God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hovedstaden byr på null grader og det er mørkt - men dagen er allerede 10-12 minutter lenger enn ved vintersolverv. Klar for årets første arbeidsdag...så i ettermiddag starter vi på årets første treningsøkt - det trengs! Ha en bedre tirsdag!

Go Morn fra Tromsø

Her er det mørkt og noe kjølig. Ser ut til å bli en fin dag, masse folk og bagasje, og sikkerhetskontrollen er den store flaskehalsen......moralen er: les de nye bagsjereglene , og gå tidlig gjennom sikkerhetskontrollen.

Ha en flott dag alle sammen :nor

god tirsdag, og godt nytt år. Første dag på jobb etter tre måneder i "karantene", og dette føles godt. PC'n er oppe og står, den virker og forumet er lagt inn som første bokmerke i IE. Dette blir bra!

God morgen fra Alta

Fint vær i Alta i dag, med en 7-8 minusgrader. Mye undervisning de nærmeste dagene så det blir ingen rolig start på det nye året nei.

Har ikke før kommet hjem fra BKK og vasket tøyet,så ringte de i morges kl.0601.Jeg hadde telefonvakt fra 0600.Og turen går til Bangkok igjen.Bomber og granater!
Ha en bedre dag.

Originally posted by FBU 4EVER

Har ikke før kommet hjem fra BKK og vasket tøyet,så ringte de i morges kl.0601.Jeg hadde telefonvakt fra 0600.Og turen går til Bangkok igjen.Bomber og granater!
Ha en bedre dag.

Hehe, høres kjipt ut ja :) Eller ikke :D Hvordan opplever du den nye flyplassen i BKK? Bedre enn den gamle?

Jeg har fri til fredag, da reiser jeg opp til TRD igjen. Har også booket tur til New York og Vancouver i mars. Hva blir året uten entur til USA?

God dag fra Oslo. Da er de siste julenegavene som jeg fikk 2 av byttet og nå ligger hele Rambo Collection å venter på meg. Engang iblant er det deilig å se filmer uten dialog, hvor man går rett på sak, tar ladegrap og PANG!:p

Ellers blir det en rolig dag før jeg skal ut å feire mamma's 29++års dag på Hos Thea i kveld

God ettermiddag fra sør!

Det var noe oppskrytt å begynne på jobb igjen i dag. Kunne tydeligvis trengt litt mer ferie! Men vi får prøve å stå an av! Dårlig med søvn i natt, så ettermiddagen er reservert til en ettermiddagslur. Det skal bli deilig det!

Ellers er det vel også en del husarbeid som må/bør gjøres, men det frister ikke alverdens!

Jaja! Vi må nå håp at det blir likar i morra!!

BF:cool2

Originally posted by FBU 4EVER

Ha en bedre dag.

Kunne du ikke vente til fredagen så jeg fikk sitte på!
Ja, ja - finner vel en annen skipper håper jeg.

God morgen fra Portland hvor det er Oslo vaer....med slikt vaer blir det en halv kontor dag i stedenfor fri dag....en liten tur innom Powels Booksstore samt Peets coffee foer vi setter kursen mot Seattle....

Back