God tirsdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Vulkanlandet i vest hilser blekansiktene i oest! Som dere kan se fra vulkanreportasjene, er vaeret her borte straalende! Men det er nok snart slutt for denne gang. Regnet er i anmarsj med mer hoestlige temperaturer.

Siste uke foer ferien - eller miniferien - vi tar noen dager neste uke for aa utforske Universal i Orlando. Blir Alaska (nonstop) over og Northwest (via Minneapolis) hjem.

Tirsdagen bringer slaget mellom Pretty Boy Edwards og Pitbull Cheney - en debatt som sannsynligvis blir mer underholdende enn Kerry/Bush-debattene ...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen!'

oops, der var MOW før meg før han gikk til sengs i det ville vesten. Her i Østen er det fortsatt varmt og godt som vanlig. Hekdigvis overskyet i dag slik at min blekfete hud ikke tar så stor skade når jeg går ut i ettermiddag. Ha en flott dag!

God morgon i fraan Monaco. Vaedret paa morgonen gjorde att det saag riktigt moerkt ut ett tag. Det visade sig senare vara fel och nu har vi en av de varmaste septemberdagarna naagonsin.

Fick precis ett samtal fraan Embraer Executive Jets paa Le Bourget med erbjudande om ett internship naesta sommar. Funderar paa om jag skall ta det eller bli faerdig tidigare med mina studier. Inget laett val. Baada frestar lika mycket just nu.

Avd Monaco oenskar er alla en fortsatt super dag.

Morn fra Alexander Kiellandsplass også.

-Andre dagen røykfri, det er ikke lett men jeg klarer det.
-Første dag i ny jobb idag, ikke jobbet på 4 år pga skole
-Kun et par uker til en meget etterlengtet tur til NY

Har jeg noe å glede meg til?

Ja, tredje røykfrie dagen!

Idag har jeg fri, før det blir dagstur til CPH imorra. Hopefully en 737 med WL!! Kom gjerne med tips om hva som bør sees der, hvis ikke blir det en dag på flyplassen :)

Originally posted by Savipix

God morgon i fraan Monaco. Vaedret paa morgonen gjorde att det saag riktigt moerkt ut ett tag. Det visade sig senare vara fel och nu har vi en av de varmaste septemberdagarna naagonsin.

Er kalenderen anderledes der nede også? Her i nord har vi oktober nå....

God formiddag fra Riis!!

Har kommet tilbake med toget fra NSB og er lettere forkjølet og skal tenne på peisen, drikke te og lese en god bok i stolen med pledd!!!

Originally posted by TG923

Originally posted by Savipix

Er kalenderen anderledes der nede også? Her i nord har vi oktober nå....

Ooops... registrerade inte helt maanadsskiftet. :hoho Men det skulle lika gaerna kunna vara juni maanad utanfoer foenstret.

God ettermiddag fra Kløfta :D

Er fremdeles hjemme med en lite sammarbeidsvillig mage, været er strålende her oppe nå, hadde det ikke vært for at det ikke er noe toalett lett tilgjenglig på OSL så hadde det blitt spotting tur idag *føkk*

Hallo hallo,

Da gjør jeg nest siste dag i AY idag. Så blir det noen dager fri før jeg starter i MH. Typisk at jeg er helt blakk når jeg endelig har fri, men ce la vie.

Og da er man endelig ferdig på skolen for dagen, på tide.
Pøsregnet idag morges har blitt byttet ut med sol og litt skyer iløpet av dagen, så hvis ikke sofaen er altfor god blir det vel kanskje en sykkeltur etterhvert også... (Bare teste sofaen først :p)

Glad tirsdag fra Asker. Ikke rart det var lang leveringstid på den lille frøkna - hun er jo helt perfekt, og kjempesnill. Kun én våken periode i natt! Dette lover godt! Dessuten kom Flight International, Donald og National Geographic (regner med at de gutta ligger og vulkanspotter i Washington State nu) i kassen så dette lover godt. Airways derimot, lar vente på seg....

Fikk du ikke et nytt Safty on board i postkassen i dag da???

jo! Det hadde jeg helt glemt! 1000-takk! Etter en masse blomster og kort til den Lille Prinsessen, var det godt det endelig kom noe til pappa også. Frøkna har allerede fått en flott uro med seks-syv røde dobbeldekkere fra onkel Martin i London.

Originally posted by CK

jo! Det hadde jeg helt glemt! 1000-takk! Etter en masse blomster og kort til den Lille Prinsessen

And methinks you haven't seen the end yet :hoho

Back