• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God tirsdag morgen:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God mo4en fra kjøkkenbenken. Noen kopper kaffe, forum, aviser og nyhet på, radio før turen går til toppen av byen aka Danmarks høyeste punkt. Et glass eller to med en tidligere kollega i ettermiddag… Ha en best tirsdag du også.

God morgen. Kommet meg til kontoret og husket at kona har bursdag. Hjem en time tidligere enn vanlig i den anledning. Nyt dagen!

God morgen - snart tog sørøstover for en dag med ledere om sikkerhet og læring, de frister med god middag i kveld. Ha en fin dag!

God morgen fra Lysaker. Det kontoreres, også blir det ta turen til Jordal i kveld. Inkludert noen øl. Ha en fin dag.

God Morgon från Göteborg,
En regning dag och fullt med teamsmöten. Skall försöka få ordning på ett par privata projekt också.

Ha en fin tisdag!

God morgen fra Bruxelles. Kun to teams møter idag, men en full to do-liste. Skal se om jeg kan snike meg til treningsstudioet i lunchen.

Morn fra Tønsberg. Gårsdagens vår er byttet ut med noe som ligner mer på en høststorm, så da er det litt mindre kjipt å sitte inne og jobbe.
Ingen ambisiøse planer for dagen, utenom å kanskje fortsette litt på omrokkering av barnerom og kontor

Hei fra kontoret.. Litt sent inne i dag grunnet meget koselig påske-frokost på skolen til arving #2. Hadde en kveldstur på 16km i går via Frognerparken og kjener i dag at fjellstøvler på asfalt er dumt.. Fiske-tirsdag på Jacobs i dag :-)

God formiddag fra Sola,

Her jobbes det med forberedelser til sesong åpning på Flymuseet. Noen fly skal flyttes litt på før høytidelig åpning i morgen.
Lørdag starter sesongen for publikum .Mye nytt denne sesongen også.
Ha en fin dag.

Hei og hå fra Nationaltheatret. Linje 1 venter opp til dag 2 av ekstremryddeveko. Det suger. Men blir sikkert fint.

Håper de har noe godt til lunch i dag.

Ha en best tirsdag

• Like
Reactions: EB
Grumpf fra det Sørlandske!
Dårlig søvn i natt så er trøtt som den berømte duppen, og ute regner det. Har dog kommet meg på kontoret og sitter egentlig bare å gleder meg til lunsj. Er sulten!
Ettermiddagen står på en lur......
Så det så...

God formiddag fra Forus. I går dundret det noe bråkete noe over taket på jobb, og jeg gjetter at dette "noe" var milletært. Men om det var "lokalt" (Norsk) eller en gjest aner jeg ikke. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gadd å sjekke fr24 heller, for der var det selvsagt ingenting. Akkurat som forventet... :p

Nuvel. Kaffe, nye leverandører, og en hel del vedlikehold av saker og ting står på programmet. Hvem skulle tro at det var mulig å få det like morro på kontor som på flyplassen.... 😇

God formiddag fra Forus. I går dundret det noe bråkete noe over taket på jobb, og jeg gjetter at dette "noe" var milletært. Men om det var "lokalt" (Norsk) eller en gjest aner jeg ikke. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gadd å sjekke fr24 heller, for der var det selvsagt ingenting. Akkurat som forventet... :p

Nuvel. Kaffe, nye leverandører, og en hel del vedlikehold av saker og ting står på programmet. Hvem skulle tro at det var mulig å få det like morro på kontor som på flyplassen.... 😇
Når du mistenker noe militært så er det som regel greiere å sjekke https://globe.adsbexchange.com/ enn FR24. Man får oftere opp det militære der

G'moorgen! Her i SC skrider våren fremover, og pollenjævelskapen danser lystig i vinden.
Lang tur rundt golfbanen med pelsdotten er overstått og snart skal jeg treffe en nabo på den lokale skytebanen. ;)

Første norske alderstrygd er mottatt - den lokale kommer i morgen. Så da er jeg vel helt offisielt pangsjonist ....

Back