• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Re: God tirsdag.

Er tollere på flyplassen også.

God tirsdag fra Alfaset. Nok en sånn firedagers uke der det kjennes ut som man likevel må gjøre 5 dagers jobb på 4 dager. Nuvel. Snart juni og slutt på sånne teite inneklemte dager.

Ha en god en :)

Joa men her var det ekstremt. Ble kontrollert på vei ut, på vei ut av Køben var det en norsk mann i DFDS uniform som ville ha et par ord med meg før selve kontrollpunktet hvor man piper boardingkortet... Tydelig at noen i systemet har snakket sammen for angivelig å sjekke meg nøye. Da blir ting bare irriterende tilslutt når den eneste kontakten hva gjelder ulovligheter man har gjort selv med politiet blir kødderinging i 4 klasse. Vi turte ikke mer da politiet ringte oss opp og bad oss om å slutte...Jeg har faktisk gått på rødt når jeg har hatt med alkohol over kvota.

Last edited:
God tirsdag fra Fremont - Seattle hvor en akkurat har hørt et foredrag fra en kollega som startet i Xerox Parc på 70 tallet. Han var en av pionerene i Visualisering av Data noe han jobber med den dag i dag - skikkelig inspirerende

Back