• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

God morgen fra Kenya Airways loungen på NBO. Flyr til ADD med Ethiopian 05:40. ADD-FRA senere idag, min første tur med Dreamliner.

a2evajyz.jpg

Last edited:
God tirsdag morgen fra Ris. Kontoret venter før det blir noen mil på sykkel på spinningtimene i ettermiddag. Ha en bra dag!

Mornings fra Prærien. Endel raskere å komme seg på jobb når man kan bytte ut Ruter med bil. Pakking i kveld før morgendagens alpetur. Ha en fin dag

Fin morgen, sliten, var med Svigerfar og hentet Svigermor på DXB i natt.. Nok en svært fornøyd DY kunde (lurere nesten på om mye av det man leser er litt tabloid?);)
Tidligere på kvelden var jeg i Abu Dhabi med Svigerfar med omvisning på formel 1 banen samt nydelig mat på Jumeirah Ethiad Towers.

I morgen må jeg på tvungen kjøreskole etter en meget uheldig måling på motorveien, som selv her var lite populær..:8:

God morgen fra LX Senator kantina ZRH ...grei on time LX fra flott tur til DXB ..:up:

Mornings fra bartebyen
Nok en tørr og fin dag-litt kaldere enn igår med +2,3 grader i morres.
Fruen har møte etter jobb,jeg jobber seint så logistikken med å hente to barn i barnehagen går ikke opp....noen ganger er dereit å ha svigermor...;);)

Ha en strålende dag forumister :drink :drink :drink

God morgen fra Forus,
Lettskyet og mildt på morgenkvisten her i sørvest. Oppgavene står i kø utoverdagen. Sete 2A er som vanlig kjøpt og betalt på SK4615 i ettermiddag over sjøen til øya i vest.
Det blir en lang arbeidsdag, men det får stå sin prøve.
Ha en fin dag Forumister.

God morgen fra dagens hjemmekontor i Hong Kong.

Hadde en fin tur over heia med BA sin A380. Veldig bra komfort og luft ombord, men helt klart et crew som fremdeles ikke har helt styr på fuglen enda. Men det får de nok etter hvert.

Elefanten hadde booka RR opphenting på flyplassen så her sitter vi og ser på lommeboka og gråter.

Ha en fin dag.

G'morgen ... 'ish .. Her på nordsiden av Atlanta faller det tunge sneflak mot bakken. Denne gangen har guvernøren meldt unntakstistand FØR det begynte å sne, så vi får håpe det går litt greiere denne gangen. En komite på 32 medlemmer sitter i en bunker nede i byen og bestemmer over begge saltbilene, sandtrucken og han med sneskuffa. Så da er vi sikkert i gode hender. Ising vil imidlertid bli et problem etterhvert, og det ventes at store områder vil miste strømmen etterhvert som isen legger seg på ledningene eller trær faller ...

Velvel .. her går arbeidsdagene som vanlig så lenge strøm og nett funker.

God kveld fra Narvik. Prøvde meg på et nytt stunt i dag, et som selvsagt var dømt til å mislykkes: Telefonmøte på Galemoen mellom to flyavganger. Jeg måtte bare slå av min egen telefon med en gang, ettersom det var et eveig mas på høytalerne etter savnede pax. Hva skjedde med OSL, the silent airport?

Ellers er det ikke så mye nytt her i gården. Det blir nok fortsatt Narvikturer på meg i noen måneder til ser det ut til. Så her er det bare å brette opp ermene og komme seg i jobb!

Back