alltid fint.

Boarding complete, fligth mode!!

"Morn" fra Tønsberg. Her er det sol og trivelig i dag. Heldigvis varer det ikke altfor lenge før det er tilbake til vått og grått. Usikker på om det står så mye mer konkret på timeplanen enn jobb, men skal nok få både dagen og kvelden til å gå uten problemer.

Hepp hepp .. jeg er vel sist som vanlig.

Stekeovnen konket ut i går og nå må vi finne ut om vi skal reparere hovedkretsen eller kjøpe ny .. Kostbart blir det uansett, med mindre handyman’en vår finner på en Petter Smart-løsning. Tenkehetta er på. Vi må uansett få dette i orden til Thanksgiving. ;)

Straks ferdig med kaffen. Da forflytter jeg meg opp trappen for å låse opp VPN-tunellen. Helgen er offisielt avsluttet.

God formiddag fra Ris. Her har man allerede jobbet mange timer slik at man kan ta seg litt fri på formiddagen for å hjelpe opphavet. Tilbake på jobb i ettermiddag. Middag på VV med mannen i kveld - før jeg sjekker inn på flyplasshotellet på Jernbanetorget for å rekke nattflyet til Røros. Best tirsdag ønskes.

PS! Ikke uenig at Støre bør gå

Jeg mener at å ikke opprette god morgen tråden her er langt mer alvorligere enn alle habilitetssakene tilsammen! MAKAN. Derfor må han ta ansvaret for det også.

Heisann fra Forus. Travle dager med opplæring av nytt personell. Det kan jo være "både og" for oss som egentlig foretrekker å jobbe på egenhånd. Men så er det jo greit at noen andre kan ta unna jobb når man selv etterhvert skal bli pappa osv.

Blir en vakt til i morgen før man tar noen dager fri før helgen skal tilbringes på kontoret.

Straks hjemover for å få i seg noe mat før det skal øves til en julekonsert resten av kvelden. Ha en fin en!

Back