God tirsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før kontoreringen starter. Fortsatt ikke det frekkeste været - men høsten er også en hyggelig tid - inne;-) Ha en bra tirsdag - den blir enda bedre med is.

God morgen fra London.

Utsjekk kl 10 er normalt ikke med i min dagsplan.
Travelodge har utsjekk kl 12 som kan forlenges til kl 14 for £10. Da vet jeg hvor jeg bor neste gang.
SAS flyr direkte til Bergen i kveld. Må bare huske å reise ut til rett flyplass og ikke gå i den vanlige rutinen med LGW som London flyplass. Før det, litt bobler til frokost??

FQTV

Morn fra Tønsberg. I dag må man få frisket opp frisyren litt og få puttet div ting i enkelte bag for avreise sørlandet i morgen

God morgen fra Lillestrøm. Venter på Oda levering og så vanker det frokost og en runde golf.

Kan forøvrig anbefale The Signal (4 episoder niniserie) på Netflix for dem som liker litt smart SciFi.

Ha en best tirsdag

God tirsdag fra skjærgården. Her er sommeren tilbake etter en litt våt dag i går. Men det gjorde ingenting siden dagen gikk med til lang sommerfest innendørs. Skalldyr og Montrachet er aldri feil.

God Morgon från Göteborg Central,

Tåg till CPH idag, natt på Clarion och imorgon går turen till TAS via WAW. Ha en flott tisdag!

God dag fra vollen på OSL. Piknik med barna. SAS Museet er besøkt, neste stopp Forsvarets Flysamling. Så greit med nerding i dag.

a12b18e16ad3545aa01dd17ac263c48a.jpg

Morn fra Tananger,

Ferie og avslapping ( nei forresten , det er jobbing på huset) og etter hvert en båttur vest i havet til øya Rott for grilling med gjengen utpå dagen.

Ha en fin sommerdag.

Gjeeesp fra Knaus II. Tidlig oppe i dag da vi skal på airboat tur i sumpen for å se på alligatorer - fantastisk artig. Så er det dessverre outlet mall etterpå og med daler på mer enn 11 sp blir det nok et par CT og masse poeng. :lol:

Vi sitter og blomstrer på flyplassen i Koh Samui. Flyet vi skal med er 2 timer forsinket. Ny tid kl 22.00. Kjedelig at vi er på hotellet i Bangkok rundt midnatt. Vi har slått i hjel tid ved bassenget samt lunsj, massasje og middag. Hadde Bangkok Airways sendt forsinkelsesmelding hadde vi ventet lenger før vi dro til flyplassen. Vi har i allefall fått 1000 bath i meal voucher.

G'ettermiddag fra det Sørlandske!
Flott dag her i skjærgården. Deilig og varmt og knapt en sky og se.
Har fått gjort unna noe malerarbeid. Siste kveld her ute så det må nok feires med Champagne. Hjem i morgen og så Superspeed til Danmark torsdag morgen før det blir landeveien til Berlin for å besøke en god venn som ligger på det siste full av kreft. Så vi håper vi kommer tidsnok......

Livet er skjørt.... Så vi får gjøre det beste ut av hver eneste dag.....

God kveld fra Riksen. Jeg må gjennom ERCP i morgen så dermed innleggelse i kveld. Formen har vært bra i dag så da ble det litt flynerding på meg også akkurat som for Someone. Vi har besøk fra Kirkenes som har en flygal sønn på 11 år. Vi (flygal 11 åring, hans far og meg) fant ut av kjørte til SAS museet og kombinerte det med litt spotting. 11 åringen var helt i himmelen og var strålende fornøyd med både museet og spottingen. Jeg tror vi har kommet like etter deg Espen. Vi kom litt sent slik at de andre kunne hive meg av på Riksen nå i ettermiddag på vei hjem.

God dag fra vollen på OSL. Piknik med barna. SAS Museet er besøkt, neste stopp Forsvarets Flysamling. Så greit med nerding i dag.

Back