• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her har allerede hjemmekontoret vært åpent en liten stund. Tom innboks og egentlig klar for en dag utendørs. Ha en sprek tirsdag der du er.

Morn fra Rhodos by.

Ikke mye spreke innslag her.
Natten går mot dag.
Solen har meldt sin ankomst og sengen kaller.

Hva mer som har skjedd i natt kan ikke skrives på et flyforum så det får holde med god natt og ha en hyggelig dag.

Over og ut

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra SALA Choengmoon. Det er sykt varmt her. Nevnte jeg det?

Digger lokasjonen på hotellet. Ikke helt Four Seasons som jeg bodde på sist, akkurat. Men fint. Og så ligger det i gangavstand til kafeer og butikker pluss at det ikke er "Norske priser" på alt. Der husker jeg at jeg svelget tungt når jeg betalte 100 NOK for en øl.

Her er alt ok priset.

Blir fint med 7 netter til her. Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God morgen fra utti havet. Her er alt som normalt, jeg blir forsinket pga at andre ikke får ut fingeren.

Men god kaffe da.

God morgen fra fastlandet eller rettere sagt Groruddalen - været er bare en tig å si om - ingen forandring en at natta har vært enorm varmt i tilegg til varm dag i går. Hurra det går mot høst og kaldere tider :)

Jan

Mornings fra Tunhovd!
Nyter morgenstunden før Såtenattrunden skal bekjempes. Blir fort en mil per bein det, og rundt 30.000 skritt totalt. Ettermiddagen tilbringes utendørs med vedkos og pilspauser.
Sprek tirsdag ønskes :)
cdf454a38e15ca1fe34a0a6bf22b0f8a.jpg

God morgen fra Tjøme. Ser ut som arvingen begynner komme i feriemodus søvmessig, så her sov vi til over halv åtte i dag. Hjem til Oslo for ompakking og litt ordning før avreise til Granka i morgen. Ha en fin dag

God formiddag fra Oslo. Sover innmari dårlig i denne varmen, blir litt gal av det. Men men jobbe må man og det ble hjemmekontor. Skal på Tinderdate i dag, er litt skeptisk til hele konseptet, men jeg går inn i det uten å forvente noe som helst så får alt over det være en bonus.

Hva med å lese orginalen fra Zamjatin som både Huxley og Orwell lot seg inspirere av? Og det er utrolig hvordan en bok skrevet for 100 år siden nå får ny aktualitet da den også beskriver effekten av overfladisk perfeksjon i sosiale media.

Her har sunn og deilig frokost med røkt laks fra den nye favoritten Petter's Sjømat blitt inntatt med utsikt over Oslo og fjorden gjennom sommerdis. Det er veldig sommer i luften og det må nesten bli en dukkert i løpet av dagen. Før det skal man prøve å få arbeidet litt. Det har også kommet ny rabattkode fra hotels.com så det blir vel også booket hotell for noen av høstens turer.

Ha en god en alle som fasineres av fortidens vyer om fremtiden.

Sover innmari dårlig i denne varmen, blir litt gal av det.
Har en bordvifte med oscillerende viftehode montert på veggen over sengen. Hadde ikke hatt mulight til å sove uten den. 27,8 grader på soverommet da jeg våknet til tross for gjennomtrekk gjennom leiligheten.

God dag fra jobb. Ble sulten og måtte innom den litt tvilsomme sjappa med asiatisk betjening bak Rådhuset. Bagett med det som virker å være ferdiglaget majonesgreier med karri og sjylling. Ikke spesielt godt. Men det selvsagt kylling!

Svært rolig på den ene delen av jobben, litt mer å gjøre på den andre delen av jobben. Men på den siste bidrar jeg bare ved behov. Så velger litt selv hvordan jeg legger det opp. Legger i hvert fall ikke opp til stress.

Snart lunsj - ovnsbakt torsk med dill i går. Satser på at dill er fjernet til dagens varmrett.

God tirsdag, med eller uten vifte!

Hei og hå fra vestsørøst. Som overalt ellers er det varmt. Så nok om det.

Hjemmekontoret skal snart åpnes. Folk kjøper jo flybilletter uansett temperatur, eller kanskje derfor? Og det gjelder de både med og uten rent mel i posen. Men siden pulver nå er farlig, må man være ekstra på vakt.

...og en av dem som har kjøpt flybilletter (med rent mel i posen?) siste 24 t hos Widerøe er meg :).
Billettene kostet skjorta, men nå får hele familien iallefall prøvd direktefly Oslo-hjemme. :cool:
Ha en flott tirsdag hvor enn dere måtte befinne dere.

Hva med å lese orginalen fra Zamjatin som både Huxley og Orwell lot seg inspirere av? Og det er utrolig hvordan en bok skrevet for 100 år siden nå får ny aktualitet da den også beskriver effekten av overfladisk perfeksjon i sosiale media.

Ja, hvorfor ikke. Skal få tak i Vi og gi mannen en sjanse. Takk for tips :)

Her har sunn og deilig frokost med røkt laks fra den nye favoritten Petter's Sjømat blitt inntatt med utsikt over Oslo og fjorden gjennom sommerdis. Det er veldig sommer i luften og det må nesten bli en dukkert i løpet av dagen. Før det skal man prøve å få arbeidet litt. Det har også kommet ny rabattkode fra hotels.com så det blir vel også booket hotell for noen av høstens turer.

Ha en god en alle som fasineres av fortidens vyer om fremtiden.
Jeg synes realistiske bøker er overdrevet. Denne har seriøs mangel på laserkanoner og fotontorpedoer men er allikevel ikke dum.
b480e775f08c6e104952b0a616f993ad.jpg

Kom du igang med denne? Er ferdig med bok 2 og den bød på 'full pakke' på destruksjonshylla. Bok tre påbegynnes snart ...

51ZEDZNEs1L.jpg

God formiddag fra Pompano. Det glade sørstatslivet fortsetter og det var godt å komme hjem fra Key West.. det holdt med en dag. Waldorfet der var såpass slitent at vi høflig avsto fra å betale som de var utrolig nok enige i.

Kveldene nytes med forumets (også) fordømte Chardonnay-druer når de små er i sengene sine. I dag enda mer shopping og skalldyr. Ha en flott dag..

ED10FEF8-C685-44A5-84C0-88AF447FF2CA.jpg

Kom du igang med denne? Er ferdig med bok 2 og den bød på 'full pakke' på destruksjonshylla. Bok tre påbegynnes snart ...

51ZEDZNEs1L.jpg
Åj åj... Nei. Åjåjåj

UPDATE: bestilte alle tre nå

Last edited:
Back