God tirsdag!

Ståle

Amatør
Aaaaaaltfor tidlig, hadde planlagt å sove halve dagen idag siden lønninga kom i går - men kredittkortregning, et-par nedbetalinger pluss andre regninger kom jo samtidig så da er det jo bare å stå opp.. f**n altså! ;)

Rapporteres om et mørkt og guffent Lillestrøm, alt er ved normalen her med andre ord.

Bursdagsmiddag venter i efta`n, det blir vel stas for han som fyller år! Fuglene kvitrer også om at selveste Bizflyer skal til det store utland! God tur, gutt!

Ha en fin dag!

God morgen fra Duck Island i Kristiansand.

Her våknet jeg av ringeklokka 30 minutter tidligere idag.. hadde jeg glemt noe? Joda, tannlegetime 08:30 med boring, trekking og det som hører til. Ekstra lang tannpuss idag, orker ikke kjeft av tannlegen;)

Sola har ikke rukket å stå opp men kan rapportere om 8 grader og opphold.

Ellers får dere ha en strålende dag hvor enn dere er!

Goooood morgen fra bartebyen
Her rapporteres det om 7,2 grader og lett duskregn på morran. Kaffen er i koppen og nå venter jeg på den første kunden.
Minstemann syk idag, så mor er hjemme, men det spørs om det kanskje borger for hjemmedag for meg i morra....vi får se.

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Altfor tidlig kan man trygt si det er, opp 0600 for en snartur til NCE og tilbake. Frokost i loungen. I motsetning til enkelte andre her så står jeg over rødvinen for øyeblikket

Mornings. Alt på plass på jobbet og har allerede fåt logget meg på HFM og sendt ut noen mailer. Utrolig så mye mer effektivt det er om morgenen de dagene jeg kan kjøre til jobb. Ser ike ut som om jeg skal gå tom for arbeidsoppgaver i dag heller, så får hive meg rundt. Middag hos noen venner i kveld, så blir i hvertfall ikke sittende til kvart på ti i dag. Ha en fin dag

Nok en tur til Nice på formiddagen i dag!

På plass i SAS-kantina på OSL og nyter en kald brus (!) før boarding!

Ha en fin tirsdag!

Mornings fra OSL, vært her i nesten 1 time allerede. Mao alt for tidlig oppe. Reykjavik next. Mvh Fjordheim

Hallo og god morgen fra Flyprat-ekspressen SK4703 til Nice. WIFI ombord er greit på en lang tur nedover kontinentet. Sitter greit i sete 2A og venter på å bli fôret med varme rundstykker til frokost. Nå kom de sannelig rundt med appelsinjuice på brett også. Staselig.

Vi snakkes :D

dunevavy.jpg

Stønn fra Tananger

Her er man allerede svett etter å ha slept rundt på noen slanger (3" stålslanger!) pluss noen rørbiter (4"). Nå skal vi straks stresse med å pakke en unit inn i konteineren sin (= mer svette).
I tillegg så må jeg være klar til test i morgen.
Lukter overtid (pluss svette) her...

Tvilsomt at det blir noe quiz med et par forumister i kveld (hovedsaklig pga jeg ikke vil bli klappet til :p).

Pent vær her i hvert fall, enn så lenge...

Ha en bedre dag forumister :)
Er ikke i det minste sjalu på de som er ute og reiser :p

God morgen fra Bjørvika. Dagen startet i tannlegestolen kl 8 med rotfylling, så her kan det bare bli bedre utover dagen! Kontorrotte hele uka, ingen planlagte reiseaktiviteter før neste tirsdag.

Ha en alldeles fortreffelig dag:)

Happy Tuesday!
Full rulle på kontoret. Ser frem til å kombinere en deilig Ægir IPA med nok en ydmykende affære for fotballandslaget i kveld.

Funderer på om jeg skal se England-Polen eller Norge-Island i dag .. Hmm .. choices choices ... ESPN2 kjører også vekselsending mellom alle de avgjørende kampene. ADD-TV, som en av kommentatorene kalte det på forhånd ... ;)

Sen avreise i kveld - skal med DL klokken 2255 - 767-400ER strake veien til balløya. Så blir det pubbesøk akklimatisering i morgen før to dager i et konferanserom venter.

Deprimerende tirsdag fra Skagen!

Her har det gått opp for meg at jeg sannsynligvis har fått navlebrokk. Kjennes som om noen har sparket meg i bjelleklang og det er vondt når man presser på. Utveien på det er vel operasjon og 4 uker rekonvalesens. Så da ryker kanskje begge "ferieturene" til Nice? Huff. Kjenner jeg er deprimert.

Hvis noen andre har erfaring med navlebrokk, så send meg gjerne et PM!

Hjem i morgen, og lege på torsdag står på programmet nå, så får tiden vise hva som skjer videre.

Urk!

BF:cry:

Endelig ferdig med dagens oppgaver på jobb, nå venter en ukes ferie.
Blir å pakke litt senere idag, så en er klar til å stikke opp på kjøpesenteret på Jessheim i morgen formiddag. Satser på å finne en SAS-maskin blandt alle hyller og reoler. :D

Forsatt god tirsdag.

Deprimerende tirsdag fra Skagen!

Hjem i morgen, og lege på torsdag står på programmet nå, så får tiden vise hva som skjer videre.

Urk!

BF:cry:

Bedre ide med lege på onsdag, og KANSKJE hjem på torsdag??
Bare min mening dah..........

Back