God Tirsdag morgen!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Oppe og ikke gråter? - Da er vi ikke 2!

Det ser ut til å bli en bedre dag enn i går mht. været, men like mye trafikk og sikkert mye gale pax oppe i avgangshallen også.

Idag skal vi på OPS'en feire Polens integrering i Schengen og ønsker herved og dele denne snutten med dere;

http://www.youtube.com/watch?v=8dpdMwX9ud8

:nor

Last edited:
Goooooood morgen!
Som sagt av venstre flanke, i dag feirer vi at Polen er medlem av Schengen, så det er bare å finne frem deres beste bidrag fra Youtube og ha en srtig start på tirsdags morgenen!
Den skal forøvrig bestå av 10 timers jobb(9 timer og 31 min igjen....) og kanskje en treningsøkt før kvelden er over :) så to dager av!

Ha en knall dag alle sammen

Mitt bidrag til Polsk integrering i Schengen:

http://www.youtube.com/watch?v=h8j0Qu7mGRw

http://www.youtube.com/watch?v=i5RqhiGdP0c

Last edited:
Jeg er høy!!! I dobbel forstand - 600 knallfornøyde gjester på Edderkoppen Teater i går kveld sørget og sørger for at jeg ikke lander ennå...

...nå bærer det rett i heldagsmøte før jeg i kveld tar nattoget til Trondheim og ny forestilling i morgen.

Ha en bedre tirsdag - den er over 8 timer lysere!!!

God morgen .. hmmm er vel opp til en vær å avgjøre hehe.
Minstemann våknet for 1 time siden og fant da ut at han ville se på Playhouse Disney, selvsagt sittende på fanget mitt, blir fornærma om han blir satt ned i sofaen.
Eldstemann skal vel vekkes om noen få minutter før han får ordne frokost og matpakke sjøl og blir kasta på skolen. Sola kommer opp over åsen ser jeg, kan bli en fin dag, deilig med nok en fridag, hmm har ikke vært på jobb siden 26 mars, og ukas 2 arbeidsdager starter i morra he he.

Mornmorn!

Her er det endelig lagt opp til en uke uten mye møter, en riktig så produktiv uke med masse småting her og der. Og på toppen er jeg halvt uthvilt klokke 06, bedre kan det ikke bli. :)

-A

God morgon frå Bergen! :)

Tilbake til normalen. Sludd/regn/vind (stryk det som ikke passer...)

Rolig innandørs enno. Kontoret har ikkje komt skikkelig igang enno, men det tar seg nok til utover.

Ha ein fin dag! :)

God morgon, dagen ser jo lovende ut... Blå himmel og 7 biler som hadde kollidert på E39 i dag :wow:

Dagen i dag fortsatt der den glapp, feilsøke, 4 av 6 skjermkort som jeg bestillte inn var DOA.... Aaargh! Må nok ringe leverandøren i dag ja :)

Ha en fin dag da folkens :)

God tirsdag. Formen er mye bedre idag, så da er dagen reddet. Det betyr lett arbeid og deretter torsk på Schrøder med FBU 4EVER, og kanskje OJB kommer?

Glad morgen fra STO. Surt og kaldt her i dag, og jeg har nå fått en liten innføring i Stockholms busssystem - som ikke er enkelt for en utlending. STOs busssjåfører nekter å selge billetter ombord, så man må enten kjøpe billetter i kiosker eller på sms (men sms funker bare for svenske mobiler). Så, uten mulighet til å kjøpe billetter i kiosk (ingen kiosk) eller på sms ble det ut og gå til hotellet i går. En liten trim, før Pepsi Max'en ble lagt på is og det ble en "date" med Camilla Läckberg i badekaret. Ny dag i "Apburen" i dag, og retur med ettermiddagsflighten i morgen

God Formiddag fra skoleavdelingen, Long Beach, Bodø!

Formen begynner å komme seg, men legger ikke skjul på at kroppen hadde hatt godt av et par dager til i senga/sofaen.
Men kurs er kurs!

Ble 4-5 øl i går etter kurset, men kampen var så som så! Håper på mer underholdning i kveld ^_^

God tur til Kiel Erling!!

