God tirsdag morgen!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Tidlig opp og ferdigpakket.Romanian International Air Show i Constanta er målet for feriens siste utfart.Har aldri vært i Romania før,så en ny opplevelse blir det.Brukbare viner har de også.:smile2

Er det ikke torsdag i dag?
God morgen!
Denne foreningen må være noe for deg, Stein!

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Nå måtte jeg sannelig se på kalenderen, bruker jo ikke å være døgnvill jeg?? Neiiiida :drunk:

Vei vel, her i Mosjøen er de første flyene kommet seg i lufta på skarp rute og frokosten venter!
Lettere overskyet i dag og ikke noe temperatur å skryte av. . . Ingen sommervarme i alle fall :(
Men 8-15 august venter Bulgaria på meg! Aldri vært der før så jeg er litt spent på hva som venter! Jaja, bare det blir sol og varme er jeg fornøyd :cool:

Ha en fortreffelig torsdag folkens

God torsdags morgen. Her i Oslo skinner solen og nattens vær har hatt samme effekt som Otrivin i en tett nese så det var en klar og fin luft. Blir en vanlig dag på jobben bortsett fras jeg har tenkt meg innem resultatpresentasjonen som "the big bosses" skal ha senere.

...og Stein, begynte du litt vel tidlig med vinen idag? Det er torsdag ikke tirsdag:cheers:

Tordag formiddag. Akkurat stått opp, og nei, dessverre ingen feriestart, bare hjemme med feber. Pokkers trekk. Har gitt meg halsevonde og feber, så det er bare å holde seg i ro.

tirsdag, torsdag?? Det er bare én bokstav forskjell...
Sender nok en varm hilsen fra tarmac på TRF. I dag hadde jeg ilddåpen som laster i belly på Ryanair fra PIK, og det var en varm "fornøyelse". Puh! En ting jeg har lært her nede er at jeg av hensyn til mine medmennesker heller skal pakke to halvtunge enn en grisetung bag neste gnag jeg skal ut å reise med familien. Puh! Det er tunge løft disse gutta har hver dag. Etter fire dager begynner jeg å bli skikkelig mør i kroppen og lengter etter 9 dagers ferie på hytta med kone og barn fra og med lørdag. Dette har vært en god, men tung opplevelse. Om halvannen time kommer Ryanair fra STN...

Vel blaast, CK!!

Her borte viser Doppler'en foreloepig klart vaer, men det er nok sannsynlig at Tor med Hammer'n stikker innom i loepet av ettermiddagen.

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Har brukt dagen til aa anskaffe skolerekvisita for minstemann og merke disse .. ikke smaatteri de maa ha med seg naar de starter opp igjen ...

Har ogsaa saa smaatt begynt aa pakke litt foer avreisen i morgen .. har en flight paa Riverside loerdag formiddag, deretter blir det aa frese ned til San Diego for aa ta en til. Soendag er det 'transportetappe' til Victorville, hvor jeg skal vaere til neste loerdag. 25 flighter skal jeg ha der. Aldri mer enn seks timer mellom flightene, saa vi faar haape paa et par strategiske delayer innimellom.

Ble overrasket idag hvor mange som ankommer OSL på en torsdagskveld selv i ferien. Kjørte fattern opp på Clarion siden han skal ta ett fly 5.30 imorgen til LCY og derfor overnatter der oppe, og da jeg kjørte ut på motorveien var det faktisk nesten så det var rushtrafikk med folk som kom fra OSL, tror jeg faktisk aldri har opplevd så mye trafikk på det strekket før og dette

Back