God tirsdag

LN-FHU

Superflyer
God morgen fra Trondheim
Her er man kommet seg på jobb, full av maling. Regner med det blir fortsatt malingsflekker idag.....

Ha en flott dag :D:D:D

God morgen fra de italienske daler sør for Parma.

Her er man i ferd med å stå opp for å pakke ned etter 10 herlige dager. Med så mye god italiensk hjemmelaget mat som man har fått servert her på gården man har bodd så venter nok litt trening når man kommer hjem.

Avreise herfra i 10-tiden og levering av leiebilen senere idag i Milano sentrum. Så venter 3 dager i storbyen før man setter kursen hjemover med SAS på fredag.

Ha en finfin tirsdag!

God morgen fra nord for Sinsenkrysset og takk og pris for at dette kraftige tordenværet er over for denne gang.

Er og blir på kontoret utover dagen.

Jan

Hoi hoi. På plass ute i skogen. Virker som det meste av uvær unngår meg, bortsett fra regnvær. Da tordenværet var over hjemmet, var jeg selvsagt på jobb....og jeg som fasineres av drittvær. Papirkalendere er printet ut og i kveld blir det og sette seg ned med kona for å optimalisere neste års pappaperm. Ha en fin dag

Hei fra UAE.. Nå er det ca 10 timer til ferien begynner og jeg kjenner faktisk en slags feriefølelse som jeg ikke har kjent på noen år.. Da vi bor i et middelalder samfunn pakker dragen koffertene as we speak og 16 dager i Singapore og Bali er svært nære. Tre svært hyggelige gjensyn inkludert SQ.

Nyt dagen.

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg godt i godt i vater denne morgenen og. Det meste er skufflet unna og man får fomle rundt å lese litt forum.

Ila dagen blir det vel og å komme seg ut og snope seg noe HW til kjøkkenet!

Ha en fin en forumister! :)

Ja, jenter... Så er sjefen oppe og hopper på toget. Kontor idag igjen.

Hva skjedde med alle de festlige dagene?

Ønsker dere et mer entusiastisk forhold til dagen

God dag fra TriStar sin lunchpause utenfor Barcelona. Er på jobb, om tiden strekker til blir det en liten testdrive med Lamborghini Gallardo før kursen settes hjemover med SK i kveld. Ha en aldeles fortreffelig dag:)

God morgen fra Bangkok!
Ikke bare DY som har problemer med Dreamlineren, nå er JQ-flighten min til MEL delayed med ca 20 timer! Herlig ;)

God morgen fra London, får vel snart begynne å pakke saker og ting som må med til Hong Kong imorgen. Ha en ganske bra dag!

Last edited:
Morn frå Trondheim. Eksamenslesing = motivasjonskiller. Men men. Det går jo over. Snart heim for å fixe litt meir på flisene i gangen også. Ha ein bra ein!

God ettermiddag fra Warsawa!
30ºC+ så lunch nytes innendørs i svært full og særdeles trivelig italiensk. Hvitt i glasset tilogmed.
Ha en fargelagt tirsdag :)

God fra Varna! En times spasertur i formiddag ble i meste laget i varmen...:8:. Så sliten tilbake på kammerset med litt lokal bakst og cola zero. Får ta et par timer i godt nedkjølt rom før dagens middagsøkt.:spin Ha en fin dag!

God ettermiddag, venter på WF707 etter at brukernavnet mitt ble innstilt dagen etter at jeg kjøpte billetten, takket være en liten forsinkelse blir ventetiden på TRD redusert fra 30 til 20 minutter.

Back