E!

God morgen fra Forus,
Nydelig vær her over idag. Første par timer er unnagjort på jobben. Neste fase går med midtdagsflighten til WF/SK til ABZ. Møte på Dyce før returen går med SK i kveld.
Imorgen settes kursen i motsatt retning over fjellet til OSL og Lilleaker.
Rekker ikke Schrøder naturligvis idag JetBlue og FBU4EVER.
Men neste tirsdag ser det bra ut.
Ha en fin dag alle.

. . . og jeg har nå fått en liten innføring i Stockholms busssystem - som ikke er enkelt for en utlending. STOs busssjåfører nekter å selge billetter ombord, så man må enten kjøpe billetter i kiosker eller på sms (men sms funker bare for svenske mobiler).

Herlig!!

Min bedre halvdel bodde i Sverige da prisene økte fra SEK20 til SEK40 over natten. Fikk meg en overraskelse da jeg skulle ta bussen fra ARN jah...
Men at de nå nekter å ta imot penger ombord...
Savipix, hvordan løses dette på landeveisruter fra f.eks Norrtälje til ARN uten svensk mobil??
Sniker man eller må man fysisk vise SMS kvittering til sjåfør?

E!

God formiddag fra Bergen - i flott vær i dag også. Ny dag på lesesalen venter - håper jeg kommer et godt stykke videre! Ha en flott dag!

God morgen fra København, nærmere bestemt Frederiksberg. Grått idag og jeg er på plass på lesesalen for å jobbe videre med masteroppgaven. Litt mindre snørrete idag enn igår men frisk er jeg ikke. Dessuten hadde det vært glimrende om Motivasjon snart vil stikke innom for å unngå at Herr Skippertak kommer på besøk om 2 måneder. Ikveld blir det å finne seg et sted å se Liverpool-Arsenal. WALK ON! Ha en fin dag!

God morgen fra Nærsnes!
Det var mest blå himmel ute da jeg sto opp, men nå er det overskyet og grått.
Siste dag av ferien. Egentlig hadde jeg en såkalt "blank" dag idag, arbeidsdag uten produksjon. Siden det ikke var kommet noe oppdrag innen kl. 18 igår, så ble dagen konvertert til fridag. Og den går med til bytur og torsk på Schrøder. Jetblue og OJB: Jeg får besøk av snekker om kvelden 15/4, så da kommer ikke jeg.
Imorgen IAD.

God formiddag fra Oppdal, her skinner solen fra skyfri himmel men det er langt fra noen sommertemperatur......

Herlig!!

Savipix, hvordan løses dette på landeveisruter fra f.eks Norrtälje til ARN uten
Sniker man eller må man fysisk vise SMS kvittering til sjåfør?

E!

Du köper biljett på 7/11, Pressbyrån, någon annan Reitan inrättning eller i automater vid större busshållplatser. Obs att dessa automater bara tar mynt eller svenska kort. IDIOTISKT system Annars är en Scanaorama APR på väg till MJFWF.
----------------------------
Nyss hemkommen efter ett pass på ARN T4 där jag fick både gråtande thaidamer samt Speedbird, Martin MountainDew och Öystein på väg till FRA & MCO.

Bilen är fri igen vilket betyder att jag kan lämna tillbaks den Audi som jag fick låna. Det regnar och nu skall jag ta mig en timmes vila innan jag tar en tur ut.

Last edited:
God morgen fra Seattle...tilbake i byen etter noen dager oppe i San Juan oeyene, hvor vi blant annet saa paa et par interessante tomter for fremtiden.....ennaa gode mulighter for 240 graders utsikt mot Olympic Mountains, Straif of San Juan de Fuca og Victoria BC. I kveld blir det litt "gammel jobb" analyse av SFO - Europa Markedet....artig aa pusle med M.I.D.T. igjen.....

G'ettermiddag fra Chicago. Her er dagens møte med potensiell ny arbeidsgiver unnagjort, Champions League kamp sett og alt klart for morradagens fun&sun i Florida

Back