FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 25 Sep 2007 #21 Originally posted by OJB Joda , FBU4EVER , jeg er i byen , stiller på Schrøder jeg senere idag. Ha en fortsatt fin dag alle. Click to expand... Vi møtes kl. 1800! Velkommen.:cheers:
Originally posted by OJB Joda , FBU4EVER , jeg er i byen , stiller på Schrøder jeg senere idag. Ha en fortsatt fin dag alle. Click to expand... Vi møtes kl. 1800! Velkommen.:cheers:
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 25 Sep 2007 #22 God ettermiddag fra Gamlebyen. Kjedelige tider på jobben, der 1 av 3 må gå i løpet av noen måneder... Gamle, men friske menn som meg er trygg, dog... trøsten er høstens høydepunkt på drikkefronten: Tines Hardanger ferskpresset eplejuice i glasset !
God ettermiddag fra Gamlebyen. Kjedelige tider på jobben, der 1 av 3 må gå i løpet av noen måneder... Gamle, men friske menn som meg er trygg, dog... trøsten er høstens høydepunkt på drikkefronten: Tines Hardanger ferskpresset eplejuice i glasset !
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Sep 2007 #23 Hmm ... kun en pose Rustne Padder igjen .... maa finne paa en unnskyldning til aa ta en Norgestur igjen snart ... Oh well .. godt og varmt her nede ved veikrysset .. sommeren er tilbake.
Hmm ... kun en pose Rustne Padder igjen .... maa finne paa en unnskyldning til aa ta en Norgestur igjen snart ... Oh well .. godt og varmt her nede ved veikrysset .. sommeren er tilbake.