God tirsdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
.....hvor en snart legger ut på tur med NSBs Italienere - destinasjon Årnes i dag, hvor dagen går med på å temme en stor SQL Server Service Broker kø. Retur samme vei via Fetsund og Reidartown LE (Local Edition)...og 2 dager igjen til Italia ! Ha en flott dag

God morgen fra Forus!

Ingen SQL her i denne gården. Blir vel Citrix og Exchange på meg i dag. Passe trøtt i trynet. Kanskje Sirpjalle bør lære seg å komme seg tidligere i seng?

Vel, da er det å sette i gang og få strartet dagen. Ha en fin en forumister! :)

Måtelig god morgen fra Moskva. Man undres hvorfor det ikke er mulig å lage gardinen like bred som vinduet. Man undres også hvorfor man kan ligge våken fra kl 04-06, i mørket, og undres over nettopp dette.

Herr Fnate er i det minste sinnsykt trøtt.

God morgen alle sammen

Dagens første kaffekopp er på god vei ned. Hallo fra Forus. Ny dag, nye muligheter! Og en dag nærmere helg. Blir spennende å se hva denne dagen bringer.

God morgen fra Forus!

Ingen SQL her i denne gården. Blir vel Citrix og Exchange på meg i dag.

Jaja, Citrix er fint og flott for IT-Gutta, men for brukere er det helt r**a. Det var dagens utblåsing ^_^

Nå skylles det ned kaffe så kaffeprodusentene ser $$$. Tenkte meg ut en snartur med kamerasekken men må se an været litt. Telefonen har jeg lagt igjen i bilen som vanlig, så det er vel x-antall ubesvarte anrop og sms om hvor tåpelig jeg kan være som ikke svarer. Jaggu godt å vite at teflonbelegget fortsatt er godt klistret rundt lillehjernen.

Ha en fortreffelig dag.

Mornings fra Oslo. Idag skal det legges inn bud på en leilighet. Så får man se om det blir med spenningen eller om man ender opp som idiotene som var villig til å betale mer enn alle andre :p

God morgen fra Akersgata. Dagens dont er startet. Litt mer inspirerende enn vanlig ettersom en ung medieviter skal praktisere ved siden av meg i dag. :) Ellers har jeg følesen av at Nespresso-butikken kan vente meg i dag. Have a nice day !

God morgen fra Kløfta.

Citrix, IFS og Excel i en salig røre, det er dagens dont.

Om været holder seg sånn noenlunde, blir det en tur ut i Lillomarka etter jobb, kjenner gårdagens økt på Elixia og skal ikke ryke på en todager der..

Ha en god dag god folk!

God morgen fra skolen ved elven! Skole fra 8-22 kan bli interessant når du legger deg kl 02, men må det øves til audition, så må det øves til audition. Ha en strålende overskyet dag!

I motsetning til alle andre ovenfor her startet jeg dagen med VLC og litt diverse godbiter fra tidligere tider med Fleksnes og Steen jr. og felles for klippene er at de er spilt inn på tog..ah, tirsdagen kunne ikke starte bedre egentlig! =D

Kort dag på jobb idag før noen pils senere på eftan for å feire ny jobb for en kompis, ha en fin dag folkens! =)

..... eller om man ender opp som idiotene som var villig til å betale mer enn alle andre :p

Og det gjorde man gitt :colgate: Blir nok en liten feiring i kveld :cheers:

Blir dog ikke langt å flytte, derimot blir det dobbelt så mye plass og langt bedre utsikt enn inn i naboblokka

God morgen fra Ottawa, hvor jeg sitter og venter på et forsinket tog fra Montreal som skal ta meg til Toronto.

G'morgen litt lenger sørfra hvor det regner lett, men fortsatt er t-skjortetemperatur. Fri i dag også, men må tilbake til Department of Driver Services som beleilig holder stengt på mandager ... Imidlertid ikke noe annet på plakaten så da blir det å sette seg på ute i gyngestolen med lesebrett og musikkspiller når jeg kommer tilbake .. Forhåpendtligvis er det lite kø ..

Og det gjorde man gitt :colgate: Blir nok en liten feiring i kveld :cheers:

Blir dog ikke langt å flytte, derimot blir det dobbelt så mye plass og langt bedre utsikt enn inn i naboblokka

Heihei gratulerer da :)

Forsøk på å lese til eksamen take two - initiated.

God morgen fra Chicago. Her er det daarlig med Citrix og Exchange, gitt. Google for alle penga!

Flott hoestvaer, fortsatt god temperatur, men kaldere paa kvelden.

Har ikke vaert ombord i ett fly siden forrige soendag, maa innroemme at det har vaert HERLIG. Men i morges tikket foerste innsjekkingsinvitasjon inn paa epost, i morgen starter ett maraton uten like med 16 flighter foer man setter seg ombord i en 777 neste torsdag paa vei til Frankfurt, videre med Air Dolomiti til Verona for en langweekend i nord Italia.

Skal bli herlig!

God kveld,
Nok en dag har gått med på EMCs kontor i London. Nå slapper undertegnede av på hotellet, før jeg tar meg en tur ut for å finne noe mat!

Ha en riktig god kveld!

Back