• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

pgaa

ScanFlyer Gold
God tirsdagsmorgen fra Nydalen. Tidlig oppe idag, mest pga det er ting på jobb en må i gang med i 7-tiden.
Så straks klart for t-banen her, den er vel til å med i rute da det er så tidlig enda. Ikke verst bare det til å være den. Og ser ut til å bli en ny solfylt dag..

Ha en strålende tirsdag med eller uten sol :D:cool:

Hoy fra en buss retning Forus. Bilen levert på verksted for bytte av eksosanlegg. Tusenlappene får stadig bein å gå på. Så det er vel bare å brette opp ermene å gjøre klar for en ny innsats for å fylle kontoen. Ha en trivelig dag forumister!

God morgen fra hotell Clarion Post her i Gøteborg. Når jeg ser på agendaen virker det som det blir en relativt travel dag, men håper å få glemt inn en løpetur før middagen.
Ellers ble det buss for tog mellom Sarpsborg og Halden i går pga solslyng på skinnene.....så alt som normalt der
Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Godt i gang med dagen her. Et par eksterne møter står på tapetet i dag, og kanskje det blir litt cruiseskip-spotting på vei hjem?

Ha en fin en :)

God morgen fra Oslo nord med god temperatur og lett overskyet denne morgen - bra start på en dag på kontoret.

God morgen fra Lillestrøm. Bare å tømme kaffekoppen nå, så blir det å tasse ned til Flytoget.

Først BA763 til London og derfra videre til LA. En god mix av 70% jobb og 30% ferie.

Ha en fin dag, med eller uten MOW-kostyme

God formiddag!

Idag kom svaret på min klage i Flyklagenemnda;

"Transportklagenemnda-fly anbefaler at Norwegian utbetaler standarderstatning med
600 euro samt erstatter klagers utgifter til hotell om mat med 1 652 kroner.
Vedtaket var enstemmig." Sak: 941/13F

Må si det føltes godt å få medhold etter så lang tid.

Ha en fin dag folkens!

G'ettermidda fra Hartsfield. En matbit på Fridays før vi hopper i bilen. Inne 25 minutter før rute i en gammel Singapore & ATA-757, N750AT. Fortsatt i god stand. :)
vuduna4y.jpg

God tirsdag fra Kollen. Her nytes fridagene.

Fikk endelig bestilt meg et nytt pass etter at "computer says no" på lensmannskontoret på Årnes i går. Den sa no i dag også, så jeg dro til Sørumsand, der jeg etter å ha gått sentrum rundt et par ganger, fant ut at de hadde flyttet fra den adressen på Google Maps for et par år siden (Eller: adressen var riktig, men den lå på feil sted hos Google).

Ellers sitter man og koser seg med ny laptop. Windows 8 funker bedre enn fryktet.

Nå skal jeg gjøre ikkenoe resten av dagen, og rekker jeg det ikke, så har jeg morgendagen også.

Ha en god kveld :)

Back