• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

jcnorway

Moderator
Medlem
God morgen fra Flytoget som nettopp har passert verdens navle (aka Lillestrøm).

Her er man tidlig på'n for en semi redeye til CPH. Dagstur til våre danske venner for å se hva de kan hjelpe oss med ifbm bytte av div systemer. Hjem i kveld.

Ha en lang dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra verdens navle, verdens delta hovedstad, Lillestrøm. Tidlig tirsdag morgen ikke så mye mer å si om det. Vanlig arbeidsdag venter. Ha en fin en! ☺

God morgen fra København. Her er solen på vei opp og om lidt er kaffen klar;-) Ikke hjem før i morgen kveld - dagstur til København er vel ikke morsomt. Ha en flott tirsdag!

God morgen fra Ruters røde. På vei til en lang dag på jobb. Men middag i kveld med venner.

God morgen fra 20-bussen. Det blir definitivt en kortere dag i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim
Sitter å ser på bookingen av fly til Oslo ifm julebord....me fesjå....

Ha en strålende dag :) :) :)

Morn fra studentbyen. Her svei man av et par tusenlapper på flybilletter i går. Med Norwegian. Andre gang jeg frivillig booker DY så usikker på om jeg er arveløs nå eller ikke. Men de fløy direkte og rimelig til et sted det er sol og varme i januar så

God morgen fra bøljan blå! Straks i land på Bognes og klar for E6! Har akkurat fortært min andre kaffekopp denne morgenen og fått det andre øyenbrynet til å komme seg i normalposisjon. Hjemme i 14-tiden.
Et par turer til denne uka, så tar man helg...
Sånn går nu dagan

f9b48e16ab378c897724d48470945804.jpg

Akkurat begynt på nr 2...

Ha en koffeinholdig tirsdag!

God morgen fra Trondheim. Hatt en god natts søvn på RB Trondheim Airport eller hva det nå heter... Ingen perks som sølvgutt og corporate rate. Men god frokost ned muligheter til å bestille bl.a egg & bacon fra egen frokostmeny. Er nå ute i felten med en internkunde. Litt testing og trouble shooting. Ha en god dag[emoji3]

God morgen fra Drikkebyen med et deltaproblem - Lillestrøm!

Hjemmekontor i dag, for å Excellere og stelle. Må vel snart ut og få meg en duuuuuugelig lunch. Det hører jo hjemmekontoret til.

Ha en fin en

God ettermiddag fra Berger

Her har man fått overført noen arbeidsoppgaver til en kollega, slik at man nå faktisk har tid til å gjøre det som andre gjerne vil at man skal gjøre.... I tillegg så visker en høvding i gangene om mulig flytting av pult og tildels nye utfordringer. Så får en se hvordan det ender....

Ser forøvrig at jeg har samme kaffekoppen som en glad sjåfør litt lenger opp i tråden.
Og gud hvor mange ganger jeg har svidd av deler av leppene på den saken. Holder på varmen herfra til evigheten. Super for lange kjipe møter :)

Ønsker alle en trivelig dag

S

Gjemmekontor her også, så har fått både god lunsj og enda bedre selvbrygget kaffe i dag. Det fine med å sitte i fred er jo hvor mye man får gjort, nesten skremmende å se hvor lite effektiv en dag "ute blandt folk" er. Ha en fin ettermiddag!

Det fine med å sitte i fred er jo hvor mye man får gjort, nesten skremmende å se hvor lite effektiv en dag "ute blandt folk" er.

Kan ikke være mer enig. Det er utrolig hva man kan få gjort på en arbeidsdag når man får sitte i fred. Heldigvis er det ikke alltid nødvendig. :)

G'moorgen! Morrgenskyene er iferd med å bli brent av og temperaturen stiger traust mot de vanlige 30+. Skal bli godt å komme seg til Norge og få pustet inn litt kjølig høstluft.

Lang dag i dag - skal ned til Det Store Veikrysset og se Kraftwerk etter jobb.

Nja... gjemmekontor er effektivt om man skal fordype seg i noe. Men det vriene er jo at man får ræva samvittighet om man ikke løper seg en tur, vanner blomstene, tar litt situps og jobber litt overtid... evt også sover litt lenge :)

God eftan fra Hjemmekontor i Skaun!

Har hatt hjemmekontor når jeg er i Norge i nesten 15 år nå, og håper det vil fortsette fremover. Er ikke bare "gjemming" som foregår.. hehe. ;)'

Stygge tanker om 8-16... Brum...

Ellers bare fint, fått booket noen turer til nyåret så da er vinteren og våren dekket opp for det meste. Kommer alltid ramlende inn et par reiser til, men det må man ta høyde for. Blir en del til USA det neste året ser jeg. :)

Nyt dagen folkens!

Kim

God eftan fra Hjemmekontor i Skaun!

Skaun?
Bygd syd for Trondhjæm?
Kjenner du en Svein Husby?
Innfødt i Skaun og vi seilte sammen i 74/75.
Han var motormann på Bruse Jarl og sikkert noen og 60 nå.
Hils hvis det er nabo, fra Smørern.

En tung dag for undertegnede. Første gang siden 2007. Hadde håpet på 10 år uten NAX, men når arbeidet kaller og SAS hadde ræva rutetider til Evenes. Får si som en annen berømt harstadværing sier: Giddy up!

949d0db1d8a079a6181c269dccda226a.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back