• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en hel dag på Bryggekontoret. Håper på en solstrålende dag - og da blir det vel en treningsøkt ute i løpet av ettermiddagen også. Ha en topp tirsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Så var det tirsdag og en kort uke starter. Det er meldt flott vær i dag også og det er helt innafor. Fire dager til neste flyturer er også helt greit. Luleå på en fire segmenters tur blir det da, Neo i 1A også. Nei, la oss sette i gang uka så helga kommer snart! ;)
Ha en fin en alle sammen i lufta eller på bakken. :)

God morgen fra kontoret! Første offisielle dag etter pappapermen. Sørget for å starte 05:30 i dag, så jeg får gjort unna en del før "hordene" kommer på kontoret.
Ha en flott dag!

Morn frå ein CRJ frå Irske-SAS på TRD. På veg til Stavanger for å snakke i større ord enn vanleg, til "større" folk enn vanleg. Blir interessant å leike lobbyist, tenkjer eg.

Ha ein bra dag!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

God morgen fra kontoret mitt på Rommen feltet - her ser jeg innflyvning til OSL for øyeblikket mot en blå himmel. Ser ut som det er normal trafikkbilde på OSL denne morgen.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra tog L2. Startet dagen med å levere bilen på service, så da ble det tog isteden for trikk. Ellers en vanlig dag på jobb, bortsett fra at bilen jo må hentes igjen. Ha en fin dag

God morgen i finværet. Halvgod utsikt fra kontoret bort til Flesland. Noen dager til jeg igjen er passasjer...

Hei og hå. Lang dag i går med pickup full av møbler. Men man kom seg igjennom det og kan gå inn i arbeidsuken med vond rygg og godt mot. Men først frokost ...

God sommer tirsdag fra Stavanger. Her har vi strålende sol og god temperatur. På jobb har vi hatt dugnad, tujahekk er klippet og kanter er rensket. Så i morgen kommer Sopihop for å feie bort restene fra vinteren.
Er litt støl kjenner jeg.

Ha en fin en!

Hepp hepp - god dag fra meningsløs arbeidshverdag. Blir her et par timer. Utepilsen frister etter jobb været ser så nydelig ut for det. Men har vært en heftig langhelg så bør vel kanskje revurdere det litt.

Grompfete tirsdag fra Alfaset.

Begynte med at tre biler hadde blitt litt for intime med hverandre sør for Kløfta, så jeg fikk gleden av å kjøre en annen veg. Pluss at det ellers gikk veeeeeldig tregt ved fra Karihaugen og innover. Så da satte man ny rekord i å bli forsinket på jobb.

Så var det sykefravær på jobben, så jeg har fått lov til å gjøre veldig mye selv i dag.

Rakk heldigvis kantina før de stengte lunsjsalget 13:30.

Nå skal jeg straks finne ut om jeg har hatt kontroll i dag eller ikke.

Ha en god en :)

Back